|
שיווק
כל הכתבות הקשורות לשיווק באתר אשדוד נט
נדל"ן
חדשות ארציות
תוכן שיווקי
נדל"ן
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
חדשות אשדוד
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
אשדוד בקהילה
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
חדשות ארציות
חדשות אשדוד
נדל"ן
תוכן שיווקי
נדל"ן
משפט
תוכן שיווקי
פנאי ואוכל
בימים של צורך באוכל קל לעיכול, שיהיה גם מזין ומרענן, מגישה "חקלאי גרנות", חברת השיווק, מכירה והפצה של אבוקדו, פירות וירקות לרשתות המזון, מתכון לסלט צבעוני, עשיר בטעמים ובשילוב נהדר של פירות וירקות: סלט אננס, אבוקדו ומלפפונים. הסלט מזין וטעים, קל להכנה, מורכב מפירות העונה כמו אננס ואבוקדו ומתאים לארוחת ביניים, בוקר או ערב, לזוג או למשפחה.
חינוך באשדוד
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
מגזין אשדוד
תוכן שיווקי
אשדוד היפה
קהילה
פנאי ואוכל
מגזין אשדוד
צרכנות ועסקים
חדשות ארציות
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
פנאי ואוכל
תוכן שיווקי
חדשות ארציות
אשדוד בקהילה
חדשות אשדוד
תוכן שיווקי
נדל"ן
צרכנות ועסקים
תוכן שיווקי
צרכנות ועסקים
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
פעילות עירונית
תוכן שיווקי
חדש באשדוד
צרכנות ועסקים
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
יש חברות שמשווקות מוצרים ושירותים "אוור גרין" (ever green), מוצרים שתמיד יש להם ביקוש. חברות אחרות משווקות מוצרים עונתיים. שיווק מטריות ממותגות באמצע אוגוסט כנראה פחות יתאים, אלא במדינה שיש בה תרבות מטריות כנגד השמש כמו בסין. באותה המידה הרי ששיווק של מגבות חוף ממותגות באמצע פברואר נראה חסר טעם, ולא ממש הגיוני.
ובכל זאת, גם אם המוצר שלכם הוא באמת לכל השנה, המיתוג דווקא יכול להיות עונתי, ולפעמים אף עדיף שהוא יהיה כזה. יש משהו בשימושיות, בייחודיות, בצורך הספציפי מאוד, אשר נקשר טוב יותר בתת-המודע. הרבה אנשים זוכרים היטב את המטרייה שלהם, הצבע שלה, איך היא נראית וכיו"ב, כמו גם את בגדי החורף שלהם, אפילו בשיא הקיץ, ולהיפך.
צרכנות ועסקים
פנאי ואוכל
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
נדל"ן
חדשות אשדוד
צרכנות ועסקים
נדל"ן
פלילי
נדל"ן
מגזין אשדוד
נדל"ן
נדל"ן
תוכן שיווקי
אשדוד בקהילה
בריאות
תוכן שיווקי
נדל"ן
צרכנות ועסקים
לקראת ט"ו בשבט, קורא ירון בלחסן, מנכ"ל ארגון מגדלי הפירות בישראל לציבור, לצרוך פירות טריים ארץ ישראליים, במקום הפירות היבשים, המיובאים מחו"ל.
"ט"ו בשבט הוא חג החקלאות ותנובת האדמה. אין סיבה לציין אותו דווקא באכילת פירות יבשים מיובאים, בשעה שאפשר לחגוג עם פירות טריים מתוצרת הארץ, ליהנות מהאיכות ומשפע הערכים התזונתיים ובמקביל, לתמוך בכלכלה המקומית ובחקלאים הישראלים, בייחוד בשעה קשה זו בה נמצא ענף החקלאות בישראל, העומד בפני 'הרפורמה בחקלאות', שזוממים שר האוצר ושר החקלאות, אשר תגרום לנזק עצום לענף החקלאות ולכל ההתיישבות העובדת בגבולות ישראל, ורק יועיל ליבואנים ולבעלי רשתות השיווק" אומר בלחסן.
בריאות
חדשות אשדוד
מגזין אשדוד
תוכן שיווקי
חדשות אשדוד
משפט
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
חדשות אשדוד
חדשות אשדוד
פנאי ואוכל
נדל"ן
הבלוג של אייל בן שמחון
תוכן שיווקי
תוכן שיווקי
|
|
|
|