ליאם הנדסה יוצאת בשיווק של 5 פרויקטים חדשים בלוקיישנים הכי חמים בישראל


להאזנה לתוכן:

ליאם הנדסה גרופ, אחת מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, משווקת בימים אלה מגוון רחב של פרויקטים ייחודיים בכל רחבי הארץ. בכתבה זו, נציג בפניכם את עיקרי פעילותה של ליאם הנדסה גרופ, תוך התמקדות בכמה מהפרויקטים המסקרנים ביותר שהיא מובילה כיום.

אודות ליאם הנדסה גרופ

ליאם הנדסה גרופ מובילה פרויקטים ייחודיים ומורכבים בתחום הפינוי בינוי, התחדשות עירונית ויזמות נדל"נית כבר למעלה מעשרים ואחת שנה. החברה ידועה בגישתה המקצועית וכן בהקפדתה על סטנדרטים גבוהים של איכות ובנייה ירוקה, תוך מתן שירות אישי ומקצועי לכל לקוח.

עם הפרויקטים המרשימים שיזמה ובנתה ליאם הנדסה גרופ ניתן למנות את מוזיאון ארץ ישראל (2008), בתי ספר יוקרתיים כמו בית ספר אליאנס בתל אביב (2023), פרויקט מעוף 304 חריש (מרכז העסקים הצפוני של חריש) ובניין לורי לוקי באוניברסיטת תל אביב.

ליאם הנדסה גרופ מחזיקה בסיווג הגבוה ביותר בקרב קבלני הבניין בישראל ואף משמשת כקבלן מבצע של משרד הביטחון. יתרון משמעותי נוסף שמעמידה ליאם הנדסה גרופ לרשות לקוחותיה הוא היותה One Stop Shop - החברה מעניקה שירותי ייזום, תכנון וביצוע מקיפים, תוך ליווי צמוד לאורך כל שלבי הפרויקט, החל משלבי התכנון הראשוניים ועד למסירת המפתח. מומחיות מולטידיסציפלינרית זו שמציעה החברה מבטיחה יעילות מקסימלית, חיסכון בזמן ובמשאבים ואיכות ביצוע נטולת תחרות.

ואכן, ליאם הנדסה גרופ מחויבת לסייע ללקוחותיה לממש את חלומותיהם, באמצעות שילוב בין מומחיות בתחום הנדל"ן, חדשנות טכנולוגית, שירות אישי ויכולות ביצוע נטולות תחרות. מאז הקמתה בשנת 2003 ועד היום שיתפה ליאם הנדסה גרופ פעולה עם החברות המובילות במשק, לרבות מזרחי טפחות, לאומי, דיסקונט, מרכנתיל, פז, דלק, סונול, קפה לנדוור, נספרסו, שופרסל, קופת חולים כללית, Budget, תנובה, עיריית תל אביב יפו ועוד.

הניסיון הרב, המקצועיות והחדשנות של ליאם הנדסה הופכים אותה לכתובת המושלמת לפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית בפרט והנדל"ן בכלל והן עבור משקיעים, זוגות ומשפחות צעירות המעוניינים לרכוש דירה.

פרויקטים בשיווק של חברת ליאם הנדסה גרופ

הטרפז חריש

במרכז אזור צעיר ומתפתח, בלב חורש טבעי ובסמוך לערים מרכזיות, עתידה לקום שכונת הטרפז – שכונה חדשה ומפוארת שתציע חווית מגורים ייחודית המשלבת אורבניות תוססת עם קהילתיות שלא ניתן למצוא בערים גדולות אחרות.

פרויקט פסגת הטרפז, פרי יזמותה של קבוצת ליאם הנדסה יכלול ארבעה בנייני מגורים רבי קומות וקומת מסחר, ויוקם במיקום אטרקטיבי במיוחד בלב חריש. מיקום זה יהווה יתרון משמעותי עבור רוכשי הדירות בפרויקט, ויאפשר להם גישה נוחה לצירי תנועה מרכזיים, למוסדות חינוך, למרכזי קניות, לשירותים ציבוריים ולפארקים ירוקים.

הפרויקט יציע מגוון רחב של דירות מרווחות ומוארות, החל מדירות 4 חדרים ועד דירות 6 חדרים, וכן דירות גן ופנטהאוזים יוקרתיים. כל הדירות יאובזרו במפרט טכני עשיר ויהנו ממרפסות שמש מרווחות, חניה ומחסן.

שכונת הטרפז תשמש בית לקהילה צעירה ומגוונת ותציע לתושביה מגוון רחב של פעילויות חברתיות ותרבותיות. הקרבה למרכזי הבילוי והפנאי בעיר, ביחד עם האווירה הקהילתית הייחודית, יהפכו את שכונת הטרפז למקום מושלם לגדל בו משפחה וליהנות מכל היתרונות שעיר מודרנית יכולה להציע.

ליאם גרופ

ההדרים 7-9 ראשון לציון

במרכז שכונת רמז היוקרתית בראשון לציון, מתגשם חלום חדש - פרויקט "ההדרים ראשון לציון". פרויקט תמ"א 38 ייחודי זה מציע 20 יחידות מגורים חדשות, בטווח רחב של גדלים, החל בדירות 3 חדרים וכלה בפנטהאוזים יוקרתיים.

הפרויקט נהנה ממיקום יוצא דופן ברחוב שקט ללא מוצא, במרחק הליכה קצר מרחוב רוטשילד התוסס שבו תוכלו למצוא שפע של חנויות, בתי קפה, מסעדות ואפשרויות בילוי. כמו כן, הפרויקט נמצא בקרבת מוסדות חינוך, גני ילדים, פארקים, תחבורה ציבורית ועוד - במרחק נגיעה מהבית.

פרויקט ההדרים הוא חלק מתהליך משמעותי של התחדשות עירונית שעוברת שכונת רמז. תהליך זה צפוי להפוך את השכונה למוקד משיכה עבור זוגות צעירים, משפחות ומשקיעי נדל"ן, תוך שדרוג משמעותי של איכות החיים לתושביה. פרויקט ההדרים ראשון לציון מציע הזדמנות ייחודית לרכישת דירה חדשה ואיכותית בלב העיר, במחיר אטרקטיבי ובמיקום מנצח.  הבנייה בפרוייקט ההדרים בראשון לציון זה החלה!

ליאם גרופ

השקמה 10 בת ים

פרויקט השקמה 10 בבת ים מציע לרוכשי דירות אפשרות חד פעמית לגור בלבה של עיר תוססת במרחק נגיעה מהים, תוך הנאה מאיכות חיים גבוהה במיוחד ונגישות  יוצאת דופן. הפרויקט ממוקם במיקום אטרקטיבי במיוחד בלב העיר בת ים, צמוד לכל מה שצריך - חנויות, מסעדות, בתי ספר, גני ילדים, מרכזי תרבות ופנאי ועוד.

חוף הים היפהפה של בת ים נמצא במרחק הליכה מהפרויקט, ומציע בריזה נעימה, שקיעות עוצרות נשימה ופעילויות פנאי מגוונות. טיילת עירונית מטופחת וירוקה מקיפה את האזור, ומהווה מקום מושלם לרחצה, טיולים, ריצה, רכיבה על אופניים ועוד.

הדירות בפרויקט מעוצבות אדריכלית תוך הקפדה על סטנדרט בנייה גבוה במיוחד ורמת גימור חסרת מתחרים. הן מרווחות ומוארות ומציעות נוף אורבני וסביבה מטופחת הכוללת לובי מפואר, מעלית  ועוד. מחירי הדירות בפרויקט אטרקטיביים במיוחד בהשוואה למחירי דירות דומות באזור, ומציעים הזדמנות נדירה לרכוש נכס איכותי במיקום מבוקש. בדומה לשכונת רמז בראשון לציון, גם רחוב השקמה בבת ים עובר בשנים האחרונות תהליך של התחדשות עירונית, כאשר מיקומו האטרקטיבי הופך אותו לאזור מגורים מבוקש במיוחד. הבנייה בפרוייקט השקמה 10 בבת ים החלה!

ליאם גרופ

מרכז עסקים מעוף חריש

ליאם הנדסה מקימה 3 פרוייקטים חדשים בחריש אחד מהם הוא מרכז עסקים מעוף חריש הוא הזדמנות חד פעמית למשפחות, בעלי עסקים ויזמים המעוניינים לקחת חלק מעתידה של עיר מתפתחת אשר מחפשים הזדמנויות עסקיות אטרקטיביות במיקום מבוקש. המרכז משלב מגוון רחב של שימושים: במימד העסקי ניתן למנות 10,000 מ"ר של שטחי מסחר מרווחים ומוארים, המיועדים לחנויות, בתי קפה, מסעדות ועוד, כמו גם 10,000 מ"ר של משרדים מודרניים, המציעים סביבת עבודה נוחה ומתקדמת לחברות גדולות ולעסקים קטנים. בכל הקשור לנדל"ן למגורים, תוכלו למצוא 90 דירות מפנקות להשכרה כמו גם 8 קומות של מגורים יוקרה, המציעות דירות מרווחות ונוף הררי עוצר נשימה. בנוסף, הפרויקט מציע שירותים ציבוריים חיוניים, כגון מרפאות, תחנה לאם ולילד, מועדון ספורט וכושר ועוד, וכן שטחי פנאי ירוקים ומטופחים, המאפשרים בילוי נעים לכל המשפחה.

מרכז האלה

מרכז האלה, הממוקם אף הוא בעיר חריש, מוקם במיקום אטרקטיבי במיוחד לבעלי עסקים שמעוניינים להיות חלק מקהילה תוססת. המרכז, פרי יזמותה של חברת ליאם הנדסה גרופ משתרע על פני שטח של דונם אחד, ויציע שילוב ייחודי של 1,500 מ"ר של שטחי מסחר מרווחים ומוארים ו-2,000 מ"ר של משרדים מודרניים, המציעים סביבת עבודה מודרנית במיוחד.

מרכז האלה נבנה במיקום אסטרטגי בלב השכונה, בקרבת צירי תנועה מרכזיים, מוסדות חינוך, גני ילדים, פארקים, שטחי ירוקים ועוד. מיקום זה יהווה יתרון משמעותי עבור עסקים המעוניינים להגיע לקהל לקוחות רחב ומגוון.

הבנייה של פרוייקט מרכז האלה הסתיימה וכמעט כח הבניין מאוכלס נשארו שטחים קטנים אחרונים למכירה.

ליאם הנדסה - בונים חלומות

ליאם הנדסה הינה חברת בניה מובילה הידועה בניסיון והמוניטין שצברה לאורך השנים בענף הנדל"ן, הן כחברה קבלנית והן כחברה מבצעת. החברה מקפידה על סטנדרטים גבוהים של איכות, עיצוב וחדשנות בכל הפרויקטים שהיא מובילה, תוך מתן שירות אישי ומקצועי לכל לקוח. במאמר זה הצגנו מגוון רחב של פרויקטים ייחודיים אותם משווקת החברה בימים אלה, אשר פזורים ברחבי הארץ.

 ליאם גרופ

$(function(){setImageBanner('cb8525ea-ac92-4c48-941c-c16667597e51','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה