מיתוג חדש למשקאות קוקה-קולה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('c9db533e-23c6-4636-814b-c69487b90d2d','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c9db533e-23c6-4636-814b-c69487b90d2d','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c9db533e-23c6-4636-814b-c69487b90d2d','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c9db533e-23c6-4636-814b-c69487b90d2d','/dyncontent/2024/12/12/77206715-7454-4100-b394-b156eb00b9a7.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c9db533e-23c6-4636-814b-c69487b90d2d','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c9db533e-23c6-4636-814b-c69487b90d2d','/dyncontent/2024/12/23/1e2d74d0-a5f7-4bee-a1d6-daa65fcf66bc.jpg',18838,'תיירות אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

במסגרת מהלך עולמי, שונה עיצוב הפחיות והבקבוקים של קוקה-קולה שנראים כעת דומים יותר זה לזה בצבעיהם. "המהלך נועד להציב את המותג במרכז", מסבירים בחברה

הכתבה פורסמה לראשונה ב ynet.

חברת קוקה-קולה יצאה במהלך שיווקי אסטרטגי חדש במסגרתו שונה העיצוב של הפחיות והבקבוקים של כל משקאות קוקה-קולה: "קוקה-קולה", "קוקה-קולה זירו" ו-"דיאט קוקה-קולה".

מטרת הנראות החדשה היא לאחד את כל המשקאות תחת "מותג אחד" (“One Brand”) כדי ליצור אחידות ובולטות גבוהה. קוקה-קולה הקלאסי ישווק בשם "CLASSIC", קוקה-קולה זירו ישווק בשם "ZERO" ודיאט קוקה-קולה ישווק בשם "DIET". בחברה מדגישים, כי לא יהיה כל שינוי בטעמי המשקאות.

המראה החדש של משקאות קוקה-קולה (צילום: סטודיו פרומרקט )
.
בנוסף מסבירים בחברה, כי שינוי הנראות יביא להשלמת יישום מהלך "One Brand" העולמי שהחל לפני כשנה. לדברי שלי שמיר קינן, סמנכ"לית שיווק קוקה-קולה ישראל, "המהלך העולמי 'One Brand', מציב את המותג האייקוני Coca-Cola במרכז ומאפשר לכל צרכן לבחור את הקוקה-קולה המתאים עבורו. בחודשים האחרונים ערכנו מחקרי עומק רבים בקרב הצרכנים ואנו בטוחים כי השינוי יתקבל באהדה גדולה".
שלי שמיר-קינן (צילום: שוקה כהן)
.
$(function(){setImageBanner('ee0755d2-4cab-4dd2-958e-66a13208efdc','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה