מהי כותרת טובה שתמשוך את העין?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('32a993c8-d9e7-46fa-9ce9-cee3982fa934','/dyncontent/2024/12/25/d8ebac34-27d0-4390-81bf-fac7d4d5035b.gif',18850,'ביג אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('32a993c8-d9e7-46fa-9ce9-cee3982fa934','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('32a993c8-d9e7-46fa-9ce9-cee3982fa934','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('32a993c8-d9e7-46fa-9ce9-cee3982fa934','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('32a993c8-d9e7-46fa-9ce9-cee3982fa934','/dyncontent/2024/12/25/211d3eaa-f06f-4f07-b0a4-eb102e78d7cd.jpg',18846,'סימול אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('32a993c8-d9e7-46fa-9ce9-cee3982fa934','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

תוכן כתוב הוא אחד החלקים המרכזיים והעיקריים בכל מערך שיווק, פרסום וקידום אתרים. על מנת שהתוכן הכתוב יפיק עבורנו את התועלת המיוחלת, עלינו לגרום לקוראים להסתקרן ולקרוא את הכתבות שאנחנו מפרסמים, ומבחינה זו הכותרת היא כנראה המשפט החשוב ביותר במאמר כולו. כותרת טובה המושכת את העין גורמת לגולשים להיכנס אל הכתבה ומבחינה זו היא חלון הראווה של הכתבה.

pixbay

מהי כותרת טובה? מהם המרכיבים הרצויים שכדאי להכניס לכותרות וממה עדיף להימנע?

 

כתיבה שיווקית נכונה - מאפיינים רצויים שהופכים כותרות לטובות ויעילות

נתחיל עם המאפיינים שרצוי ומומלץ שיופיעו בכותרות של התכנים שאנחנו מפרסמים –

בתור התחלה, חשוב כי הכותרת תציג את מה שהכתבה עצמה כוללת, כך שהקוראים יידעו כי בעמוד זה הם יכולים למצוא תוכן אשר רלבנטי עבורם. הן הכותרת והן כותרת המשנה צריכות להתאים לתוכן הכתבה במידה רבה, על מנת לספק לקוראים שירות טוב ולבסס את האמון שהם נותנים בנו (מה שעשוי להביא לאחר מכן להמרה ויצירת מערכת יחסים חיובית עם אותו קורא).

הכותרת היא בסך הכל משפט אחד בן כמה מילים, כך שאין לנו כאן יותר מדי מקום לטעויות - עלינו להשיג את המטרה (משיכת הקוראים) בתוך משפט אחד בלבד, באורך סביר. לכן, על הכותרת להיות יצירתית ושנונה, כזו אשר לא רק מספקת אינפורמציה אודות תוכן הכתבה, אלא גם כוללת אלמנטים מסוימים אשר ימשכו את סקרנותם של הקוראים – מסתוריות מסוימת, לשאול שאלה, לספר בדיחה או חידוד לשון, להבטיח אינפורמציה מרוכזת ומועילה עבור הקורא, או תרחיש שלילי ממנו ניתן להימנע (אנו נמשכים יותר למילים שליליות באופן אינסטינקטיבי) וכד'.

כפי שיוכל להעיד כל קופירייטר מתחיל או בעל מקצוע אחר שיעניק לכם ייעוץ פרסומי, רכיב בסיסי שבדרך כלל רצוי להכניס לכותרות על מנת שיהיו מושכות הוא מספרים (דוגמת "5 טיפים לכתיבת כותרות מוצלחות"...). העין האנושית נמשכת למספרים, מה שיכול להעניק לכותרת שלנו יתרון על פני כותרות מתחרות אחרות.

 

אל תעשה – מה לא כדאי להכניס לכותרת?

קיימים גם אלמנטים שלא נרצה שיופיעו בכותרות שלנו. למשל – אינפורמציה שגויה או מטעה, כמו גם הבטחות שווא בנוגע למה שמכיל תוכן הכתבה. כותרת שבעצם מטעה את הקוראים ומבטיחה להם הבטחות שווא בסופו של דבר רק תפגע בנו. הקוראים לא יקבלו את מבוקשם מהזמן שהקדישו לקריאת הכתבה, ולכל הפחות לא ימשיכו להתעניין בנו ובאתר שלנו. במקרים רבים הם גם עלולים לפתח רגשות שליליים של ממש כלפינו (בית העסק או האתר העומדים מאחורי הכתבה), כך שכתבה אשר מטעה ומוליכה שולל עלולה ממש לפגוע במטרותינו. כמו כן, רצוי שהכותרת לא תהיה ארוכה ומסורבלת יתר על המידה.

 

כיצד להבטיח כותרות מעולות לאורך זמן?

אז על מנת שכותרת תהיה טובה ואפקטיבית עליה להיות יצירתית, תמציתית, מסקרנת ואינפורמטיבית. אלו הן הרבה דרישות שלא תמיד קל לקיים. בנוסף, הכותרת תבלוט על ידי מתן צבע שונה, גודל פונט שונה, עובי, קו תחתון, כדי להעניק לה יחודיות ולמשוך את העין.

כשאתם מחפשים קופירייטר/רעיונאי, דרך טובה לבדוק את רמת הכתיבה היא לבקש לראות כותרות וסלוגנים שהיא/הוא כתב/ה בעבר. זו יכולה להיות אינדיקציה טובה (גם אם ראשונית בלבד) לראש של הקופירייטר/הרעיונאי ולרמת האיכות וההתאמה לצרכים שלכם.

 

מחפשים סלוגן לעסק שלכם? לחצו על הקישור
https://www.copyart.co.il/services/סלוגנים_סיסמאות.htm

 

 

$(function(){setImageBanner('c39a932e-d0f1-4f69-a1d5-9a9d3bea6a83','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה