השכרת אוהל לאירוע: 10 דברים שאתם חייבים לקחת בחשבון

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('e45d6b93-bbab-406f-a0b0-207698a16a74','/dyncontent/2024/11/3/df0fd569-76a9-4891-804e-67058dd74b58.jpg',18639,'קיבוץ השלושה אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e45d6b93-bbab-406f-a0b0-207698a16a74','/dyncontent/2024/11/21/03f786a2-f591-443c-83c8-a3eb37622404.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e45d6b93-bbab-406f-a0b0-207698a16a74','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e45d6b93-bbab-406f-a0b0-207698a16a74','/dyncontent/2024/8/21/6581fe1f-546c-4598-b8e6-86cd7af10d3f.jpg',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e45d6b93-bbab-406f-a0b0-207698a16a74','/dyncontent/2024/9/8/9c8b4e81-c302-484f-8021-2228ff2f53ca.jpg',18400,'בלו אייס אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

רבים לא מחשבים את כלל הפרמטרים, ולכן מבצעים טעויות קריטיות בהשכרת אוהלים לאירועים • המומחים של "פאר אוהלים" כאן כדי לתת לכם את הייעוץ המושלם

קרדיט פאר אוהלים

מתכננים אירוע משמח, או לחלופין נכפה עליכם אירוע פחות משמח כמו שבעה? המומחים של "פאר אוהלים" כאן בשביל להסביר לכם בדיוק איזה אוהל כדאי לכם להשכיר.

  1. כמות האנשים: הפרמטר החשוב ביותר הוא כמות האנשים. כמות האנשים היא שקובעת את גודל האוהל. אם כמות האנשים היא עד 30 איש, תסתפקו באוהל 3 על 6 מטרים. בשביל כמות אנשים של בין 30 ל-50 איש, יש לבחור אוהל 4 על 6 מטרים. רוצים לדעת בדיוק איזה אוהל אתם צריכים? הטבלה המלאה המשווה בין כמות האנשים לגודל האוהל באתר פאר אוהלים. שימו לב שאם האירוע כולל שינה, מומלץ לבחור אוהל גדול מהממוצע על פי הטבלה, זאת בעיקר משום שאדם במצב שכיבה תופס יותר שטח פנים מקרקע האוהל מאשר אדם יושב או עומד.

השכרת אוהל לאירוע: סוג האירוע והאנשים

  1. סוג האירוע ואופי האנשים: האם מדובר על אירוע משמח כמו בר מצווה, או לחלופין שבעה? האם מדובר באירוע ל"היפים" או "סטלנים" או יום הולדת שמאופיין בקהל רציני וחמור סבר? לכל אירוע יש את הסגנון שלו. יכול להיות שההיפים יעדיפו פשוט להיזרק עם צילייה בשטח, בעוד אוכלוסייה אחרת תבחר באוהל מושקע ורציני. יכול להיות שמדובר על טיול זוגות, ואז כל זוג יביא את האוהל מהבית. יכול להיות שמדובר על משפחות עם ילדים, מה שדורש יותר מרחב וארגון. סוג האירוע הוא פרמטר חשוב מאוד לבחירת האוהל.
  2. מזג האוויר: בישראל יש 4 עונות: קיץ, מלחמה, בחירות ושביתה. עכשיו ברצינות. רוב העונה אנחנו בקיץ, ועל כן תהיו מחויבים במצנן או מזגן (אלא אם כן זה ממש טיול של ערב אחד). בחורף, תצטרכו אוהל טוב ואיכותי, עשוי PVC שיותקן באופן מקצועי. כמו כן, גם בחורף וגם בקיץ חשוב לעבוד עם חברה שמעניקה שירות לכל מקרה שיקרה (יתד עף, מצנן לא עובד טוב וכו'). אוהל טוב יהיה הרמטי וימנע גם מיתושים להיכנס באביב. אוהל PVC איכותי יבודד קור בחורף.

השכרת אוהל לאירוע: חום מאי-יוני-יולי-אוגוסט-ספטמבר-אוקטובר

  1. ההבדל בין מצנן למזגן: המצנן שואב אוויר חדש (טרי) ודואג לקרר אותו. מזגן נייד ממחזר אוויר קיים ומקרר אותו. מצנן, לצורך הקירור, מבוסס על מים. מזגן נייד מתבסס על גז, מה שמוביל לעלויות אנרגיה ומחירי חשמל גבוהים. מצנן אוויר יהיה יעיל יותר בחללים פנימיים ובמקומות פתוחים. מזגן נייד מתאים יותר לחללים סגורים וקטנים. כמו כן, במצנן אין צינורית מיוחדת עבור פליטת האוויר, זאת לעומת מזגן נייד שמחייב צינור לפלוט את האוויר החם. ככלל, רוב משכירי האוהלים בוחרים במצנן.
  2. הציוד הנלווה: שבעה דורשת מזרונים, פלטת שבת, מיחם, כיסאות, שולחנות וסידורי תפילה. אירועים שונים דורשים ציוד נלווה כזה או אחר, ולכן, עדיף לכם לברר מול החברה להשכרת אוהלים מהו בדיוק הציוד הנלווה שהם מספקים. כמו כן, המקצוענים בתחום ידעו להציע לכם את הציוד הנלווה שנדרש ספציפית עבורכם.
  3. הצורך במקרר: אין סיבה להיסחב עם צידניות - הקרח נמס וכל הבלאגן. באירועים שנמשכים עדיף לשכור מקרר + מקפיא.
  4. השוואות מחירים: ראשית, יש להבדיל תמיד בין עלות לבין מחיר. לעתים המחיר טיפה יותר גבוה, אבל מרוויחים ראש שקט, ולכן העלות הכללית יחסית נמוכה. לעיתים המחיר הוא קצת יותר נמוך, אבל יש תקלה - והספק מסנן ולא עונה, מה שמייצר עלות גבוהה. בשורה התחתונה, ב"פאר אוהלים" יש גם מחיר נמוך והוגן וגם עלות נמוכה.
  5. פירוק והרכבה: האם החברה מספקת רק את האוהל או שמא מבצעת גם פירוק והרכבה? רוב האנשים ברוב המצבים, ובמיוחד בשבעה יעדיפו שירות של פירוק והרכבה.
  6. מיידיות אספקה: האם הספק יגיע לכל נקודה גם בהתראה מיידית? האם ניתן לקבוע טיול או חלילה אירוע משמח פחות מהרגע להרגע? המיידיות והשירותיות חשובה ביותר.
  7. המיקום: כמובן שכלל ההתארגנות משתנה בין אם מדובר בסביבה עירונית, ים או טבע. בחרו מיקום, כמות אנשים ותנו כמה שיותר אינפורמציה על האירוע ו"פאר אוהלים" תדאג עבורכם לאוהל ולציוד שיבצעו עבורכם את האווירה המושלמת.

 

 

 

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d209ba0d-3506-4854-9f66-94929dce4738','/dyncontent/2024/11/5/1a11d1f3-11d6-4bca-aa9a-709aa900e036.gif',18651,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,21781,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d209ba0d-3506-4854-9f66-94929dce4738','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,true,21781,'Image','');},15]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה