הטיפים שישדרגו את השלט לעסק שלכם

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('3748b807-3ee0-469a-9169-8a3f833b1bfd','/dyncontent/2024/10/29/fc678000-eec2-4266-be8e-2015e1b07daa.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3748b807-3ee0-469a-9169-8a3f833b1bfd','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3748b807-3ee0-469a-9169-8a3f833b1bfd','/dyncontent/2024/8/21/6581fe1f-546c-4598-b8e6-86cd7af10d3f.jpg',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3748b807-3ee0-469a-9169-8a3f833b1bfd','/dyncontent/2024/10/28/0332465c-494d-442b-9555-69f107e59b26.gif',18596,'לב ישראלי אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3748b807-3ee0-469a-9169-8a3f833b1bfd','/dyncontent/2024/9/8/9c8b4e81-c302-484f-8021-2228ff2f53ca.jpg',18400,'בלו אייס אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3748b807-3ee0-469a-9169-8a3f833b1bfd','/dyncontent/2024/11/3/df0fd569-76a9-4891-804e-67058dd74b58.jpg',18639,'קיבוץ השלושה אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

שלט לעסק הוא לא רק אלמנט דרכו אנחנו מזהים את העסק, הוא גם כלי שיווקי שיכול להוביל לשיפור בנראות העסק תוך הגברת החשיפה ללקוחות פוטנציאליים. עיצוב נכון של שילוט לעסקים יכול ליצור רושם ראשוני חיובי, לחזק את המותג ולהוביל להגדלת התנועה לעסקים ואנחנו רוצים לתת לכם כמה טיפים לעיצוב נכון, לבחירת החומרים ולמיקום השלט בצורה שתבטיח חשיפה מקסימלית.

Photo by Ian Keefe on Unsplash

בחירת גודל השלט

השלב הראשון בעיצוב שלט לעסק הוא בחירת הגודל המתאים – הגודל צריך להתאים לסביבה בה הוא יוצב, לגודל העסק ולמרחק ממנו יעבור הלקוח הפוטנציאלי מרגע שראה את השלט ועד הכניסה לעסק עצמו. קטן מדי עלול להיעלם בנוף העירוני, בעוד שגדול מדי עלול להיראות מוגזם ולא פרופורציונלי. מומלץ למדוד את השטח המיועד ולבחור בגודל שיבליט את העסק, אבל גם ישתלב בצורה אסתטית עם הסביבה.

צבעים – עוצמה ואופי בעיצוב המותג

בחירת צבעים עבור שילוט לעסקים מהווה חלק בלתי נפרד מהצלחת העיצוב – בחירה נכונה בצבעים יכולה לחזק את תדמית המותג ולגרום ללקוחות לזהות את המותג מהר. הצבעים צריכים להתאים לאופי העסק ולפלטת הצבעים הכללית של המותג, לדוגמה, עסק שמוכר מוצרים אורגניים עשוי לבחור בגוונים ירוקים וחומים שמסמלים טבע ואקולוגיה. כמו כן, יש לשים לב לניגודיות – טקסט בהיר על רקע כהה או להיפך – כדי להבטיח שהשלט יהיה ברור וקריא גם ממרחק רב.

גם לפונטים צריך להתייחס

בחירת הפונט הנכון היא מרכיב נוסף בעיצוב השלט – הפונט צריך להיות ברור וקריא, אבל גם להשרות את האווירה המתאימה לעסק. עסקים בתחום המסעדנות, לדוגמה, עשויים לבחור בפונט מעוגל וזורם המבטא חום ואירוח, בעוד שעסקים בתחום הטכנולוגיה עשויים להעדיף פונטים נקיים וחדים יותר שמשדרים חדשנות ומקצועיות. כמו כן, חשוב לוודא שהפונט שנבחר נראה בצורה טובה גם בתנאי תאורה משתנים.

איכות גבוהה תבטיח אריכות ימים

אחד הגורמים המשפיעים ביותר על אורך החיים של שילוט לעסקים הוא בחירת החומרים מהם הם עשויים. חומרים איכותיים מבטיחים עמידות של השלט לתנאי מזג האוויר, כולל שמש, גשם ורוחות. לדוגמה, אלומיניום או פלדת אל חלד הם חומרים עמידים שמתאימים במיוחד לשלטים חיצוניים ובנוסף, כדאי לשקול שימוש בחומרים שמציעים עמידות בפני חלודה וקורוזיה, ובחומרים שניתן לנקות בקלות כדי לשמור על מראה חדש לאורך זמן.

מיקום השלט – יצירת חשיפה מקסימלית

מיקום השלט הוא אחד ההיבטים המהותיים ביותר להבטחת חשיפה מקסימלית – יש לחשוב על מיקום שיהיה גלוי וברור לעין, הן להולכי רגל והן לנהגים. המיקום האידיאלי הוא כזה שבו השלט מתבלט על פני המרחב אך לא מסתיר את הכניסה או את חלון הראווה של העסק. כמו כן, חשוב להתאים את הזווית כך שיהיה קריא מכל כיוון עליו יסתכלו עליו, במיוחד אם העסק נמצא באזור עם תנועה רבה של אנשים וכלי רכב.

ומה לגבי תאורה?

לא פחות חשוב מכל מה שצוין לעיל היא התאורה שתלווה את השלט – תאורה טובה לא רק משפרת נראות של שילוט לעסקים בשעות הלילה, היא גם מוסיפה ממד נוסף של עיצוב שהופך את השלט לבולט במיוחד, אפשר אף לומר כזה שאנשים זוכרים הרבה יותר, והכול תלוי כמובן באופן שבו מבצעים את התאורה והאם נעשה שימוש באפקטים שונים כדי להבליט את השלט – ניתן להשתמש בתאורת LED לחיסכון באנרגיה או בתאורה אחורית ותאורה ממוקדת.

לסיום נאמר כי עיצוב נכון של שילוט לעסקים יכול להיות ההבדל בין שלט שחולף בעיני הלקוחות לכזה שמושך תשומת לב ומשפיע על החלטות הקנייה שלהם.

$(function(){setImageBanner('80399423-8ff3-4e68-a5a3-397d5dfa52d9','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה