איך לקדם את העסק בדיגיטל?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('275fe4f5-825e-48eb-ba12-52b6e1ffb046','/dyncontent/2024/12/25/211d3eaa-f06f-4f07-b0a4-eb102e78d7cd.jpg',18846,'סימול אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('275fe4f5-825e-48eb-ba12-52b6e1ffb046','/dyncontent/2024/12/12/77206715-7454-4100-b394-b156eb00b9a7.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('275fe4f5-825e-48eb-ba12-52b6e1ffb046','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('275fe4f5-825e-48eb-ba12-52b6e1ffb046','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('275fe4f5-825e-48eb-ba12-52b6e1ffb046','/dyncontent/2024/12/25/d8ebac34-27d0-4390-81bf-fac7d4d5035b.gif',18850,'ביג אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('275fe4f5-825e-48eb-ba12-52b6e1ffb046','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('275fe4f5-825e-48eb-ba12-52b6e1ffb046','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

בעל עסק מעוניין לקדם את העסק שלו כמה שיותר, על מנת להתפתח ולהביא קהלים חדשים ורווחים נאים. אם בעבר הסתפקו בעלי העסקים בתליית שלטי חוצות, הרי שהיום העולם התקדם והביא עמו את הקידום הדיגיטלי. קידום זה מעניק מגוון רחב של אפשרויות פרסום, אך חשוב גם לדעת להיעזר בו כראוי. מכיוון שקיימות דרכים שונות לפרסם באינטרנט, חשוב שכל עסק יבחר לעצמו את הדרך הטובה ביותר.

freepik

5 הדרכים המובילות לקידום שכל בעל עסק צריך להכיר

בימינו קיימות אפשרויות קידום רבות, כאשר עולם האינטרנט פורש בפנינו עולם ומלואו, החל מפרסום באנרים ועד לביצוע קידום אורגני בגוגל. קיימות דרכים דיגיטליות שונות לקדם את העסק, ואלה כמה מהבולטות שבהן:

  1. אינסטגרם.

מדובר באחת הרשתות החברתיות המובילות ביותר, בייחוד בקרב צעירים. עסקים המציעים מוצרים שונים עבור בני נוער וקהל צעיר בכלל, מוכרחים להכיר את האינסטגרם מקרוב. הקידום באינסטגרם מתבצע בעיקר באמצעות תמונות, כך שמומלץ לדאוג לתמונות של מוצרים באיכות גבוהה. כמו כן, חשוב לדאוג לסטורי באינסטגרם, שכן התמונות נמחקות כעבור 24 שעות. זאת ועוד, כדי להגביר את החשיפה, כדאי להשתמש בהשטאגים רלוונטיים וגם להוסיף קריאה לפעולה כמו הזמנה לביקור באתר.

  1. פייסבוק.

הפייסבוק מיועד לקהלים מבוגרים יותר, אם כי הוא משמש את בעלי העסקים רבות לצורך חשיפה. ניתן לפתוח בו עמוד עסקי ולערוך פילוח מבחינת קהל יעד. כך שניתן יהיה להתאים את המודעות עבור הגולשים שיכולים להפוך ללקוחות רלוונטיים. באופן כללי, בפייסבוק ניתן להגיע לחשיפה גבוהה אם יוצרים פוסטים ויראליים, מעניינים ומובילים ומכוונים אותם לקהל היעד.

  1. קידום ממומן.

קידום ממומן בגוגל הוא אחד מבין שיטות הקידום הנפוצות יותר. לכאורה, זהו קידום פשוט שבמסגרתו אתם משלמים לגוגל עבור מספר קליקים מסוים ולאחר מכן המודעה שלכם עולה לאוויר. כל עוד אתם ממשיכים לשלם, המודעה נשארת. ברגע שמפסיקים לשלם – המודעה יורדת. מדובר בשיטת קידום יעילה וקלה יותר יחסית לידום האורגני, אך גם בקידום הממומן צריך לדעת לנסח את המודעה, לבחון אילו מילות מפתח יעבדו ואילו לא, ולהתנהל בהתאם לכך.

  1. קידום אורגני.

קידום אורגני דורש השקעה ומאמץ, אך הוא משתלם בסופו של דבר. קידום אורגני בגוגל משמעותו שהוא מתמזג עם דרישות גוגל באופן טבעי. כך שאם אתר עולה לאוויר לתוצאות הראשונות של גוגל באופן טבעי, אורגני, הוא זוכה לאמון בקרב גולשים ולהצלחה רבה ובעקבות זאת התנועה לאתר עולה בהתאם. כדי להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל בדרך הארוכה הזו, נדרש ביצוע של פעולות רבות באופן תמידי: ביצוע חקר מילות מפתח, שיפור האתר מבחינת עיצוב והיררכיה, כתיבת תכנים איכותיים, העלאת סרטונים, שיפור מהירות האתר, בניית קישורים פנימיים וחיצוניים ועוד. לאחר עבודת קידום אינטנסיבית מקבלים אתר מושקע של בעל העסק, אשר משמש למעשה ככרטיס ביקור, ולפעמים אף כאתר המארח חנות מקוונת שמביאה רווחים טובים מהצד.

  1. יוטיוב.

סרטוני יוטיוב הם שיטה טובה ובטוחה לפרסם באופן דיגיטלי. רבים מאתנו מתחברים לסרטונים קצרים ומושקעים המדברים אל הלב. לפיכך, תוכלו להרוויח המון אם תיצרו ערוץ יוטיוב ותעלו אליו סרטונים קצרים ומעניינים.

לסיכום, ראינו שאפשר לקדם את העסק בשיטות שונות. כל בעל עסק צריך לבחור את השיטה הטובה והמתאימה לו. כדי לעשות זאת, מומלץ להיעזר באיש מקצוע המבין בתחום הדיגיטל ויכול לבצע ללקוח אפיון לעסק. במהלך האפיון בוחנים את קהל היעד של בעל העסק, המתחרים הקיימים בשוק ובודקים שיטה אחת או יותר. בכל רגע עומדים עם היד על הדופק כדי לבדוק מה עובד ומה לא, ומשנים את הדרך אם צריך.

 

$(function(){setImageBanner('11318214-e8f5-46f3-b7a2-8901da85ccab','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה