מכירת המינויים של מ.ס אשדוד לעונה הקרובה יצא לדרך. הקבוצה השיקה קמפיין צעיר ומפתיע שרובו מתבסס על מכירה אינטרנטית. החידוש: גם משחקי החוץ נכללים בסבסוד הקבוצה לקהל
חוץ מההכנה לעונה, רכש והחתמות, מ.ס אשדוד השיקה היום (ג') את קמפיין מכירת המינויים שלה.
הסלוגן שנבחר לקמפיין מכירת המינויים הוא: "קנית הגעת הרווחת". במסגרת יוזמה זו אוהדים שיגיעו למשחקי הקבוצה יחשבו כמביעי נאמנות לקבוצה, ואותם אוהדים יוכלו לצבור נקודות שיהיו שוות כסף.
הכסף שייצבר יוכל לשמש את האוהדים בקניית מרצ'נדייז, כרטיסים למשחקי חוץ ושוברים למסעדות, כשכל נקודה שווה שקל אחד. במידה ויישארו נקודות שלא נוצלו, הן יוכלו לשמש למנוי לעונה הבאה.
למעשה מה שראשי מ.ס אשדוד אומרים לאוהדים שלהם במבצע שטרם היה בארץ הוא: "הגעתם לרוב משחקי מ.ס. אשדוד העונה? רוב הסיכויים שהמנוי שלך שנה הבאה יהיה חינם.
מנוי מבוגרמשחק חוץ מזכה ב-25 נקודות, משחק בית מזכה ב-5 נקודות. הטבת רכישה 200.
מנוי נער/ חייל/ סטודנטמשחק חוץ מזכה ב-12 נקודות משחק בית מזכה ב-3 נקודות הטבת רכישה 100 נק'.
מנוי ילד/ אישהמשחק חוץ מזכה ב-4 נקודות משחק בית מזכה ב-2 נקודות. הטבת רכישה 40 נק'.
כל הנקודות שצברת יוכלו לשמש אותך לרכישת פריטים שונים בחנות המועדון (כל נקודה שווה שקל). באמצעות הנקודות הללו יהיה באפשרותך לרכוש אביזרי עידוד שונים, כרטיסים למשחקי חוץ, שוברים למסעדות.
יתרת הנקודות שתישאר בחשבונך בסיום העונה, תוכל לשמש אותך לרכישת מנוי לעונה הבאה בהנחה משמעותית או בחינם!
בעלי המנויים יזכו להטבות בימי הולדת, קדימות בקבלת הזמנות למשחקי חוץ ובהסעות למשחקים ובהשתתפות בפעילות מחצית במהלך משחקי הבית.
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('4b2ff79d-4bb1-4d9f-998f-667ef658e6cb','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,true,20182,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('4b2ff79d-4bb1-4d9f-998f-667ef658e6cb','/dyncontent/2024/11/5/1a11d1f3-11d6-4bca-aa9a-709aa900e036.gif',18651,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,20182,'Image','');},15]]);})