הקמפיין הוורוד למלחמה בסרטן השד

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('f740588a-46b0-43e4-96ab-67d3b58e9b9b','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,22454,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f740588a-46b0-43e4-96ab-67d3b58e9b9b','/dyncontent/2024/12/12/77206715-7454-4100-b394-b156eb00b9a7.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,22454,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f740588a-46b0-43e4-96ab-67d3b58e9b9b','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,22454,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f740588a-46b0-43e4-96ab-67d3b58e9b9b','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,22454,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f740588a-46b0-43e4-96ab-67d3b58e9b9b','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,22454,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f740588a-46b0-43e4-96ab-67d3b58e9b9b','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,22454,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f740588a-46b0-43e4-96ab-67d3b58e9b9b','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,22454,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד נצבע בוורד על ידי Jack Kuba וקבוצת אסתי לאודר והושק תחת הסיסמה "תלבשי וורוד - לכי להיבדק"

הכתבה פורסמה לראשונה ב ynet. כתבה: רחל קדרס.

קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר יוצא לדרך גם השנה בכל העולם תחת הסיסמה "בואו ננצח את סרטן השד. אנו חזקים יותר יחד".  

רונית יודקביץ (צילום: שי יחזקאל)
בישראל, יזמה קבוצת החברות אסתי לאודר בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם רשת הלינג'רי Jack Kuba תחת הסיסמה Wear Pink – Get Tested על מנת לעורר מודעות לחשיבות הבדיקות לגילוי מוקדם של המחלה.

בתמונה: נסרין קדרי, מירב פלדמן ועדי שילון (צילום: שי יחזקאל)
 .

במסגרת שיתוף הפעולה, תוצע במהלך חודש המודעות, קולקציית Pink Ribbon – קולקציה ייחודית שעוצבה במיוחד של פריטי לינג'רי בוורוד. הקולקציה מגוונת וכוללת חזיות, תחתונים, בייבי דול, קמיסול ועוד, בטווח מחירים של 49 שקל ועד 800 שקל. בנוסף בייבי דול וכותונת לילה שעוצבו במיוחד לקולקציה ימכרו ב- 50% הנחה, רק 299 שקל, במקום 599 שקל.  

בתמונה: אירה דולפין, דנה זרמון,דנית גרינברג ומיטל ויינברג (צילום: שי יחזקאל)
.
עמית פרקש ודלית רצ'סטר (צילום: שי יחזקאל)
.30% מהסכום שייאסף ממכירת קולקציית ה- Pink Ribbon, יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.

לקמפיין המודעות גויסו השנה מובילות דעה, שהצטלמו בהלבשה תחתונה. תמונות אלו ישמשו לקמפיין הדיגיטלי שילווה את חודש המודעות לסרטן השד וכן תתקיים תערוכת תמונות. בין המצטלמות: סנדי בר, חן אמסלם, ג'ני צרוואני, עדי שילון, רונית יודקביץ, דנה זרמון, מירב פלדמן, סנדרה רינגלר, אפרת גוש, שי מיקה, נסרין קדרי, דנית גרינברג, עינת ארליך, אדל בספלוב, עמית פרקש, שני קליין, עינת שרוף, מיכל צפיר, סופיה מצ'טנר, שני גולדשטיין, נועם פרוסט, שי- לי שינדלר, נטע ריבקין, טהוניה ורובל, שני זגרון, רוני דואני, מעיין אשכנזי, שי-לי ליפא, ג'וי רידר, אורית בן אדרת, אבישג נגר, אביבה תבורי ועוד.

ג'וי ריגר, ילנה ראלף, מיכל צפריר וג'ני צרוואני (צילום: שי יחזקאל)
.

הקמפיין בישראל כאמור, הוא חלק מקמפיין עולמי של קבוצת החברות אסתי לאודר. את הקמפיין הקימה לפני 25 שנה אוולין ה. לאודר המנוחה, שהייתה שותפה גם ליצירת הסרט הוורוד והקמת הקרן לחקר סרטן השד (BCRF). הקמפיין פועל כיום ביותר מ-70 מדינות וגייס עד כה למעלה מ-50 מיליון דולר לתמיכה במחקר, חינוך ושירותים רפואיים ברחבי העולם: 38 מיליון דולר מסכום זה מימנו 152 פרויקטים של מחקר של BCRF ב-20 השנה האחרונות.

עינת ארליך ונועם פרוסט (צילום: שי יחזקאל)
.
סנדרה רינגלר (צילום: שי יחזקאל)
.

בישראל, פועלת קבוצת החברות אסתי לאודר בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן, לקידום המודעות לסרטן השד, כבר 16 שנה. במסגרת הפרויקט המשותף הוארו בשנים האחרונות בוורוד, מידי חודש אוקטובר, אתרים שונים בישראל, ביניהם: יפו העתיקה, בניין עיריית תל אביב, גשר המיתרים בירושלים, מרכז פרס לשלום ביפו, מגדלי עזריאלי בתל אביב, מגדל דוד בירושלים, היכל הספר בירושלים, אוניברסיטת חיפה , היכל התרבות בתל אביב ועוד.

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImage('3fa14723-9fa4-47a1-914a-b3d46881006a','\u003cp\u003e\u003cspan style=\"font-size: 18px;\"\u003e\u003cstrong\u003eהיי, בלוח החדש של אשדוד נט כבר ביקרת? כל הדירות למכירה/השכרה באשדוד, חיפוש עבודה, מסחרי ועוד, שווה ביקור. לחץ כאן!\u003c/strong\u003e\u003c/span\u003e\u003c/p\u003e\u003ca href=\u0027/Website/BannerClick?id=3089\u0026AreaId=22456\u0027 rel=\u0027nofollow\u0027 class=\u0027iframe_cover\u0027 target=\u0027_blank\u0027\u003e\u003c/a\u003e',true);},15],[function() {setImageBanner('3fa14723-9fa4-47a1-914a-b3d46881006a','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,true,22456,'Image','');},15]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה