תלמידים "משיבי הרוח" במקיף ו'
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('b741c7a8-1731-49b2-97cd-69a2cca1b026','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('b741c7a8-1731-49b2-97cd-69a2cca1b026','/dyncontent/2024/9/8/9c8b4e81-c302-484f-8021-2228ff2f53ca.jpg',18400,'בלו אייס אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('b741c7a8-1731-49b2-97cd-69a2cca1b026','/dyncontent/2024/11/3/df0fd569-76a9-4891-804e-67058dd74b58.jpg',18639,'קיבוץ השלושה אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('b741c7a8-1731-49b2-97cd-69a2cca1b026','/dyncontent/2024/8/21/6581fe1f-546c-4598-b8e6-86cd7af10d3f.jpg',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('b741c7a8-1731-49b2-97cd-69a2cca1b026','/dyncontent/2024/11/21/03f786a2-f591-443c-83c8-a3eb37622404.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('b741c7a8-1731-49b2-97cd-69a2cca1b026','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('b741c7a8-1731-49b2-97cd-69a2cca1b026','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15]]);})
כיתה י' מדעית במקיף ו', ידועה גם ככיתתם של תלמידים "משיבי הרוח". מדובר ביוזמה חינוכית של מחנכת הכיתה והרכזת הפדגוגית בבית הספר, הגב' מירי טפר, שביאה עימה חלוציות בתחום חדש של הבגרות החלופית
במקיף ו' אשר בניהולה של ד"ר רונית טאוב, התארחו ביום חמישי האחרון יו"ר המחלקה הפדגוגית, ד"ר משה ויינשטוק וראש אגף מורשת, מר יובל אוליבסטון. השניים באו להתרשם מהמתרחש בכיתה י' מדעית, הידועה גם ככיתתם של תלמידים "משיבי הרוח". יוזמתה החינוכית של מחנכת הכיתה והרכזת הפדגוגית בבית הספר, הגב' מירי טפר, שהביאה עימה חלוציות בתחום החדש של הבגרות החלופית.
מקיף ו' הוא אחד משבעה בתי ספר בארץ המתנסים בביצוע בגרות חלופית. התלמידים חוקרים, יוזמים ובכך הופכים את הליך הלמידה למשמעותי, עמוק ואף אישי מאד. חלק עיקרי מהליך הלמידה כולל למידה מתוקשבת, מה שמחבר את התלמידים גם למיומנויות הלמידה של המאה ה-21. במהלך ביקורם, חזו ד"ר ויינשטוק ומר אוליבסטון כיצד התכנית הנסיונית מתקיימת, ומצאו תלמידים רתומים לנושא הלמידה ומרותקים מהתהליך כולו. השיעור שהוצג, עסק בציפיות וכמיהות בחיינו, והמחירים אותם אנו משלמים עבורם, תוך השענות על פרק ט"ז מספר בראשית העוסק בחיי שרה אימנו, כמיהתה לבן והמחיר אותו שלמה בעצמה. בסיכום המפגש נהנו התלמידים והמבקרים משיח נעים בו סיכמו הצדדים את שביעות רצונם מההתנהלות של הליך הלמידה. לדעת התלמידים כמובן, הפרוייקט לא רק משיב רוח – אלא גם את הכיף בלמידה!
$(function(){setImageBanner('5bc44915-fc1d-4b61-894c-74c253c8ca4d','/dyncontent/2024/11/5/1a11d1f3-11d6-4bca-aa9a-709aa900e036.gif',18651,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,53305,'Image','');})
|
|
|
|