לומדים אנגלית במאה ה21: הדרך המקורית שפיתחה מורה באשדוד להעשרת אוצר המילים של התלמידים

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('e4302f6a-f9ee-4967-bd80-08e76a5731b8','/dyncontent/2024/12/12/77206715-7454-4100-b394-b156eb00b9a7.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e4302f6a-f9ee-4967-bd80-08e76a5731b8','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e4302f6a-f9ee-4967-bd80-08e76a5731b8','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e4302f6a-f9ee-4967-bd80-08e76a5731b8','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e4302f6a-f9ee-4967-bd80-08e76a5731b8','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e4302f6a-f9ee-4967-bd80-08e76a5731b8','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e4302f6a-f9ee-4967-bd80-08e76a5731b8','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

המורה לאנגלית בבית החינוך אמי"ת י' באשדוד מצאה דרך יצירתית המותאמת למאה ה21, להעשרת אוצר המילים של התלמידים בשפה האנגלית

צילום: סניה בורטמן

סניה בורטמן, המורה לאנגלית בבית החינוך אמי"ת י' אשדוד, פיתחה דרך ייחודית להעשיר את אוצר המילים של התלמידים בשפה האנגלית, לשמור על ערנות ולעורר עניין בקרב התלמידים.

בורטמן יצרה משחק - "חפש את המטמון" המבוסס על קלפי QR קוד, אותם פיזרה בנקודות ציון ברחבי בית החינוך. על התלמידים, מחולקים לקבוצות, היה לסרוק את הקודים באמצעות הטלפונים החכמים שלהם, לפענח את החידה באנגלית המוסתרת בהם ולפי ההוראות שמצאו- לרוץ מהר לתחנה הבאה . הקבוצה המנצחת היא זו שמצאה ופענחה את כל כתבי החידה - באנגלית.

את הפעילות התאימה המורה בורטמן לכיתות השונות, על פי רמת השליטה בשפה האנגלית.

"פעילות חפש את המטמון עם הברקודים QR היא פעילות כיפית שמשלבת גם אנגלית, סמרטפונים ופעילות גופנית" מסבירה בורטמן, "דרך הפעילות התלמידים לומדים אנגלית בצורה שונה וחווייתית. מבחינתם הם בתחרות מהנה ברחבי בית הספר, מבחינתי הם מתרגלים אנגלית".

אחד התלמידים מסכם את החוויה: "למידה בצורה חווייתית ומהנה גורמת לכולנו ללמוד טוב יותר, כיף להשתתף בשיעורים מיוחדים כאלה".

מוטי ארבל מנהל אמי"ת י אשדוד: "ישר כח למורה סניה בורטמן ולכל צוות החינוך וההוראה, המשקיע זמן ומחשבה לפיתוח תכניות למידה והוראה ייחודיים ובלתי שגרתיים, על מנת לעורר את הסקרנות ולחבר את התלמידים לנושא הנלמד, באופן שמתאים לטכנולוגיה המתקדמת ולעידן החדש בו הם חיים".

$(function(){setImageBanner('e484fa75-f77d-4ab7-a9d5-8eb24905b65f','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,false,53305,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה