צונזר: שלט פרסום עם הכיתוב "טינופת הביתה" כוסה באשדוד
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('231b06f1-abf0-4379-a479-3e2ec2a643fb','/dyncontent/2024/8/21/6581fe1f-546c-4598-b8e6-86cd7af10d3f.jpg',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('231b06f1-abf0-4379-a479-3e2ec2a643fb','/dyncontent/2024/9/8/9c8b4e81-c302-484f-8021-2228ff2f53ca.jpg',18400,'בלו אייס אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('231b06f1-abf0-4379-a479-3e2ec2a643fb','/dyncontent/2024/11/3/df0fd569-76a9-4891-804e-67058dd74b58.jpg',18639,'קיבוץ השלושה אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('231b06f1-abf0-4379-a479-3e2ec2a643fb','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('231b06f1-abf0-4379-a479-3e2ec2a643fb','/dyncontent/2024/11/21/03f786a2-f591-443c-83c8-a3eb37622404.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('231b06f1-abf0-4379-a479-3e2ec2a643fb','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('231b06f1-abf0-4379-a479-3e2ec2a643fb','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15]]);})
קמפיין פרסומי על גבי שלטי פרסום באשדוד, עם הכיתוב "זבל הביתה". ההד שנוצר מקמפיין הטיזרים גרם לשלל הערכות לגבי זהות המפרסם, וחשש כי מדובר בקמפיין פוליטי
קמפיין חדש שעלה בשלטי חוצות ברחבי הארץ, גרם לשלל שמועות והערכות לגבי זהות המפרסם. תחת הכותרת "זבל הביתה", הופנו הסקרנים לחפש בגוגל. דף נחיתה יעודי מתנוססות סיסמאות כמו: "די! נמאס, הגיע הזמן לשלוח את הטינופת הביתה", והיו מי שכבר קבעו כי מדובר בקמפיין שיימינג פוליטי נגד ראש הממשלה.
באשדוד הגדילו לעשות וכיסו את השלט הפרובוקטיבי, כך שנותר הכיתוב "חפשו אותנו בגוגל" בלבד.
אז מי עומד מאחורי הקמפיין שזכה לצנזור באשדוד?
מותג מוצרי הניקיון פיניש (finish) של רקיט בנקיזר ישראל (Reckitt Benckiser) הוא זה שעומד מאחורי קמפיין הטיזר "טינופת, הביתה!" שמופץ בימים האחרונים בשלטי חוצות ופרסום בדיגיטל, כך חושפת ענת ביין-לובוביץ' מ'גלובס' בסטטוס ביקורתי שפירסמה אמש (חמישי) בפייסבוק.
זהות המפרסם שמאחורי הקמפיין עליו אמונים משרד הפרסום לעומק התודעה מקבוצת \TBWA ישראל ואיש המדיה גבי אטל, עתיד היה להיחשף ביום ראשון עם העלאת קמפיין התשובה של השילוט המיסתורי, אולם ביין הקדימה ביומיים את הפרסומים הרשמיים ואף חשפה את כרזת התשובה, שתתוקשר תחת המסר: "פיניש מנקה מדיח – מנקים את הטינופת מבפנים".
האם טוב עשו באשדוד שצינזרו את השלט הפרובוקטיבי שיצר גל שמועות על זהות המפרסם? ענו לנו בסקר.
|
|
|
תוצאה |
|
>
|
לא היה צריך לצנזר -חופש הביטוי
|
100% |
|
>
|
היה צריך לכסות את השלט - הבוטות מוגזמת
|
0% |
$(function(){setImageBanner('aee5cb13-300f-4808-b66e-4a06c6b26abc','/dyncontent/2024/11/5/1a11d1f3-11d6-4bca-aa9a-709aa900e036.gif',18651,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,20076,'Image','');})
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('e1d98e8b-cf8a-4e7c-b5c5-b61931462113','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18157,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e1d98e8b-cf8a-4e7c-b5c5-b61931462113','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18157,'Image','');},15]]);})
|
|
|
|