בתאגיד המים יובלים באשדוד מחפשים בית חם - חמש שנים אחרי שעברו למשרדים המפוארים

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('7361511f-3960-44d6-99fe-e2eaf105b24e','/dyncontent/2024/12/12/77206715-7454-4100-b394-b156eb00b9a7.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('7361511f-3960-44d6-99fe-e2eaf105b24e','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('7361511f-3960-44d6-99fe-e2eaf105b24e','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('7361511f-3960-44d6-99fe-e2eaf105b24e','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('7361511f-3960-44d6-99fe-e2eaf105b24e','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('7361511f-3960-44d6-99fe-e2eaf105b24e','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('7361511f-3960-44d6-99fe-e2eaf105b24e','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

חמש שנים אחרי שנכנסו למשרדים מפוארים במרכז רובע ד' שעברו שיפוץ מקיף, חלקו על חשבון משלם המיסים, בתאגיד יובלים מתכוונים שוב לעבור דירה. בשבוע שעבר פורסם מכרז של תאגיד המים, שביקש הצעות והוראות מדויקות על המשרדים החדשים. בתאגיד המים יובלים מסבירים: "חוזה השכירות בין התאגיד לבעלי הנכס עומד לפוג בזמן הקרוב, ללא אופציות הארכה"

בשבוע שעבר פירסם תאגיד המים יובלים מכרז פומבי להגשת הצעות למשרדים חדשים לתאגיד. כזכור, לפני כחמש שנים שופצו משרדים מפוארים לטובת התאגיד בבניין העירייה הישן, שיפוצים שזכו אף לביקורת ציבורית בעיתונות המקומית, שתהו מדוע כספי הציבור צריכים לשמש לשיפוצים כאלה מנקרי עיניים.

חמש שנים אחרי, שוב מתכוונים בתאגיד המים לעבור דירה. במכרז שפירסם התאגיד ישנו פירוט מדויק למה שאמור להיות המשרדים הבאים של יובלים. בין השאר נכתב במכרז כי הנכס המוצע לתאגיד "ימוקם בבניין קיים- בניין בנוי בעל תעודת גמר וטופס 4 מאושר לאכלוס מיידי, בניין בעל אופי משרדי בשטח של כ- 600 מ"ר". עוד מצוין במכרז כי המשרדים כולם יהיו באותו המפלס... הכוונה לקומה אחת שלמה. עוד  מצוין כי תקופת החוזה היא לשש שנים עם אופציות הארכה כחוק. הצעות מחיר למכרז ניתן להגיש עד לתאריך 9.6.13 במשרדי התאגיד בלבד.

לדברי גורמים שפנו למערכת אשדוד נט, נראה כי המבנה בו יהיו המשרדים החדשים של התאגיד כבר ידוע לכל (הפרטים המלאים שמורים במערכת), ולא בכדי המכרז נכתב בצורה כפי שנכתב.

אשדוד נט פנה במספר שאלות לתאגיד המים יובלים. בין השאר נשאל התאגיד: מדוע תאגיד המים יובלים, ששיפץ לא מכבר משרדים בבניין קיים בעלות של יותר ממיליון וחצי ש"ח, מתכוון להעתיק את משרדיו? מדוע במכרז החדש שפורסם נדרש שהמשרדים יהיו במפלס אחד? מה השיקול לכך?  מדוע צריך תאגיד יובלים להגדיל את גודל המשרדים מ-450 מ"ר ל-600 מ"ר? בשליש יותר מהמשרדים הנוכחים? האם בתאגיד יובלים בדקו מה העלויות הצפויות להעברת המשרדים, הגדלת תשלום השכירות ושיפוץ משרדים חדשים?  

תגובת תאגיד המים יובלים לפניית אשדוד נט:  

"ביחס לעלות שיפוץ משרדי יובלים - הסכום (1.5 מיליון - ע.א.) מופרך לחלוטין ואין לו אחיזה במציאות. נציין כי השיפוץ התבצע בהתאם לסיכומי עבר בין הנהלת התאגיד הקודמת , עת הוקם התאגיד, לבין בעלי הנכס וממילא במסגרת ההסכמות בעלי הנכס השתתפו במימון עבודות התאמה. ביחס לנחיצות במעבר המשרדים - חוזה השכירות בין התאגיד לבעלי הנכס עומד לפוג בזמן הקרוב, ללא אופציות להארכה. כיון שהתאגיד כפוף לחוק חובות מכרזים ולתקנות מכוחו ובהתאם להמלצת היועמ"ש, נדרש התאגיד לצאת במכרז לאיתור נכס להשכרת מבנה משרדים לתאגיד.

ביחס לתנאי כי המשרדים יהיו במפלס אחד - כחלק משיקולים ניהוליים ובמטרה לחסוך בהוצאות תפעוליות, התאגיד דרש כי המשרדים המוצעים היו במפלס אחד ובמטרה לקבל כמה שיותר הצעות, הוחלט כי התנאי יהווה שיקול בשקלול טיב ההצעה כך שניתן עדיפות למשרדים מוצעים במפלס אחד.

ביחס לטענתך, כביכול להגדלת המשרדים בשליש - משרדי התאגיד כיום משתרעים על כ- 650 מ"ר, כך שהנתון שבידך שגוי. התאגיד ביקש הצעות לכ-600 מ"ר בעקבות ניתוח צרכים של אנשי מקצוע (יועץ ארגוני ואדריכלית).

ביחס לעלויות הצפויות בהעברת המשרדים - כיון שיובלים בעיתו של מכרז, תלוי ועומד וטרם הגיע מועד מועד הגשת ההצעות, אין בידה המידע להשיב לשאלתך. נציין כי הערכתנו היא כי העלויות לא יעלו על העלויות כיום".

 

$(function(){setImageBanner('9863cf05-7932-491c-b0a1-1117a4f16b10','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,false,20076,'Image','');})
 
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('8131e700-eeb0-4373-a436-29232261e707','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18157,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('8131e700-eeb0-4373-a436-29232261e707','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18157,'Image','');},15]]);})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה