שיבושים בתחבורה הציבורית באשדוד
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('ddbd53c4-7882-4293-b41e-d302327dbc5c','/dyncontent/2024/8/21/6581fe1f-546c-4598-b8e6-86cd7af10d3f.jpg',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ddbd53c4-7882-4293-b41e-d302327dbc5c','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ddbd53c4-7882-4293-b41e-d302327dbc5c','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ddbd53c4-7882-4293-b41e-d302327dbc5c','/dyncontent/2024/11/21/03f786a2-f591-443c-83c8-a3eb37622404.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ddbd53c4-7882-4293-b41e-d302327dbc5c','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ddbd53c4-7882-4293-b41e-d302327dbc5c','/dyncontent/2024/11/3/df0fd569-76a9-4891-804e-67058dd74b58.jpg',18639,'קיבוץ השלושה אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ddbd53c4-7882-4293-b41e-d302327dbc5c','/dyncontent/2024/9/8/9c8b4e81-c302-484f-8021-2228ff2f53ca.jpg',18400,'בלו אייס אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15]]);})
תושבים מדווחים על שיבושים קשים בתחבורה הציבורית באשדוד ועל איחורים של אוטובוסים. מדובר בתקלה במערכות המחשוב באפיקים
הבוקר קרסו שרתים של חברה חיצונית שמעניקה שירותי מחשוב לחברת אפיקים וחברות נוספות במשק, ביניהם בנק הפועלים. כתוצאה מקריסת השרתים נוצרו שיבושים בשיבוצי הנהגים ויציאת האוטובוסים לקווים השונים. נוצרו שיבושים בלוחות הזמנים ולפי שעה אין צפי לזמן שיידרש לתיקון התקלה. לקראת הצהריים הצליחו להתגבר על התקלה, והשירות צפוי לחזור לסדרו תוך זמן קצר.
מחברת אפיקים נמסר בתגובה: "עקב תקלה בשירותי הענן של חברת אפיקים המסופקים עי חברה חיצונית המתמחה בכך, נצפו בשעות האחרונות שיבושים בחלק מקווי השירות של החברה. אנו מדגישים כי החברה פעלה נמרצות על מנת לצמצם ככל הניתן את הפגיעה בשירות ומתנצלת על אי הנוחות הזמנית. בשעה זו ממש תוקנה התקלה ומערך השירות חזר לפעילות רגילה".
$(function(){setImageBanner('ba0b5f42-6fcb-40be-8602-797daef77a6b','/dyncontent/2024/11/5/1a11d1f3-11d6-4bca-aa9a-709aa900e036.gif',18651,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,20076,'Image','');})
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('6d60a4e8-3efb-4df8-a526-741d9b66e05d','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18157,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('6d60a4e8-3efb-4df8-a526-741d9b66e05d','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18157,'Image','');},15]]);})
|
|
|
|