ועדי העובדים ללקוחות הנמל: הנהלת חברת נמל אשדוד עושה הכל כדי לקלקל את יחסי העבודה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('0138c8e5-00d0-4f78-b9af-7d09b7c93812','/dyncontent/2024/12/12/77206715-7454-4100-b394-b156eb00b9a7.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('0138c8e5-00d0-4f78-b9af-7d09b7c93812','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('0138c8e5-00d0-4f78-b9af-7d09b7c93812','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('0138c8e5-00d0-4f78-b9af-7d09b7c93812','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('0138c8e5-00d0-4f78-b9af-7d09b7c93812','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('0138c8e5-00d0-4f78-b9af-7d09b7c93812','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('0138c8e5-00d0-4f78-b9af-7d09b7c93812','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

במכתב שהוציאו נציגי ועד ציוד מכני ותפעול הם מאשימים את הנהלת חברת נמל אשדוד במחדלי ניהול קשים ובקלקול מערכת יחסי העבודה עם העובדים

נמל אשדוד

כפי שמפורסם היום ב- port2potr: 

יו״ר ועד ציוד מכני, עמית שרף, וגדי בוטבול, יו״ר ועל תפעול בחברת נמל אשדוד, הוציאו היום מכתב לפורום הלקוחות הגדולים של נמל אשדוד ובראשם שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים, ד״ר יורם זבה, נשיא לשכת הספנות, וגבי בן הרוש, יו״רמועצת המובילים והמסיעים בישראל. העתקים ממכתבם של השניים נשלחו ליו״ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, אורנה הוזמן-בכור, יו״ר ההסתדרות הכללית החדשה, אבי ניסנקורן, ואבי אדרי, יו״ר איגוד התחבורה בהסתדרות.

המכתב, אשר מופנה ללקוחות נמל אשדוד עוסק ביחסי העבודה בחברת נמל אשדוד ומציין כי לאורך השנים העובדים עושים כמיטב יכולתם כדי לשרת את הלקוחות באופן הטוב ביותר  והראייה לכך היא העלייה במאזן הרווחי של חברת הנמל.

עוד כותבים עמית שרף וגדי בוטבול כי ״בשנים האחרונות הנהלת חברת נמל אשדוד עושה הכל כדי לקלקל את יחסי העבודה בנמל ובכך מרימה מחדלי ניהול קשים אשר משליכים ביום יום נגד הלקוחות ועלולים לפגוע גם בהכנסות חברת הנמל בעתיד.

הנהלת חברת הנמל בוחרת לפגוע בעובדים אשר הם אלה שמשיאים רווחי ענק לנמל ולהתנהל מולם בבתי הדין לעבודה, תוך בדיות והשלכת האחריות שבמחדלי הניהול שלה על גב העובדים. בנוסף, הנהלת חברת הנמל במהלך השנים האחרונות מתנהלת בבריונות תקשורתית נגד העובדים ומפיצה נגדם סילופי דברים כאמצעי פסול להשחירם גם בפני הציבור וגם כדי למנף זאת כאמצעי השפעה פסול בבתי הדין״.

במכתב מצויין כי ב-20 בפברואר ועדי העובדים פנו אל שר התחבורה ישראל כץ בהקשר למחדלי הניהול הקשים אשר מדאיגים גם את העובדים. וכך הם כתבו לשר התחבורה, וגם ליו״ר דירקטוריון הנמל: ״.. העובדים הם אלה שמניבים את רווחי הנמל הגדולים, הם אלה אשר יישארו בו למשך שנים רבות והם העובדים שהאינטרס הראשון שלהם הוא שחברת נמל אשדוד תצליח ותעמוד איתנה״.

עוד נכתב: ״אנו ועדי העובדים מוצאים עצמנו לבד בדאגה לחברת נמל אשדוד כשמנגד בכירי החברה נושאי המשרה שעליהם מוטלת אחריות כבד יותר ומחויבות אישית, עושים הכל כדי לפגוע בליבת החברה – שהיא העובדים. הם נוקטים במנהגי התעמרות שלא היו כדוגמתם בנמל אשדוד מיום הקמתו, ועד כדי מצב שמפריעים לעובדים לעבוד, מנסים להפלילם על ידי מחדלים שההנהלה יוצרת בכוונה, דבר שלא רק מעכב עבודה או גורם לנזקים כספיים לחברה בשל מחדלי נושאי המשרה, אלא, כאמור, מסכן גם את העובדים״.

נציגי הוועדים כותבים לנציגי פורום הלקוחות הגדולים כי ״עינינו הרואות כי הפגיעה בלקוחות ובעובדים היא כמקשה אחת. אנו עומדים וניצבים בדיוק באותו קו״, ומציינים כי ״דלתנו פתוחה בפני לקוחות הנמל בכל עת. אנו מקווים שהנהלת חברת נמל אשדוד תתעשת ותתקן את מחדליה במהרה, וככל שהדבר יהא תלוי בעובדים, נבטיח המשך שירות מצוין והטוב ביותר כפי שהלקוחות מכירים״.

היום נערכה פגישה של פורום הלקוחות הגדולים של נמל אשדוד עם הנהלת חברת נמל אשדוד אולם הפגישה, שהוגדרה כ״קריטית״ לא הניבה את התוצאות המיוחלות מבחינת לקוחות הנמל אשר שמעו מהנהלת חברת נמל אשדוד כי מתנהל בימים אלה משא ומתן עם הוועדים.

מחברת נמל אשדוד נמסר:
״הנהלת הנמל מנהיגה מזה ארבע שנים מדיניות ברורה מול העובדים ובמסגרתה היא עומדת על כך שהסכמי העבודה החתומים בנמל ימולאו ויקויימו במלואם.

מדיניות זו הובילה את חברת נמל אשדוד להישגים תפעוליים וכלכליים אשר באו לידי ביטוי בדו״חות הכספיים, בדיבדנד שהחברה העבירה לקופת המדינה ובצמיחה שהחברה רשמה לאורך השנים האחרונות.

הנהלת החברה נחושה להמשיך במדיניות זו ולא תאפשר לוועדים בנמל להתערב בסוגיות של ניהול הנוגעות למתן השירות ללקוחות ולסידור העבודה. כמו כן חשוב להדגיש שתשעה ועדים מתוך 11 ועדי הנמל מגיעים להרמת הכוסית החגיגית לקראת פסח".

$(function(){setImageBanner('bc8f5b3f-8984-4774-8bc8-7ea7aec72d94','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,false,20076,'Image','');})
 
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('db4799d3-0fa6-4058-8929-7e5b3367ae02','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18157,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('db4799d3-0fa6-4058-8929-7e5b3367ae02','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18157,'Image','');},15]]);})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה