נהג ההסעות זרק ילדים בכיתה א' באמצע הדרך


להאזנה לתוכן:

נהג ההסעות של תלמידי כיתה א' בבית הספר ברובע ט' , זרק את הילדים בדרך ונסע, זאת לאחר שהתרגז על אחד הילדים. הילדים המבוהלים הזעיקו את ההורים.

נהג הסעות שהסיע תלמידי כיתה א' מבית הספר שברובע ט' לביתם, התרגז על אחד הילדים על מעשה קונדס שעשה, עצר את הרכב פתח את הדלתות והורה לתלמידים לרדת מהאוטובוס באמצע הנסיעה ברובע ו'. הוא נסע מהמקום תוך שהוא מותיר את הילדים לבד ברחוב לא מוכר להם. הילדים המבוהלים מיררו בבכי והודיעו להוריהם על המקרה.
אם אחד הילדים מספרת: ''הייתי באוטובוס בחזרה לאשדוד מהעבודה. הרגשתי חוסר אונים, איך אני מחוץ לעיר יכולה לקחת את הילדה. הנהג הוריד אותם באזור ו' והילדה לא מכירה את המקום ולא יודעת איך לחזור לבדה לבית ברובע ח'. ביקשתי ממנה שתפסיק לבכות ותיתן את הטלפון לאחד האנשים שעוברים לידה. היא העבירה את הטלפון לאדם, ביקשתי ממנו, לעלות עם הילדה על אוטובוס עד הבית שלנו. אמרתי לו שאני אשלם לו, אבל במזל היה איש טוב לב שנענה לבקשה והביא את הילדה בשלום הביתה. אתה שולח ילד לבית הספר ויודע שהוא בידיים טובות ופתאום מגלה שמזניחים את הילד שלך. זה היה עלול להסתיים באסון. אנחנו לא נרגע עד שיימצאו דין עם הנהג ויפיקו לקחים מהמקרה. התקשרתי לבית הספר, כל הזמן תפוס שם. כשענו לי אמרו שזה בטיפול העירייה. בעירייה אמרו לי שזה בטיפול האחראי על ההסעות. אני לא מוכנה שישתיקו את מה שקרה. זה מחדל. אני מרגישה שמזלזלים בילדים שלנו כי מדובר בהסעה שרוב הילדים ממוצא אתיופי. הילדה בוכה ומסרבת לנסוע בהסעה אפילו שהביאו נהג אחר. נאלצנו לקחת אותה במונית. היא לא נרגעת ממה שקרה וגם אנחנו לא."
דובר עיריית אשדוד, אדי בן חמו מסר בתגובה:
''המקרה נמצא בבדיקה''. חברות ההסעה העובדות עם העירייה מחויבות לאחריות ולמתן שירות בהתאם להנחיות, כאשר בטיחות הילדים עומדת מעל הכל . המקרה שאירע ביום א', הובא לידיעת האחראי על ההסעות והוא הורה מיידית,לחברת ההסעות, שלא לשבץ נהג זה עד לבירור העניין''.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה