יותר משלוש שנים אחרי תאונת העבודה בה נהרג דוד טטרואשוילי ז"ל - כתב אישום נגד שני עובדי נמל
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d9e3bb0e-6e0f-4fff-b299-0e9847119dcb','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d9e3bb0e-6e0f-4fff-b299-0e9847119dcb','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d9e3bb0e-6e0f-4fff-b299-0e9847119dcb','/dyncontent/2024/12/12/77206715-7454-4100-b394-b156eb00b9a7.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d9e3bb0e-6e0f-4fff-b299-0e9847119dcb','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d9e3bb0e-6e0f-4fff-b299-0e9847119dcb','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d9e3bb0e-6e0f-4fff-b299-0e9847119dcb','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d9e3bb0e-6e0f-4fff-b299-0e9847119dcb','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,20074,'Image','');},15]]);})
פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לאחרונה לבית המשפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד עובדי נמל אשדוד מקס אללוף (50) ויעקב קידר (50) מאשדוד, לאחר שבשל רשלונתם, בעת פריקת גלילי פח התנתקו הגלילים וגרמו למותו של דוד טטראשוילי ז"ל
מכתב האישום שהגישה עו"ד רננה לוי עולה כי בתקופה הרלבנטית עבד קידר כמנהל עבודה בנמל ואללוף, שהיה כפוף אלו, עבד כאתת בנמל. בתאריך 13/2/20 קידר היה ממונה על מספר צוותים ובהם צוותו של אללוף, אשר מנה צוות של 4 סוורים, שהיו כפופים אליו, וביניהם המנוח. מטרת הצוות הייתה לפרוק גלילי פח, גדולים העשויים מתכת, כשמשקל כל אחד מהם נע בין 9 ל-12 טון. על מנת שגלילי הפח לא יתגלגלו, הם היו קשורים בכבלים והיה עליהם לפרוק אותם בהתאם לנהלים. על אף האמור, אללוף בהיותו אחראי על העובדים הכפופים לו, הפר את הוראות הבטיחות של הנמל. בין היתר, אפשר לנהוג במלגזה ללא היתר, קרע באמצעות מזלג המלגזה את אמצעי הקשירה שהחזיקו את גלילי הפח ולא המתין לאדם המוסמך לכך, פרק את גלילי הפח שלא בהתאם לנהלים ואף לא השתמש בקורות עץ כדי למנוע את התדרדרות הגלילים הנותרים. בשל פעולותיו של אללוף, ובשל הימנעות של קידר מלפקח על העבודה ולוודא כי מקיימים את נהלי הנמל, בכל הקשור לבטיחות פריקת הגלילים, שוחררו הגלילים מהכבלים, התגלגלו מהשורה שלהם מטה לכיוון רצפת הספנה ופגעו במנוח, אשר בשלב זה עסק בעבודתו על רצפת הספנה, בסמוך לשורות הגלילים.
כתוצאה מהתאונה המנוח פונה לבית-החולים ומספר שעות לאחר נפטר בבית-החולים. לנאשמים יוחסה עבירת גרימת מוות ברשלנות. לפוסט הכואב שכתבה אישתו של דוד ז"ל במלאת 3 שנים לפטירתו - כנסו כאן
$(function(){setImageBanner('7ecd154b-6123-41a1-b6cc-ec1d1ccc4343','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,false,20076,'Image','');})
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('4ba60fbb-d02f-4728-bc40-ab8500f6aa1a','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18157,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('4ba60fbb-d02f-4728-bc40-ab8500f6aa1a','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18157,'Image','');},15]]);})
|
|
|
|