הגיעה לחנות באשדוד עם בתה בעלת הצרכים מיוחדים וטוענת שהושפלה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d1b89180-6ef1-4512-b686-415172afad1a','/dyncontent/2024/8/21/6581fe1f-546c-4598-b8e6-86cd7af10d3f.jpg',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d1b89180-6ef1-4512-b686-415172afad1a','/dyncontent/2024/11/3/df0fd569-76a9-4891-804e-67058dd74b58.jpg',18639,'קיבוץ השלושה אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d1b89180-6ef1-4512-b686-415172afad1a','/dyncontent/2024/9/8/9c8b4e81-c302-484f-8021-2228ff2f53ca.jpg',18400,'בלו אייס אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d1b89180-6ef1-4512-b686-415172afad1a','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d1b89180-6ef1-4512-b686-415172afad1a','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d1b89180-6ef1-4512-b686-415172afad1a','/dyncontent/2024/11/21/03f786a2-f591-443c-83c8-a3eb37622404.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d1b89180-6ef1-4512-b686-415172afad1a','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

פוסט כואב ומקומם של תושבת אשדוד, שהגיעה לחנות באשדוד ביחד עם בתה בעלת הצרכים המיוחדים, וחוותה, לדבריה, השפלה וצעקות מאנשים בתור, שהציעו לה "לחנך" טוב יותר את בתה. "אני והבת שלי הושפלנו על ידי אנשים מבוגרים שפשוט אין להם מודעות", היא כתבה בפוסט שהפך לויראלי ברשת. ברשת סטוק הגיבו לדברים לאחר בדיקה מעמיקה, ודוחים את הטענות: "מצאנו שהלקוחה קיבלה שרות ראוי לשבח מצד עובדי החנות"

תעודת הנכה והפטור מתור של בתה של צליל

פוסט ויראלי של אמא לילדה עם צרכים מיוחדים - שטוענת שהושפלה על ידי לקוחות וקופאית בחנות סטוק באשדוד. לדבריה, היא הגיעה לחנות עם בתה בעלת הצרכים המיוחדים, ונקלעה לויכוחים עם לקוחות אחרים שלא היו סבלניים, לדבריה, לבתה. 

הפוסט של צליל זכה לתגובות ושיתופים רבים ברשת, ורבים זעמו על הרשת, בעקבות האירוע עליו סיפרה צליל.

ברשת סטוק הגיבו לאשדוד נט לאחר בדיקה מעמיקה של האירוע (התגובה המלאה בהמשך), ומציינים כי צליל קיבלה שירות ראוי לשבח מעובדי החנות.

כך רושמת צליל בפוסט שהעלתה בעמוד "אוטיסט זה לא קללה" בפייסבוק:

אשמח לפרוק ולשתף את החוויה המזעזעת שעברתי היום בחנות של רשת ״הסטוק״ באשדוד. נכנסתי לחנות עם הילדה האוטיסטית שלי (בת 3.5), היא לקחה כמה צעצועים שרצתה ואני מחכה בקופה (למרות שלא חייבת) פתאום הילדה התחילה לאבד סבלנות והתחילה לזרוק כדורים שהיו על המדף וגם צעקה ועשתה רעשים מוזרים.
.
אדם מבוגר שהיה לפניי פשוט התחיל לצעוק על הבת שלי ואמר לה: ״שקט שקט!״, אמרתי לו: ״למי אמרת שקט שקט? אל תדבר ואל תפנה לבת שלי!״ והוא המשיך עם ה- ״שקט שקט, לא לצעוק, את לא בבית שלך.״
.
מאחוריו אישה אחת התערבה ואמרה: ״בטח שהוא יגיד לך שקט, כי את לא מחנכת את הילדה החוצפנית והלא מחונכת שלך תראי איך היא מתנהגת !!!״
.
כמובן שלא נשארתי חייבת ועניתי לה שלא תדבר על הבת שלי, שהיא ילדה עם צרכים מיוחדים והיא המשיכה להגיד: ״אז מה? למה היא לא מחונכת? היא צועקת וזורקת דברים. זו חוצפה ואת לא יודעת לחנך״
.
אח״כ התחילו עוד צעקות ועוד אנשים התערבו והמשיכו להשפיל אותי ואת הבת שלי אפילו העובדים בחנות בזמן שאני בבושת פנים והילדה שלי כל כך לחוצה מהצעקות ומהמצב ועוד יותר נכנסת לסטרס. האישה שצעקה החליטה להתקדם לקופה אז אמרתי לה יש לי פטור מתור אני עוברת לפנייך אז היא אמרה: ״כן כן תציגי לי את הכרטיס..״
.
הוצאתי את הכרטיס והראתי לקופאית בזמן שהלקוחה רצתה לראות גם ואמרתי לה שאני לא חייבת לה דבר אלא רק לקופאית. הקופאית אמרה שלא מופיע ״פטור  מתור״, שזה שקר וכזב, כמובן שמופיע על הכרטיס של הבת שלי פטור מתור.
אז הן החליטו לעשות עליי יד אחת (הקופאית ואותה לקוחה) ולהגיד שזה לא הכרטיס שלנו ושאנחנו מתחזות, הייתי בשוק.
.
אם כל זה לא הספיק, פתאום עוד מישהי החליטה להתערב ולהגיד שהיא עובדת עם ילדים בחינוך המיוחד וככה ילדים כאלה לא מתנהגים וזה לא נותן לי לגיטמציה לא לחנך אותם! אז כמובן שעניתי לה ואמרתי לה שאם היא עובדת עם ילדים כאלה היא צריכה להבין אותי ולדעת בדיוק מה אני עוברת ושזה לא בשליטתי.
.
הקופאית החליטה לא לכבד את הפטור מתור שלנו וקופאית אחרת ריחמה עליי כבר כי היא ראתה שאנשים רבים משפילים אותי והבת שלי מאבדת סבלנות אז היא החליטה לקבל אותי וכך הסיוט הזה נגמר.
.
מיותר לציין שיצאתי בהרגשה כל כך רעה ומושפלת !!! אני והבת שלי הושפלנו על ידי אנשים מבוגרים שפשוט אין להם מודעות !!! הילדה שלי היא כל כך קשה וההתמודדות היומית שלי איתה היא מאוד מאוד קשה. אני מתוסכלת מזה שאני לא מבינה אותה, אני מגדלת ילדה מיוחדת ומצפה שהסביבה תהיה טיפה יותר רגישה ותומכת והיום הבנתי שמצפות לנו עוד המון שנים לא פשוטות בכלל".

תגובת רשת "סטוק" לפוסט של צליל:

"לאחר בדיקת הארוע מצד עובדי החנות, מנהלת החנות ומנהל אזור השפלה (שנכחו בחנות בעת המקרה) ובנוסף עם לקוחות החנות שנכחו בארוע, מצאנו שהלקוחה קיבלה שרות ראוי לשבח מצד עובדי החנות.


כרשת אנחנו מצרים על כל ויכוח/ ריב או התלהמות בין אנשים הן בכותלי החנות והן בכל מקום אחר".


בהמשך תגובתם, ברשת סטוק פונים ישירות לצליל וכותבים:
"ראשית - המריבות שהיו לך בחנות הינן עם קהל הלקוחות (ולא עם עובדי החנות כפי שציינת) ומרביתן לא קשורות לילדה אלא לדרך שבה דיברת, צעקת, ניבלת פה והשפלת אנשים מבוגרים ובינהם ניצול שואה יקר.


שנית - ״הקופאית״ שטענת שטיפלה בך הינה מנהלת החנות, שלפני עיסוקה כמנהלת ברשת הסטוק , הקדישה כ-35 שנה לעבודה עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים. הייתה שנים סגנית מנהל של מעון ובו למעלה מ200 ילדים אוטיסטיים בכל הרמות וחלקם כללו אף בעיות פסיכיטריות קשות. כעשור מחייה הייתה מדריכה שיקומית אישית של חניכים בעלי פיגור שכלי, יזמה תוכניות קידום אישיות וקבוצתיות בתחום כישורי החיים, כישורי למידה, התמודדות עם צרכים מיוחדים ומעבר מתלות לעצמאות.
יש מישהי יותר מתאימה להבין את מצבך או צרכייך?
ואף מנסיונה האישי ייעצה לך להבא להציג את תעודת הפטור בשלב יותר מוקדם על מנת לא להגיע עם הקהל לקוחות לויכוחים.


צליל, הדרך למקלדת הינה קצרה מאוד, אך בעת ההקלדה צריך לרשום את הדברים נכון - ולעשות בדק בית עצמי (בדיוק כמו שאנו ביצענו מאתמול) מפני שלפוסט כזה יש מאות תגובות שנשפטות על ידי אנשים, שלא היו עדים לסיטואציה ונוטים להאמין לגרסתך שהיא תמונה חלקית ביותר. יתרה מכך בפוסט כזה את מבקשת לשים אות קלון על רשת שלמה כ-500 עובדים, הון אנושי הכי משובח בארץ, שכל מטרתו לשרת את לקוחותינו עם חיוך, איכפתיות וסבלנות אין סופית.
לא בכדי אנחנו מתגאים בסלוגן שלנו״ מרגישים שזה בית״. מאות אלפי לקוחותינו ועובדינו המסורים מרגישים שהסטוק הוא בית.


אנחנו נמצאים בעיצומו של חודש מיוחד - ״חודש הרחמים והסליחות״ זה מצויין בו כל אחד ואחת אמורים לעשות חשבון נפש עצמי ולקבל על עצמם אהבת חינם ופרגון הדדי...ובנימה אופטימית זאת נאחל חג שמח לכל עם ישראל".

$(function(){setImageBanner('4d61421d-0e2e-4426-9c98-7cedb3df987b','/dyncontent/2024/11/5/1a11d1f3-11d6-4bca-aa9a-709aa900e036.gif',18651,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,20076,'Image','');})
 
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('73ca54fc-024b-41e9-95f8-e59f83980384','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18157,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('73ca54fc-024b-41e9-95f8-e59f83980384','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18157,'Image','');},15]]);})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה