"יובלים אשדוד" משיק שירות מתקדם נוסף: חשבונית למייל

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('dfc2b7a0-e3a7-43e3-b9e0-a56da21c23db','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('dfc2b7a0-e3a7-43e3-b9e0-a56da21c23db','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('dfc2b7a0-e3a7-43e3-b9e0-a56da21c23db','/dyncontent/2024/12/12/77206715-7454-4100-b394-b156eb00b9a7.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('dfc2b7a0-e3a7-43e3-b9e0-a56da21c23db','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('dfc2b7a0-e3a7-43e3-b9e0-a56da21c23db','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('dfc2b7a0-e3a7-43e3-b9e0-a56da21c23db','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('dfc2b7a0-e3a7-43e3-b9e0-a56da21c23db','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

תאגיד המים והביוב "יובלים אשדוד" משיק שירות מתקדם נוסף למען התושבים: חשבונית במייל. השירות החדש מתקיים במסגרת השיפור המתמיד לתושב אותו מוביל התאגיד, המשלב כעת גם שמירה על איכות הסביבה וחדשנות.

השירות החדש אינו כרוך בתשלום, וכל תושב המעוניין בו מוזמן להירשם באופן קל ונוח באתר התאגיד. כאמור, מלבד השירות הנוח והמתקדם לתושבים בקבלת חשבון המים ישירות למייל -ללא תלות בשירותי הדואר, מדובר גם בשמירה על איכות הסביבה בדמות חסכון בנייר והפחתת פסולת הפוגעת בסביבה, דבר המשתלב עם ערכי התאגיד לשמירה על איכות הסביבה.

מדובר בשירות מתקדם נוסף של התאגיד למען התושבים. רק לאחרונה  השיק התאגיד שירות מתקדם אחר בדמות הודעות SMS לתושבים המיידעות  את התושבים על סטטוס הטיפול בפניותיהם- בראשית הטיפול ובסיומו בתחומי שירות שונים, בהם:  עדכון מספר נפשות, מעבר דירה,  עדכון פרטי תשלום ועוד וכן  הודעות בדבר צריכה חריגה במד המים של הדירה או הבניין כאשר התושבים מתבקשים לבדוק את סיבת הצריכה ובכך למנוע עלויות מיותרות.

מנכ"ל התאגיד שלמה אטיאס ציין כי מחלקת שירות הלקוחות של "יובלים אשדוד" פועלת בהתאם לתפיסה של התאגיד אשר הציבה את השירות לתושבים במרכז. "יובלים אשדוד" מוביל בתחום שירות הלקוחות כפי שהוא מוביל בפיתוח ושדרוג תשתיות, בתחום איכות הסביבה ובניהול מצטיין. הקריטריונים על פיהם פועלת מחלקת שירות הלקוחות הינם גבוהים מהקריטריונים שנקבעו על ידי רשות המים, שאחראית על תאגידי המים בישראל וזאת בכדי להעניק לתושבים שירות מיטבי, מקצועי ומהיר. אטיאס," אנו מחדשים ומתקדמים כל העת על מנת שתושבי אשדוד ימשיכו ליהנות  מהולכת מים ושפכים ושירות לקוחות  ברמה הגבוהה ביותר".

 

$(function(){setImageBanner('98653de3-07f7-4ab0-8411-00c8bc4871dd','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,false,20366,'Image','');})
 
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('afab4926-bdd1-4c3b-af39-978edaa64545','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18478,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('afab4926-bdd1-4c3b-af39-978edaa64545','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18478,'Image','');},15]]);})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה