ממלחמה לצמיחה בחזית הכלכלה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('a5ae7ddc-f66b-4e55-b23f-aa882d6c2e4b','/dyncontent/2024/12/12/77206715-7454-4100-b394-b156eb00b9a7.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('a5ae7ddc-f66b-4e55-b23f-aa882d6c2e4b','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('a5ae7ddc-f66b-4e55-b23f-aa882d6c2e4b','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('a5ae7ddc-f66b-4e55-b23f-aa882d6c2e4b','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('a5ae7ddc-f66b-4e55-b23f-aa882d6c2e4b','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('a5ae7ddc-f66b-4e55-b23f-aa882d6c2e4b','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('a5ae7ddc-f66b-4e55-b23f-aa882d6c2e4b','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

שאול שניידר, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, השתתף השבוע בוועידת ישראל לעסקים. הוועידה בנושא 'ממלחמה לצמיחה', התקיימה בהנחייתו של אלמוג בוקר והשתתפו בה בכירי המשק, אשר לקחו חלק בפאנלים בשונים בנושאי ביטחון, ניהול, הייטק, כלכלה והסברה

שאול שניידר השתתף בפאנל בנושא המשכיות עסקית בזמן מלחמה, לצידם של יוסי רוזן, יו"ר המכון לאנרגיה ולסביבה וליאור אשכול מנכ"לית וולט.

בפאנל אמר: "מתחילת המלחמה אנו בנמל אשדוד עובדים סביב השעון. כבר -7 לאוקטובר הקפצנו את צוותי החירום של הנמל כדי לטפל בחומרים מסוכנים ולמגן אותם.

העובדים שלנו מתורגלים בסבבים לצערי ויודעים לעבוד גם תחת אש. 40% מהסחורות שמגיעות לישראל עוברות בנמל אשדוד ואנו שומרים על רציפות תפקודית, כדי לאפשר זרימת סחורות למשק הישראלי ולאפשר להמשיך ולהניע את הכלכלה".

צילום: יח"צ

על איום החות'ים אמר שניידר: "סיכון נתיבי השיט על ידי החות'ים הוא בעיה גלובלית וישראל היא רק בורג קטן.

מצריים תפסיד כ-10 מיליארד דולר בשנה אם לא יתאפשר לעבור בתעלת סואץ וגם ירדן בסיטואציה דומה.

נמל אשדוד נמצא במוכנות מלאה, למרות אתגרי המלחמה. כמתקן אסטרטגי של מדינת ישראל, אנו ערוכים מתחילת המלחמה למצב חירום ונוכל לקלוט בהצלחה ספינות אשר יופנו אלינו, אם זה מנמל אילת או מכל נמל, בשל איום כזה או אחר.

השפעת החות'ים על העיכוב בתובלה הימית הוא כ-20 ימים. אמנם מחירי התובלה הימית עלו, אבל לא בצורה דרמתית".

$(function(){setImageBanner('deef7c0a-9fe4-4e9e-a90d-27577fd3e1ab','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,false,20366,'Image','');})
 
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('63d90a16-cf7e-4e61-9992-8d97f1971db3','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18478,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('63d90a16-cf7e-4e61-9992-8d97f1971db3','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18478,'Image','');},15]]);})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה