מדוע לא התקבל אלי ניסמן מאשדוד לתפקיד ניהול תחנות המוזיקה של תאגיד השידור הישראלי?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('58c88d13-e393-4318-ad2e-a12cd77d0ff6','/dyncontent/2024/12/12/77206715-7454-4100-b394-b156eb00b9a7.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('58c88d13-e393-4318-ad2e-a12cd77d0ff6','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('58c88d13-e393-4318-ad2e-a12cd77d0ff6','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('58c88d13-e393-4318-ad2e-a12cd77d0ff6','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('58c88d13-e393-4318-ad2e-a12cd77d0ff6','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('58c88d13-e393-4318-ad2e-a12cd77d0ff6','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('58c88d13-e393-4318-ad2e-a12cd77d0ff6','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

אלי ניסמן מאשדוד התמודד בין המועמדים הסופיים לתפקיד מנהל תחנות המוזיקה של תאגיד השידור הישראלי, כאן 11, ומועמדותו ירדה בשלבים האחרונים של המיונים. "היו מועמדים שדורגו לפני, על פי קריטריונים של התאגיד, כמו מרכזיות כלי התקשורת שבו עבדו, מצב שנתן, שוב, יתרון ליוצא גלגל"צ..." אמר לאשדוד נט, ניסמן, בתגובה

השבוע הסתיים הליך המינוי הסופי של מנהל תחנות המוזיקה ובין המועמדים הסופיים לתפקיד היה גם אלי ניסמן מאשדוד יוצר, מוזיקאי, מנהל ואיש תקשורת מוביל מאשדוד

אלי ניסמן

ניסמן החל את דרכו בתחום כילד שהשתתף בתוכניות רדיו בקול ישראל ובהמשך שירת בצבא ככתב ורכז אדמיניסטרטיבי בביטאון חיל האוויר אחרי הצבא שימש בין השאר כעורך מוזיקלי בתחנות רדיו כמו רשת גימל, 88 אף אם של קול ישראל וכעורך בכיר ברדיו לב המדינה.

בנוסף ניסמן ערך והפיק משדרים לערוץ הראשון והקים תחנות רדיו אינטרנטיות בינלאומיות כמו כן ניסמן יוצר ומנהל עשרות שנים פסטיבלים ותוכניות בתחום  הבידור והמוזיקה והלחין להיטים בזמר העברי שהפכו לנכסי צאן ברזל.

ניסמן ידוע כמי שנותן הזדמנות לכל אומן ויוצר מיקצועי בתחום וטיפח וגילה במיזמים שלו עשרות אומנים ויוצרים וכוכבים רבים קיבלו אצלו את הבמה וההזדמנות לבוא לידי ביטוי.

כמו כן הוא מהווה השראה ומודל בשוק המוזיקה והבידור ורבים מהמיזמים והרעיונות שלו הופכים להצלחות גם ברמה הארצית.

בין המיזמים המוכרים שלו "פסטיבל שירי הילדים "ילד פלא", פסטיבל "ויוה לאירוויזיון" , פסטיבל "השיר הבא" , פסטיבל "כיף לי" ופסטיבלים רבים אחרים.

ניסמן גם היה זה שהיה המנהל האומנותי ואיש יחסי הציבור שפתח את הדלת לאומנים ים תיכוניים כמו ליאור נרקיס שהתחיל אצלו.

גם בתפקידיו כעורך ברדיו היה הראשון שהשמיע אומנים ים תיכוניים כמו אייל גולן, שרית חדד ורבים אחרים וגם השירים שהוא יוצר רובם בטעם ישראלי, ים תיכוני ויהודי.

ניסמן שם לו למטרה לשמר ולהקנות לדור הנוכחי את התרבות הישראלית והיהודית לדורותיה ולהחזיר עטרה ליושנה מבחינת הסגנון והטעם המוזיקלי שיתאים לאקלים הישראלי וישקף את הרב תרבותיות בארץ.

על מכתב דחיית מועמדותו שקיבל מתאגיד השידור הישראלי, כאן 11, ניסמן מסר, בתגובתו,  כי: "עמדתי בכל תנאי הסף ויש לי ניסיון ניהולי ומוזיקלי ויתרונות שהוגדרו למשרה.

אולם, היו מועמדים שדורגו לפני על פי קריטריונים של התאגיד כמו מרכזיות כלי התקשורת שבו עבדו שנתן, שוב, יתרון ליוצא גלגל"צ..." עוד מסר ניסמן  בעניין כי "צריך לשקול לשנות את הליך הבחירה שיהיה מדיד ולא סובייקטיבי. למשל, באמצעות בחינות ידע בתחום ומבחן מעשי."

תאגיד השידור הישראלי, כאן 11, כתב בתשובתו לאלי ניסמן, בין היתר: "ארבעה עשר מבין המועמדים שהגישו מועמדות למשרה נמצאו עומדים בתנאי הסף שנקבעו למשרה, ואתה בכללם... הסינון שבוצע כאמור צמצם את מספר המועמדים לשניים בלבד. במצב כזה נקבע בנוהל, כי חברי ועדת המיון יהיו רשאים להתכנס לבחינת קורות החיים של המועמדים ולדרגם לפי מידת ההתאמה למעבר לשלב המיון הבא.

עוד אמר אלי ניסמן  כי "לנהל את תחום המוזיקה בתאגיד השידור הוא אתגר לא קל והייתה לי תוכנית סדורה איך לשנות את כל תעשיית המוזיקה לטובה ולהחזיר עטרה ליושנה ברוח התרבות הישראלית והיהודית ולפתח מסגרות ולתת במה לכמה שיותר יוצרים ואומנים מוכשרים בכל הסגנונות.

זה גם מה שאני עושה שנים במיזמים שלי כמנהל ועורך ושמחתי לקבל את ההכרה וההערכה גם הרשמית והממסדית וזהו עוד שלב בדרך ארוכה ומייגעת מאז שאני ילד בתחום ואני אמשיך להוביל ולהשיג את כל  המטרות שאני מציב לעצמי גם בעתיד.

תודה לכל מי שהולך איתי שנים כולל לכלי התקשורת באשדוד וברמה הארצית וזה חלק מאוד חשוב בעשייה שלי שברובה היא בהתנדבות ולמען האינטרס הציבורי ותאגיד שיהיה לו בהצלחה אבל יש לו הרבה מה לשפר ולהתאים את עצמו לכלל הציבור ולא רק לבועה שבה הוא פועל כיום."

$(function(){setImageBanner('f34ac55c-dbbf-407d-aeab-a560414dd64c','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,false,20366,'Image','');})
 
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('3f817335-10ec-4124-b49b-bf811fb35eb6','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18478,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3f817335-10ec-4124-b49b-bf811fb35eb6','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18478,'Image','');},15]]);})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה