ברווחה באשדוד עברו לחירום: סרטון הסברה בשפת הסימנים נשלח לאוכלוסיית החירשים בעיר
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('ca3e2291-2607-471e-90f8-9b01c2007099','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ca3e2291-2607-471e-90f8-9b01c2007099','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ca3e2291-2607-471e-90f8-9b01c2007099','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ca3e2291-2607-471e-90f8-9b01c2007099','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ca3e2291-2607-471e-90f8-9b01c2007099','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ca3e2291-2607-471e-90f8-9b01c2007099','/dyncontent/2024/12/12/77206715-7454-4100-b394-b156eb00b9a7.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ca3e2291-2607-471e-90f8-9b01c2007099','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15]]);})
במנהל לשירותים חברתיים בעיריית אשדוד עברו כבר מיום שני למצב חירום. במסגרת כך, מידי יום נעשות אלפי שיחות לאוכלוסיות וקשישים בסיכון כדי לבדוק את צורכיהם ולתת להם מענה. לציבור החירשים בעיר נשלח סרטון הסברה בשפת הסימנים ונבדקו הביפרים המתריעים להם על אזעקה במרחב. צפו
חוסן חברתי הוא בדרך כלל משפט שנאמר בהזדמנויות רבות, במיוחד במצבי חירום. המנהל לשירותים חברתיים בעיריית אשדוד, מיישם זאת הלכה למעשה בכל רגע עם דגש בעיתות חירום, כאשר החוסן החברתי מתרופף בעקבות המצב. העובדים הסוציאליים ועובדי המנהל נמצאים בחזית, רצים מבית לבית ודואגים לסייע למשפחות ככל שניתן.
מיום שני, המנהל עבר משגרה לחירום וכולם החלו לפעול בהתאם לתוכנית העבודה. כחלק מכך, מידי יום נעשות 3,000 שיחות יזומות לאוכלוסיות וקשישים בסיכון גבוה, על מנת לבדוק את צורכיהם. חלקם חוששים לצאת מהבית בגלל המצב וזוכים לסיוע מהרשות ברכישת מזון או תרופות. כמו-כן, לכל ציבור החירשים באשדוד נשלחו הודעות וואטסאפ עם סרטון בשפת הסימנים המסביר את ההנחיות לחירום. בנוסף, נערך מיפוי של כל הביפרים של התושבים החירשים בעיר על מנת לוודא את תקינותם. הביפר מהווה עבורם האמצעי העיקרי שמתריע על אזעקה במידה והם אינם צופים בטלוויזיה.
$(function(){setImageBanner('92a5d37e-2261-4f06-996c-80ce1b73446b','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,false,20366,'Image','');})
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('6f1b45bf-adcd-40b5-bc8a-77e18a53d026','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18478,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('6f1b45bf-adcd-40b5-bc8a-77e18a53d026','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18478,'Image','');},15]]);})
|
|
|
|