אפיקים שידרגה את מרכזי השירות שלה באשדוד
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('e7fb4da4-4693-4c4a-ab64-99fe305a84d1','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e7fb4da4-4693-4c4a-ab64-99fe305a84d1','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e7fb4da4-4693-4c4a-ab64-99fe305a84d1','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e7fb4da4-4693-4c4a-ab64-99fe305a84d1','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e7fb4da4-4693-4c4a-ab64-99fe305a84d1','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e7fb4da4-4693-4c4a-ab64-99fe305a84d1','/dyncontent/2024/12/12/77206715-7454-4100-b394-b156eb00b9a7.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e7fb4da4-4693-4c4a-ab64-99fe305a84d1','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20364,'Image','');},15]]);})
בעקבות הקורונה, אפיקים שידרגה את מרכזי השירות שלה באשדוד כדי לאפשר מענה מהיר לציבור בנושאים כמו: ביצוע הנפקת כרטיסי רב קו, טעינת חוזי נסיעות, שחזורי כרטיסים ועוד
שירות נוסף לנוסע
ברקע משבר הקורונה, חברת התחבורה הציבורית "אפיקים" שדרגה לרווחת ציבור הנוסעים את מרכזי השירות שהיא מפעילה באשדוד. מרכזי השירות נועדו לתת מענה מהיר לציבור הנוסעים בתחבורה הציבורית בנושאים כמו: ביצוע הנפקת כרטיסי רב קו, טעינת חוזי נסיעות, שחזורי כרטיסים וטיפול בכרטיסים פגומים. המרכזים פועלים על פי הנחיות "התו הסגול" ופועלים בכל ימות השבוע למעט ביום שבת לאורך כמעט כל שעות היום. שי מלכה סמנכ"ל חברת אפיקים: "חברת אפיקים פועלת ללא לאות לטובת שיפור מתמיד של איכות השירות לציבור הנוסעים ולפיכך אנו פועלים מעת לעת על מנת להתאים עצמנו למצב החדש שנגרם בשל הקורונה, ולאפשר לציבור הנוסעים לקבל את השירות בצורה הטובה והבטוחה ביותר עבורו".
$(function(){setImageBanner('e743993a-9a16-4631-afff-b7a716b14deb','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,false,20366,'Image','');})
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('ce0ddcc4-1da0-4e13-a063-5a5806867365','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18478,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ce0ddcc4-1da0-4e13-a063-5a5806867365','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18478,'Image','');},15]]);})
|
|
|
|