הערב השני של אושפיזין מוזיקלי: פלמנקו תשוקתי, בלדות קלאסיות ואהוד והכנסייה בחיבור יוצא דופן


להאזנה לתוכן:

ביום רביעי, יומו השני של פסטיבל אושפיזין מוזיקלי הכין אבי חן המנהל האמנותי של הפסטיבל שילוב מנצח של מוזיקה שהתרחשה בו זמנית בשלושה מוקדים- מופע פלמנקו צועני בבית יד לבנים, מופע שנות ה- 50', 60' וה- 70' במשכן והשילוב המנצח של אהוד בנאי ולהקת כנסיית השכל באמפי

בבית יד לבנים התקיים מופע פלמנקו לייב של ענקית הפלמנקו  "LA FARRUCA" בחגיגת פלמנקו משותפת עם להקת רמנגאר. על הבמה 6 רקדניות לבושות שמלות ססגוניות ומסורתיות, עטורות פרח אדום בשיערן, שני גיטריסטים, נגן כלי הקשה, זמר אחד, זמרת אחת ואינספור מקצבי מחיאות כפיים שהביאו לקריאות "אולה" מהקהל. 

במהלך 70 הדקות של המופע FLAMENCO LIVE של הלהקה הצטרפה "LA FARRUCA", מי שנחשבת כיום לאחת המאסטרות של ריקוד הפלמנקו הצועני, ל- 14 אמני רמנגאר.

במקביל, בשעה 21.00 התקיים מופע במשכן של להקת UNFORGETTABLE – מופע שירי האהבה הגדולים של שנות ה- 50' , 60', 70' שהגיע אלינו היישר מלאס וגאס, עם הפקת ענק הכוללת זמרים פנומנליים, וידאו ארט, תזמורת חיה, תפאורה צבעונית ורפרטואר מוזיקלי משובח, שבזכותם הקהל זכה לחוויה רומנטית, מלאת אהבה בלתי נשכחת.

ובאמפי באשדוד: אהוד בנאי ולהקת כנסיית השכל למופע הסוגר את סיבוב ההופעות הנוכחי שלהם יחד בשעה 20.30. הקסם בחיבור הביא כמעט בתחילת המופע את כל הקהל לרדת אל קידמת הבמה, לעמוד ולרקוד, מתמוגגים מקולו הערב של בנאי ומאווירת הרוקנ'רול של חזן והכנסייה.


הגלריה המלאה משלושת המופעים:

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה