חולת אהבה מרובע ד' באשדוד


להאזנה לתוכן:

ההצגה "חולה אהבה משיכון ג'" של תיאטרון הקאמרי מציגה במשך כל השבוע במשכן לאמנויות הבמה באשדוד בכיכובו של הגדול מכולם- שלום מיכאלשוילי שמגלם את ויקטור בצורה פנומנלית. יכולתי לשבת ולכתוב ביקורת על המופע, אבל החלטתי לכתוב דווקא ביקורת עצמית/ חברתית בעקבות הצפייה בהצגה. יושבים? קבלו

אם לבחון את ההתנהלות שלנו היום, בעידן הטכנולוגי, נדמה שכולנו חולי אהבה. ישבתי אמש ובהיתי ב'ויקטור' מחזר אחר בחירת ליבו מיכאלה, מנסה לשוחח עם בן זוגה, שולח לה ערימות פרחים ומחכה לה מתחת לביתה ומשום מה, על אף שהוא מגלם סטוקר אמיתי- הרגשתי שהוא מקסים, שובה וניסיתי להיזכר מתי בפעם האחרונה מישהו חיזר אחריי ככה... אם לומר את האמת- לא הצלחתי.


כולנו סוג של חולי אהבה סטוקרים ומטרידים היום. פשוט אף אחד לא ממש יודע מה אנחנו עושים וכיצד אנו עוקבים אחרי מושאי ליבנו, כיוון שהיום הרבה יותר קל להתעדכן דרך הרשתות החברתיות במה הם עושים, או לבדוק דרך ה'לסט סין' באפליקציית ה'וואטסאפ' מתי הם היו זמינים לאחרונה ומתי הם התעוררו בבוקר. אם ויקטור סטוקר אמיתי וחולה אהבה, אנחנו בוודאי חולי נפש.

האמת היא, שלכולנו מתישהו נשבר הלב. לכל אחד ואחת יש מישהו שחשקנו בו בעבר ודמיינו איך החיים המשותפים שלנו יראו לצדו. יש מאיתנו שאפילו בדקו "אחוזי אהבה" לפני השמות המלאים ותתפלאו, עם האפליקציות המתוחכמות של היום אפשר אפילו לבדוק איך (בערך) יראו הילדים שלנו.


ההצגה "חולה אהבה" מציגה בעצם את התפר הקו שעובר בין אהבה לשיגעון. אדם יכול להיות מאוהב ולחזר אחרי בחורה שעניינה אותו ולמישהי זה יחמיא ויראה מקסים ומנגד, למישהי אחרת זה יראה כהצקה והפרעה לשגרת החיים.

אני יכולה להיות הבחורה הכי מודעת לעצמי, לחשב את הצעדים שלי ולשקול כל מילה ומילה, אולם מספיק שיקרה משהו אחד קטן ו"אצא מדעתי"- לא אבין למה מישהו לא מעוניין בי, אהיה במערכת יחסים עם מישהו ואפילו אשקול להיפרד ממנו אבל אם הא יקדים אותי לפתע ארצה בו בכל מאודי או אפילו סיטואציה אחרת- אם נפרדתי מבן זוג והמשכתי הלאה ולפתע שמעתי שיש לו אהבה חדשה- סביר שאמצא את עצמי בודקת מי הבחורה ה"חדשה" שלו.


אהבה היא דבר מורכב ומסובך ויתרה מכך- קשה לשפוט אנשים שעושים טעויות מהלב. כולנו מכירים את המשפט שאומר לא לשפוט אדם בכיסו, כוסו וכעסו, אבל אף אחד לא חשב להוסיף שם שאסור לשפוט אדם כשהוא מאוהב. וחבל שכך.

בכל מקרה, שנזכה לאהבה וכמה שיותר גדולה ולכו תראו את ההצגה. היא מעולה!- התמונות והפוסטים שהעלו אשדודים שכבר צפו בה לא מותירים ספק.
 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה