דרושה עוזרת- ציפי שביט כיכבה במשכן לאמנויות באשדוד


להאזנה לתוכן:

חיים זנאתי ודפנה דקל, שחקנים אשדודים אהובים ומוערכים מגלמים זוג נשוי מעט משועמם שחוטא בניהול רומנים בעוד ציפי שביט- הגדולה מכולן מגלמת את עוזרת הבית שלהם "אנה" ומצליחה להציל את חיי הנישואין שלהם. הצגה מלאת ביקורת, הומור וטיפים לזוגיות שגלגלה מצחוק את באי המשכן לאמנויות הבמה באשדוד.

ציפי שביט- הכוכבת הגדולה מכולן מגלמת את דמותה של אנה- עוזרת משק בית משעשעת שמתגוררת אצל מעסיקיה- זוג נשוי- נעמי (דפנה דקל) ועמוס (חיים זנאתי) שמנהלים אורח חיים שגרתי ודי משעמם שמביא אותם לחשוד זה בזו, שמא מנהלים רומנים מחוץ לנישואין, דבר שמתברר כנכון אולם בעזרתה של אנה לא מתגלה, על אף הימצאות בני הזוג בו זמנית בבית עם המאהבים הפוטנציאלים.

קומדיה ביקורתית על חוסר תקשורת בין בני זוג, על חיפוש ריגושים, בגידות ותובנה אחת שמראה ש"הדשא של השכן" לא ממש ירוק יותר ושאחרי הרבה זמן ביחד בחיי נישואין אפשר לחשוב אחרת ולהתמודד עם כל קושי בהומור. שביט, משובבת לב גורמת לשחקנים להתפקע מצחוק על הבמה בעוד לא ברור מה היא מאלתרת ומה חלק מהטקסט.

השחקנים זנאתי ודקל המגלמים את הזוג הנשוי, גדלו בעיר אשדוד והופיעו יחד על הבמה כזוג נשוי, גרמו לקהל תחושת גאווה ופטריוטיות בעצם נוכחותם על במת המשכן לאמנויות באשדוד.

ושביט, מוכיחה פעם נוספת שהיא יחידה בדורה. מעבירה ביקורת ומשתפת את הקהל בטיפים משעשעים הקשורים בזוגיות. מומלץ לכל זוג שלפעמים לא מבין כמה טוב לו בבית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה