ירמי קפלן מגיע להרעיד את פאב ה"זה" באשדוד!


להאזנה לתוכן:

בפעם האחרונה שירמי קפלן, אחד מהאמנים המוערכים בישראל, הופיע בפאב ה"זה" באשדוד, יצאו הבליינים ממתחם חוף הקשתות כשפיהם פעור וכשהאדרנלין זורם בגופם. ביום שלישי (22.12.15) יגיע קפלן להופיע שוב בפאב החברתי. "זו חוויה בלתי נשכחת", אומר אדם שוקרון, אחד מבעלי הפאב

צילום: יח"צ/ נתן כהן
"המופע החדש נותן במה למילים ולמשמעויות שמאחורי השירים", כך מתארים בסביבתו של ירמי קפלן את המופע החדש של הרוקיסט הישראלי שיגיע לפאב החברתי "זה" בחוף הקשתות באשדוד ביום שלישי (22.12.15) להופעה מלאה באנרגיות. ביחד עם ניר גבע שיהיה אחראי על צלילי הגיטרות ורן שמעוני שיהיה אחראי על מקצב התופים יקבל הקהל הזדמנות להכיר את ירמי קפלן מקרוב.

"זו חוויה בלתי נשכחת", נזכר אחד מבעלי הפאב החברתי, אדם שוקרון בפעם האחרונה שהגיע קפלן, הידוע כפרפורמנס ענק, להופיע ב"זה" שבאשדוד. "זו אחת מההופעות שזכורות לנו היטב. ירמי מופיע בצורה יוצאת דופן", מוסיף שוקרון אודות ההופעה בה עלה קפלן על שולחנות, חיבק את מעריציו ושר את שיריו הטובים ביותר.
הכניסה להופעה תתאפשר כבר מהשעה 21:30 ומשוערת להסתיים בשעה 23:00. מהפאב החברתי "זה" מוסרים שמחיר כרטיס עומד כרגע על 60 שקלים במכירה מוקדמת באינטרנט ויעמוד על 80 שקלים בערב ההופעה.

פרטים נוספים וקישור למכירה המוקדמת - בדף הפייסבוק של פאב ה"זה"- לעמוד לחצו כאן 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה