פסטיבל מדיטרנה חוזר ובגדול


להאזנה לתוכן:

מעל 150 אמנים, הרכבים ולהקות שונות מרחבי העולם יופיעו בפסטיבל זו השנה השלישית באשדוד -פסטיבל מוזיקה ממדינות הים התיכון, אשר יתקיים בין ה-6 ל-11 ביוני ויתפרס על פני שורה של מתחמים, ויכלול הופעות מוזיקה, הקרנות סרטים ומתחמי שף ואמנות באשדוד.

אחרי הצלחה מסחררת של פסטיבל מדיטרנה השני אשתקד, הפסטיבל חוזר הקיץ כשהוא מלא בהפתעות ומופעים מיוחדים: הפרויקט של עידן רייכל יארח במופע מיוחד את Antonoi Zambujo (פורטוגל) ו-Marinah (ספרד) סולנית להקת Ojos de Brujo. דיוויד ברוזה, שלומי שבת והתזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד יחברו לראשונה בקריירה ארוכת שנים למופע משותף. דוד ד'אור ושלמה בר והברירה הטבעית יחזירו לבמה את המופע המצליח והמרגש "דוד ושלמה", ויחגגו 20 שנה לעלייתו לבמות במסגרת ערב מחווה לשלמה בר.


פסטיבל מדיטרנה עוסק בעולמות המוזיקה, קולנוע, קולינריה והאמנות של מדינות הים התיכון ויתקיים השנה בפעם השלישית באשדוד בין ה-6 ל-11 ביוני ויתפרס על פני שורה של מתחמים: אמפי אשדוד, המשכן לאמנויות הבמה אשדוד, בית יד לבנים, "טברנה יוונית" בבית החייל, כיכר המשכן, מוזיאון אשדוד לאמנות ו- מרכז מונארט. למעלה מ-150 מוזיקאים, אנשי קולנוע ושפים יתארחו השנה בפסטיבל.



לא רק חגיגת מוזיקה אלא גם חגיגה לחובבי הקולנוע- תשעה סרטי קולנוע עלילתיים ודוקומנטריים מובילים יוקרנו באולמות גלובוס באשדוד (סמוך למתחם הפסטיבל), וברחבה שבין המתחמים יפעל מתחם קולינרי עשיר הנותן במה לקולינריה הים תיכונית של אשדוד. בפסטיבל האוכל הים תיכוני יתארחו חמש מסעדות שף מהמובילות בעיר, עם מנת הדגל של כל אחת מהן. 

 התמונות צולמו בפסטיבל מדיטרנה 2014.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה