נפלאות הבריאה - תערוכת צילומי עירום


להאזנה לתוכן:

בועז רענן המוכר לכולם בזכות פעילותו למען הסביבה, פותח בשבוע הבא תערוכת צילומי עירום בטבע. "רציתי להביע את אהבת הארץ מול היופי הנשי", מסביר רענן

ביום שלישי בשבוע הבא תיפתח תערוכה מיוחדת במינה באשדוד - תערוכת צילומי עירום בטבע של יו"ר הפורום הציבורי, בועז רענן (53). 

למי שלא מכיר את רענן נספר שהוא לוחם למען איכות הסביבה שנים רבות, ועומד בראש הפורום הציבורי לאיכות הסביבה בעיר. בעוד מספר חודשים הוא אמור להיות חבר מועצת העיר אשדוד, לאחר שחברו לסיעה יפנה עבורו את כיסאו.

בועז רענן, 1958, נולד בכפר סבא, גדל במושב כפר הרי"ף. התחיל לטייל ולצלם ברחבי הארץ כבר בגיל צעיר. רענן מתעד נופים בטבע ובעיר, בעלי חיים, צמחים ובני אדם ואתרים ארכיאולוגים. הוא כתב וצילם שני ספרים על אשדוד המתעדים בצילומים מרהיבים מלווים בהסברים מפורטים את פינות החמד של עיר.

"רציתי להביע את אהבת הארץ מול היופי הנשי. אני אוהב מרקמים שונים בטבע שיוצרים קומפוזיציות מעניינות ומשחק בין אור וצל. אהבה זו עם הנוף הטבעי המשולב עם גוף האדם – היא פאר הבריאה", מסביר רענן את התערוכה המיוחדת.

אוצרת התערוכה היא טל ישועה בר-משה. היא נולדה בירושלים בשנת 1969. בעלת תואר ראשון ותעודת הוראה בתולדות האמנות אוצרת ומעריכת אמנות. את רענן היא הכירה במסגרת סידרת צילומי העירום בטבע. יחדיו, נפתח לפניה עולם של יופי פראי, יופי נשי ובמיוחד השילוב של היופי הטבעי: עירום בטבע.
 
"אהבתי את הרעיון בשילוב פאר היצירה של הטבע עם גוף האדם העירום החף מכל סימן לסטטוס. נקי וטהור, ללא אביזרים מלאכותיים. ההרגשה שלהיות עירום בטבע הרגשה של חופש מוחלט ללא עקבות, ללא הסתרה", אומרת בר - משה.

עוד היא מספרת שהיא ורענן הפכו להיות צוות לצילום. "קודם כל נהנים לצאת לטבע, לצלם, להתפעל כל פעם מחדש ממקומות יפים בארץ. מתחברים לילד הפנימי שבתוכנו, למוזה של היצירה – הבריאה בשלמותה" , היא מספרת.

רענן ובר-משה מבקשים להודות לשף דניאל על האכסניה החמה, לאמנית לילי דוד על הרעיונות, לגרפיקאי בבי ורטה ולבסוף - למשפחות היקרות אשר ליוו ותמכו בהם לאורך כל הדרך.

נפלאות הבריאה - תערוכת צילומי עירום

10/1/2012 – 10/2/2012

צילום: בועז רענן

אוצרת: טל ישועה בר-משה

הפתיחה ביום ג' 10/1/2012 שעה 20:00

בגלריה של מסעדת דניאל

רח' המלאכה 4, אשדוד

08-8567392

שני עד שבת מ- 12:00 ועד חצות

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה