"סימני דרך": המחזמר על חייה של נעמי שמר בדרכו לאשדוד


להאזנה לתוכן:

המחזמר "סימני דרך" על חייה של נעמי שמר מבית תיאטרון 'הבימה' מגיע למשכן לאמנויות הבמה אשדוד למשך שבוע ימים

מחזמר סימני דרך נעמי שמר, תמונת יח"צ

המשכן לאמנויות הבמה באשדוד סוגר את סדרת התיאטרון עונת 2018-19, עם ההצגה השישית והאחרונה - המחזה המוזיקלי מבית תיאטרון "הבימה" - "סימני דרך".

המחזמר מבוסס על סיפור חייה ועל שיריה של נעמי שמר, הפזמונאית הלאומית והמשוררת שעל שיריה שמהווים חלק בלתי נפרד מפסקול החיים של החברה הישראלית כולנו גדלנו. שירים כמו: אנשים טובים באמצע הדרך, החגיגה נגמרת, אני גיטרה, עוד לא אהבתי די ועוד, שמקבלים במחזמר ביצועים מרגשים בעיבודים חדשים של יוסי בן נון.

סיפורה של נעמי שמר הוא אינו רק סיפורה האישי אלא גם נקודות ציון בסיפורה של מדינת ישראל, ממלחמת העצמאות, אל האופוריה של מלחמת ששת הימים והשבר הפוליטי שהביאה מלחמת יום הכיפורים.

המחזה המוזיקלי מציג לראשונה את סיפור חייה של נעמי שמר בארבע תחנות מרכזיות- מראשית ימיה עם החלום לעבור ללמוד מוזיקה בתל אביב, אל חיפוש אהבה חדשה לאחר גירושיה בשנות הארבעים לחייה ולאחר מכן את המחיר האישי ששילמה על אמונותיה הפוליטיות ועד לקראת סוף חייה בהם הואשמה בגניבת הלחן ל"ירושלים של זהב" משיר עם בסקי. אין ספק, המחזמר מבטיח, לא רק הנאה עם שיריה הנפלאים, אלא גם היכרות עם האישיות עצמה.

מעבר לשחקניות המצוינות שמגלמות את נעמי שמר יש קאסט שחקנים ושחקניות מצוין לא פחות: ריקי בליך, טל מוסרי, תובל שפיר, נדיר אלדד, דב רייזר / שמעון כהן ועוד רבים וטובים. גם בתחום הבימוי ניצח ביד רמה הבימאי משה קפטן המנהל האמנותי בהבימה והאיש שמאחוריו ניסיון מוכח בתחום מחזות הזמר.

המחזמר "סימני דרך" על חייה של נעמי שמר - מוצ"ש, 25.05, בשעה 21:30
ימים ראשון עד חמישי, 26-30.05, בשעה 20:30. לכרטיסים חייגו 08-9568111 או לחצו כאן!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה