האופרה הקאמרית והפילהרמונית תל-אביב בקונצרט משותף באשדוד
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('2e25228b-996e-4acc-bbd9-d5ea7e2ea5bc','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20403,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('2e25228b-996e-4acc-bbd9-d5ea7e2ea5bc','/dyncontent/2024/8/21/6581fe1f-546c-4598-b8e6-86cd7af10d3f.jpg',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,20403,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('2e25228b-996e-4acc-bbd9-d5ea7e2ea5bc','/dyncontent/2021/12/16/db70c282-da69-4caf-8fba-19e78cd25ab6.gif',15238,'בלו קאסל אייטם כתבה ',525,78,true,20403,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('2e25228b-996e-4acc-bbd9-d5ea7e2ea5bc','/dyncontent/2024/11/3/df0fd569-76a9-4891-804e-67058dd74b58.jpg',18639,'קיבוץ השלושה אייטם כתבה ',525,78,true,20403,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('2e25228b-996e-4acc-bbd9-d5ea7e2ea5bc','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20403,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('2e25228b-996e-4acc-bbd9-d5ea7e2ea5bc','/dyncontent/2024/9/8/9c8b4e81-c302-484f-8021-2228ff2f53ca.jpg',18400,'בלו אייס אייטם כתבה ',525,78,true,20403,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('2e25228b-996e-4acc-bbd9-d5ea7e2ea5bc','/dyncontent/2024/11/21/03f786a2-f591-443c-83c8-a3eb37622404.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,20403,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('2e25228b-996e-4acc-bbd9-d5ea7e2ea5bc','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,20403,'Image','');},15]]);})
האופרה הקאמרית הישראלית בשיתוף המקהלה הפילהרמונית תל אביב וסטודיו אופרה ליריק מציגים: אופרה טוסקה (Tocka) במחווה לשרה ברנרד הטוסקה הראשונה לפני 140 שנה - ביולי הקרוב מעל במת המשכן אשדוד
כיצד אופרה פופולרית כמו טוסקה יכולה להיות מבוימת היום? בזמן שסיפורי האהבה הפכו לפחות מעניינים, הבמאי דייוויד בובה הופך אותה לנכס. מתוך התשוקה של האהבה, הוא שומר על מה שהיא חושפת: "עולם לא מתפקד, מערכת מושחתת וקהילה חולה". בהשקפה הזו, מפקד המשטרה של רומא, סקרפיה המקיאוולי, כמובן תופס את המקום הראשון. הוא לעולם לא מפסיק לרדוף אחר יריבו, מריו קווארדוסי, להחזיק בטוסקה היפה. מעבר לכך, הוא מפעיל את שליטתו נגד קורבנות אחרים: אנג'לוטי, אטאוונטי, פלמיירי, מטונימיה של כל הרפובליקה הרומית שהתרסקה. קנאות, אי מוסריות, ציניות, הרצון לשלוט בנשים: כל אלה לא חסרים, אך המוזיקה של פוצ'יני ממשיכה לאשר מחדש את יופיו של העולם.
31.07, המשכן לאמנויות הבמה אשדוד. להזמנת כרטיסים לחצו כאן!
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('4efaa92d-1217-46b6-977f-95d420cdc57f','/dyncontent/2024/11/5/1a11d1f3-11d6-4bca-aa9a-709aa900e036.gif',18651,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,20405,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('4efaa92d-1217-46b6-977f-95d420cdc57f','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,true,20405,'Image','');},15]]);})
|
|
|
|