פרידות זה לא בשבילי
02.01.14 / 20:16
חברה שלפני פשיטה הצילה את עצמה, אופנת גברים, חדשות אופנה ברשתות הגדולות ולמה אני כל כך שונאת פרידות?! שנה חדשה בפתח עם עדכונים חמים!
אחרי ההכנות, הקניות וחגיגות הסילבסטר שתמו להן אפשר לומר ששנת 2014 הגיעה, והפעם זה סופי.
שנה חדשה, דף חדש, בשבילי גם התחלה חדשה, דירה חדשה, טבעת חדשה והרבה דברים טובים אחרים שהגיעו יד ביד עם שנת 2014.
אתמול לכבוד השנה החדשה החלטתי לעשות סדר בכל הבגדים שלי (ז"ל) לקחתי 3 שקיות- אחת לארון החדש, אחת לאחותי שתחייה ואחת לתרומה/ לפח תלוי עד כמה הפריט לא שווה כלום.
המיון התחיל בשעה 8 בבוקר ונגמר ממש ב8 בערב (סתם כי לא היה לי כוח להמשיך וכי עשיתי הפסקות באמצע וגם כי לא באמת בא לי למיין היום ומחר ואף פעם) מפה לשם, שקית או יותר נכון שקיות הארון שלי הכילו הרבה בגדים שאני באמת לובשת, אחרים שאף פעם לא לבשתי אבל הבטחתי לעצמי שאלבש (כי בכל זאת שילמתי עליהם כסף ואז יש כאלה שיוכלו לטעון שאני בזבזנית וזה לא מתאים לי) ועוד שאריות של בגדים שלבשתי בעבר (נשבעת) אבל אני פשוט לא מצליחה להיפרד מהם.
כאלה שתוך התלבטות בין שלוש השקיות פשוט החליקו לשקית הארון (בעצמם). ועכשיו, אחרי שרוב השקיות מוכנות, ונשארו עוד מספר בגדים שממש קשה לי להחליט לגביהם פרשתי בשיא- כלומר זאת משימה המצריכה ריכוז - להתחרט ולקחת בחזרה בגדים מאחותי לאחר שנתתי לה את הבגדים במתנה היא משימה לא נעימה ושלא נדבר על חור שחור-שזה הארון שלה, שחבל להתחיל לפשפש בו בשביל לחפש את החולצה הלבנה שהחלטתי להמית והתחרטתי.
קרה לי גם פעם שהגעתי לארוחה משפחתית וצרחתי על אחותי שגנבה לי את הבגדים, ביקשתי שתוריד אותם (מיד!) ושתקפל לי לשקית, ואז אמא הזכירה לי שאני לא גרה בבית כבר 4 שנים וזה היה באחת מהשקיות שנתתי לה.
אז שתקתי. כזאת אני, פרידות זה לא בשבילי.
אז מה מחכה לנו בשנה החדשה? השקות, קולקציות, קמפיינים, חנויות חדשות שעומדות להיפתח בארץ, סטייל מתוחזק לגברים שבנינו ועוד הרבה חדשות אופנתיות שלא תרצו לפספס. התחלתי.
אז נכון שאמרנו שחברת קרוקס פושטת את הרגל, ונכון שזה היה ממש לפני חודש וקצת, אך חברת בלקסטון גרופ החליטה להשקיע בחברה ושילמה על כך קרוב ל-200 מליון דולר תמורת 13% מבעלות החברה. ההחלטה הראשונה של המשקיעים החדשים הייתה לשנות את הפאזה ולהתחיל לייצר נעליים בדגמים חדשים ומעניינים ולכן, אל תתפלאו אם תראו בחנויות קרוקס עקבים ופלטפורמות. אז איך המשפט הקבוע שלי הולך? - "בשביל להיות יפה צריך לסבול" - ולא אמור להיות לך נוח וגם בקרוקס מבינים את זה כבר. אני וויתרתי עוד לפני שראיתי.
חברת קום איל פו, המותג המקומי שהתמקד בעשרים וחמש השנים האחרונות בסוגיות הקשורות לפמיניזם ואופנה לנשים מפנה מקום לסוגיה חשובה לא פחות - שוק אופנת הגברים. מדובר ביבוא של מותגים איטלקיים דוגמת המותג DNL ורוברטו קולינה.
בשבועות האחרונים עבר המקום מתיחת פנים ולידה מחדש וקיבל את השם "בראדרס". מסתבר, שבניגוד לציפיות, קהל הקונים מעדיף את העיצובים הנועזים ולא נרתע ממחירם היקר.
קול צעקה! השבוע הצטרפו שתי רשתות הענק זארה וגאפ לרשתות כמו מארקס אנד ספנסר, קלווין קליין ו-h&m שהחליטו להפסיק את כל מכירת האנגורה בכל החנויות שלהם. כל זאת ועוד קרה לאחר שארגון peta חשף ברשת סרטון שתיעד חוות אנגורה בסין ובו רואים כיצד פושטים את הפרווה של הארנבים בעודם בחיים בצורה מחרידה בעליל. קם צדיק בסדום.
משחק חדש שפורסם באתר של המגזין באינטרנט- NSS מבטיח לאתגר אתכם בניחוש האם התמונה המוצגת על המסך הינה מתוך קמפיין או מסרט פורנו. תתפלאו, לא מפתיע לגלות שאנו פספסנו את הגבול בין אופנה לפורנו. תיכנסו לראות האם אתם מצליחים לזהות את ההבדל. אני נפלתי לא פעם. חברות האופנה עם הקמפיינים הפרובוקטיביים ביותר הם אמריקן אפרל, DSQUARED2, טום פורד ועוד.
תקנו, תבלו, תהינו ותרימו עוד כוס לחיים לכבוד השנה החדשה, שהולכת להיות לא פחות טובה מהשנה שקדמה לה. אני בטוחה.
נתראה בשבוע הבא, בר.