קורונה ואין עבודה או קורונה ואין עובדים? תחליטו אתם
19.08.20 / 13:54
מוקד המכירות של חברת הוט באשדוד נפתח בדיוק בתקופת הגל הראשון של הקורונה, תפסנו לראיון קצר את מנהלת בת אל אללי לספר לנו מה גרם לה לעשות חושבים מחדש ודווקא לעזוב את העיר הקטנה בשביל הגדולה
בתאל ספרי לנו מדוע בחרתם לעבור מקרית גת ולפתוח בצל המשבר סניף באשדוד?
"הייתי בטוחה שכשנפתח באשדוד יהיו עובדים בעלי ניסיון במכירות ועם מוסר עבודה גבוה.." אך לאחר הפתיחה נתקלתי בלא מעט עובדים שמודיעים לי שהם מעדיפים לסיים את האבטלה ורק לאחר מכן להתחיל או בכלל מבקשים לעבוד ללא תלוש"
"אני לא מצליחה להבין , אנשי מכירות באמת מסתפקים בשכר של 5000 שח בחודש של אבטלה? אם אתם כבר עובדים בתחום המכירות שיש בו פוטנציאל עצום למה לא להצליח במינימום זמן לעשות מקסימום כסף ולעבור את שתי הספרות בשכר?? "
בתאל בת ה33 בהחלט משדרת רוגע וביטחון , בזמן שלא מעט מוקדים של חברות תקשורת נסגרו בעיר בתקופה זו, היא דווקא מצליחה להתגבר על המכשול.
"הייתרון של המוקד שלנו הוא חד משמעית השירות שאנחנו נותנים ללקוח כך שלמעשה בחודש האחרון עם מעט מאוד נציגים הגענו לתוצאה מאוד יפה של חיבור לקוחות חדשים מכיוון שהמליצו עלינו לא מעט".
מי מתאים לעבוד במוקד של הוט?
"אני מחפשת נטו אנשי מכירות עם ניסיון בשיחות יוצאות בעלי מוסר עבודה שמעריכים מקום עבודה חם ועוטף וייתנו את הנשמה בחזרה, במכירה אחת ביום הם לוקחים משכורת מאוד גבוהה , אבל הכי חשוב שיידעו לתת שירות כי מבחינתי הלקוחות הם ערך עליון"
שנשאלה מה ההבדל בין לקוח שמתחבר דרכה או דרך מוקד אחר ענתה בפה אחד:
"הוט מספקת גם תכנים ברמה הכי גבוהה ורוכשת את הסדרות הכי חדשות במהירות, אנחנו עם הממירים החכמים שלנו תומכי נטפליקס ויוטיוב והכי חשוב ראוטר מובנה בכל אחד מהם כך שלמעשה יש פריסה רחבה בבית ואין צורך במגדילי טווח, ושלא כמו המתחרה שלנו יש לנו מהירויות אינטרנט גבוהות כמו חבילות עם 200 מגה ו500 מגה , אז נכון שאין תחרות מבחינת מה מקבלים כי אצל כולם זו אותה חבילה אבל אצלנו במוקד יש דבר אחד שהוא הכי חשוב והוא שהדרך יותר חשובה מהתוצאה , השירות שהלקוח מקבל יותר חשובה מכל דבר אחר, לצורך העניין אם יש תקלה טכנית יש לנו מוקד שעובד איתנו שחוזר ללקוח די במהירות כך שאנחנו חוסכים ללקוח זמני המתנה לשירות לקוחות, לקוחות שהתחברו אוהבים את זה, הם פשוט שולחים אלינו ווצאפ אם הם צריכים משהו ומטופלים, אז לשאלתך מה ששונה אם לקוח יתחבר אלינו הוא פשוט מרוויח חוויה שירותית אחרת.."
ולסיום?
"מאוד לא פשוט לאנשי עסקים להתקיים בתקופה הזו למזלי הרב בחרתי בעסק שגם בתקופת הקורונה היה חיובי וצלחנו את התקופה הזו כי היה ביקוש רב לשירותי הטללוזיה, אין בעיה עם לקוחות שמתחברים להפך יש בעיה עם עובדים שלא שמים מטרות מול העיניים ומעדיפים להמתין עוד קצת עד שיתחילו לעבוד.
כמו כל משבר אני בטוחה שגם זה יעבור ואחרי תחילת שנה יהיו יותר אמהות שירצו להתפרנס ולעבוד בשעות הבוקר בחצי משרה עם אפשרות להביא שכר של שתי משרות, הלקוחות עושים עבורנו את העבודה כרגע וממליצים על המוקד שלנו כך שאם יש מישהו שלא מרוצה מהחברת טלוויזיה שלו הוא לחלוטין מוזמן לפנות אליי באופן אישי ולקבל יחס קצת אחר ממה שמכירים עד היום"
לפרטים נוספים - 055-9780529 כתובת רחוב תש"ח 3 אשדוד