תמונות לבית – איך בוחרים תמונות בצורה נכונה


להאזנה לתוכן:

ישנן דרכים שונות ומגוונות בעזרתן אנחנו יכולים לעצב את הבית שלנו. אחת הפופולאריות היא תליית תמונות בחללים שונים שלו. בשביל לעצב את הבית בצורה יפה ומרשימה, עלינו לדעת כיצד לבחור תמונות לבית שיתאימו לסגנון שלנו ולמה שאנחנו רוצים להציג

תמונות לבית הן אמצעי פופולארי ואטרקטיבי בעזרתו אפשר לעצב כל חלל במבנה. תמונות הן גם הדרך שלנו להתבטא באופן ויזואלי, אפילו אם אנחנו לא חלק מהתמונה או לא צילמנו אלא רכשנו אותה, וכן תמונות מוסיפות נופך צבעוני, ייחודי, בין אם מדובר על תמונות קיר או תמונות אחרות.

באופן טבעי, ישנם רבדים שונים שיכולים להשפיע על מה שאותן תמונות לבית שרכשנו, יציגו ועל הדרך בה הן יקרינו על החלל כולו. עיצוב הבית מורכב מחלקים ופריטים שונים, תמונות הן חלק משמעותי מאותה קבוצה של פריטים שיוצרים את העיצוב ותורמים לסגנון שלו.

תמונות לבית – נקודות שיכולות להשפיע על הבחירה שלנו

לפני שאנחנו נציג מספר נקודות שיכולות להשפיע על בחירת התמונות שנרצה לרכוש ולתלות, חשוב להדגיש, הבסיס לבחירת תמונה כזו או אחרת צריך להיות מה שאנחנו מרגישים וחווים כשאנו מסתכלים על התמונה.  מעבר לכל הפרטים הטכניים, בחירת אקססוריז לבית ובפרט תמונה, היא קודם כל אישית. מה אנחנו חווים, מה אנחנו מרגישים, רק אחרי זה צריך להתייחס לפרטים אחרים.

freepik

גודלתמונות לבית, בפרט תמונות קיר, יש להן השפעת מבחינת הגודל הן על החלל בו הן מותקנות והן על הדרך בה אנשים יכולים להסתכל על התמונה. ככל שהיא גדולה יותר, כך ההשפעה של על המרחב היא גדולה יותר. יש בכך יתרון, אז קשה שלא לשים לב אליה, אך יש גם חסרון, שכן התמונה יכולה להאפיל על פריטים אחרים. לכן, חשוב לשים לב לגודל ולוודא שהוא פרופורציונאלי ביחס לקיר ולחלל.

סגנון – כשניגשים לבחור תמונה, צריך לשים לב לא רק מה מופיע בה אלא גם לסגנון שלה ומידת ההתאמה לחלל. אם מדובר בתמונה עמוסה בפרטים וצבעים, זה יכול ליצור אי נעימות בעין. מצד שני, אם התמונה דלה בפרטים, היא יכולה לאבד מן המשמעות שלה. לכן יש לשים לב לסגנון ואיך הוא משתלב בעיצוב של חלל החדר בו בוחרים לתלות אותה.

בהקשר זה, צריך לשים לב שסגנון התמונה מתאים לחלל החדר גם בהיבטים אחרים. למשל, האם מה שמופיע בתמונה מתאים למי שמשתמש בחדר (מבוגרים/ילדים), עד כמה התמונה ברורה וחדה. ניצן למצוא  תמונות המתאימות לחדר שינה וכאלו שמתאימות יותר לסלון ולחדרים אחרים, הפתוחים בפני כולם (דיירים ואורחים).

דוגמא נוספת, האם מדובר בתמונה אחת או תמונה המתחלקת למספר חלקים נפרדים או משלימים. יש לכך השפעה על הסגנון ומה שהיא מייצגת.

freepik

התאמה – אחד הדברים שצריך לשים לב כשניגשים לבחור תמונה לבית, היא התאמתה לחלל מבחינת צבעים ואלמנטים אחרים. הרבה פעמים עיצוב הבית מתוכנן בצורה ספציפית. התמונות צריכות להיות מותאמות, מבחינה ויזואלית, מבחינת צבעים, גודל ומשקל. אחרת התמונה תיראה נטולת הקשר במקום.

חומרים – מלבד ההיבט הוויזואלי צריך להתייחס גם להיבטים חומריים. החל מסוג המסגרת ממנה עשויה התמונה. כאן אנחנו יכולים למצוא מסגרות עץ יוקרתיות, דקות ועבות, וכן מסגרות עשויות מחומרים אחרים. כמו כן, אפשר למצוא תמונות אשר החומר עליו הן מודפסות הוא שונה. קנבס, קטיפה, וחומרים אחרים. לחומר יש השפעה על הנראות של התמונה והאפשרות לשמור עליה לאורל זמן.

לסיכום, תמונות לבית הן בעלות השפעה משמעותית על העיצוב שלו וכן על התחושה שהוא יוצר. חשוב להקדיש זמן לתהליך הבחירה ולמצוא את התמונות שמעוררות רגש ומוסיפות אלמנט מיוחד לעיצוב ולסגנון של המקום בו מבקשים לתלות אותן.

מעוניינים לשדרג את עיצוב הבית? היכנסו לקטלוג שלנו

https://beunique-homedecor.com/

 

 freepik

 

$(function(){setImageBanner('e339a202-67df-4441-b0b1-589bd795b318','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה