שירותי טלמיטינג לעסקים
22.06.20 / 12:24
בעלי עסקים רבים יודעים שאחד מהדברים הקשים ביותר לביצוע בכל תחום הוא מציאת לקוחות רציניים והבאתם לפגישת מכירה עסקית. מרבית מאמצי השיווק של חברות ועסקים מתמקדים בדיוק בכך. השגת "לידים" וטלפונים של לקוחות פוטנציאליים היא דבר פשוט יותר, אך האתגר נמצא בדרך כלל בהבאה של אותם אנשים שמביעים עניין במוצר לתוך פגישה במשרד. האתגר הבא הוא הפיכה שלהם ללקוחות לכל דבר של בית העסק.
חברות שיווק רבות מציעות שירותים של הבאת לידים. בשנים האחרונות הרבה מהפעילות השיווקית מתבצעת באינטרנט – בקידום אורגני וממומן בגוגל, בשיווק ברשתות החברתיות ובוואטסאפ. למרות שהמדיה הדיגיטלית נמצאת בעלייה מתמדת, עדיין יש ערך שיווקי רב לפנייה ללקוחות פוטנציאליים בטלפון. פנייה בטלפון, אם היא מתבצעת לקהל ממוקד ומפולח היטב, יכולה להביא נתח נאה של לקוחות חדשים לעסק – בכל התחומים.
הדרך הטובה ביותר להשיג לידים באמצעות שיווק טלפוני היא על ידי פנייה לחברה מקצועית שמעניקה שירותי טלמיטינג.
למי מתאימים שירותי טלמיטינג?
שירותי טלמיטינג מקצועיים מתאימים לכל עסק שרוצה לבצע קפיצת מדרגה מבחינה שיווקית ומבחינת כמות הלידים האיכותיים שהוא מקבל. ליד איכותי הוא בעצם פרטי קשר של לקוח שבאמת מביע עניין במוצר או בשירות שהחברה מספקת. אם הוא מביע עניין ומביע נכונות להתעניין באופן אקטיבי במוצרים והשירותים של העסק, גדל מאוד הסיכוי שיהפוך מלקוח פוטנציאלי ללקוח מלא של החברה המשווקת.
כאשר מבצעים שירותי טלמיטינג, חשוב מאוד לבצע פילוח מדויק של קהל היעד של החברה. רק בעזרת הגעה למאגר הלקוחות הנכון ניתן להעלות את יחס ההמרה של הקמפיין. את הפילוח הזה ניתן לעשות על ידי אפיון של קהל הלקוחות הנוכחי של החברה. בפילוח זה משתמשים בנתונים כמו גיל, מגדר, אזור גאוגרפי, תחומי עניין, מצב סוציו-אקונומי ועוד. בעזרת אפיון זה ניתן להרכיב רשימות טלפוניות של לקוחות שישי סיכוי גדול יותר שירצו לרכוש את המוצר או את השירות.
לאחר שמגבשים את הפילוח של קהל היעד, חברת הטלמיטינג שאיתה בוחרים לעבוד מתחילה לפנות טלפונית וללקוחות ולנסות לתאם מולם פגישה בבית העסק. זהו ההבדל העיקרי בין פעילות טלמיטינג לטלמרקטינג. מטרת הטלמיטינג היא לתאם פגישות עסקיות מול קהל היעד בבית העסק ולחתום על עסקה.
למה אפשר לצפות מהשירות?
כאשר עובדים עם חברת קול סנטר מקצועית שמספקת שירותי טלמיטינג, ניתן לצפות לכך שתוך זמן קצר יחסית היומן יתחיל להתמלא בפגישות חדשות עם לקוחות. החברה תדאג ליצור תסריט שיחה בהתאמה אישית, על סמך התייעצות עם בעלי העסק. תסריט זה יהיה מבוסס על היתרונות הייחודיים של בית העסק וידגיש את היתרונות האלו בשיחה הטלפונית.
חברות הקול סנטר מעסיקות נציגי מכירות שיודעים כיצד לדבר עם לקוחות ויידעו כיצד להביא חלק מהם למצב שהם מעוניינים לקבוע פגישה בבית העסק. מרגע שנקבעת פגישה, הכדור עובר למגרש של בעלי העסק, והתפקיד שלהם הוא להצליח לחתום על עסקה מול הלקוח שמגיע אליהם לפגישה.
יתרונות של חברות קול סנטר
ישנן כמה חברות איכותיות בתחום הקול סנטר בישראל. חברות אלו מתמחות בתהליכי גיבוש קהל יעד ממוקדים ובסגירת פגישות עבור הלקוחות שלהן. כך נחסך זמן יקר עבור אנשי החברה, והם יכולים לעסוק בפיתוח עסקי ובעבודה השוטפת שלהם ולא להקדיש זמן יקר על פעולות שיווק.
חברות קול סנטר מקצועיות, כמו חברת WeCall, למשל, מספקות בהצלחה פגישות ממוקדות עם לקוחות רלבנטיים ורציניים על ידי פעילות הטלמיטינג הממוקדת והחכמה שלהן. את כל התהליך מלווה תמיד עדכון שוטף הכולל הגשת דו"חות פעילות וביצועים ואפשרות בקרה על כל פעולות השיווק והטלמיטינג שנעשות.