רשת ההלבשה התחתונה Femina הגיעה לאשדוד -מגוון מבצעים לרגל הפתיחה
15.07.21 / 18:04
רשת הלבשה תחתונה FEMINA היא רשת מובילה בארץ בהלבשה תחתונה לנשים, המתמחה בעיצוב, פיתוח וייצור חזיות בסטנדרטים בינלאומיים ושימוש בחומרי הגלם מהטובים בעולם. וכעת גם באשדוד יוכלו ליהנות
מהמגוון הרחב של חזיות בשלל מידות וגזרות – מידות גדולות, חזיות פוש אפ, חזיות בייסיק, חזיות ללא ריפוד, חזיות הנקה ועוד. כמו כן, לפמינה קולקציית סליפוור מגוונת הכוללת -בייבי דולים, חלוקים, כותנות וקומבינזון, מחטבים, קולקציה לכלות ואירועים ועוד.
לרגל פתיחת החנות באשדוד ולכבוד טו' באב, FEMINA תציע 50% ללקוחותיה
החודש פמינה פתחה סניף ה-25 שלה במתחם ביג פאשן אשדוד, בו ניתן למצוא את מיטב הקולקציה וכל המגוון הרחב של מוצריה של החברה.
טווחי המחירים:
חזיות וברלטים: 105-229.90 שח
קולקציית בית ולילה 139.90-229.90
מחטבים – 99-139.90
תחתונים 4 יח ב-100 שח
מוצרים משלימים 19.90-49.90
שעות הפעילות בהתאם לפעילות המתחם הביג פאשן אשדוד
רשת Femina היא אחת החברות המובילות בתחום ההלבשה התחתונה בארץ. הייחודיות של המותג היא המומחיות בעיצוב וייצור חזיות כחול לבן בסטנדרטים בינלאומיים. Feminaשמה דגש על חדשנות ופיתוח גזרות, עיצוב מדוייק וטרנדי ושימוש בחומרי הגלם מהטובים בעולם.
קולקציית הקיץ 21 החדשה של פמינה מתאפיינת במראה נשי וקלאסי. השנה בולט שילוב של צבעים קונטרסטיים המייצרים מראה חדש, נועז וטרנדי. אך כמובן גם צבעי הפסטל הרכים והקלאסיים לצד צבעים יותר עמוקים וכהים כדוגמת שחור וורוד כהה שומרים על מקום של כבוד בכל קולקציה.
כבר 60 שנה פמינה לומדת ומתאימה את עצמה לצרכי האישה הישראלית, מפתחת ומעצבת גזרות שיתאימו בצורה מושלמת, לאקלים החם המקומי ולגזרה הקלאסית של נשות מזרח התיכון.
בכל חנויות המותג וגם בחנות האינטרנטית ניתן למצוא פתרון לכל צורך ורצון האישה בהתאם לכל שלב חייה.
וכמובן הפרמטר שלא פחות חשוב הוא המחירים הנוחים והנגישים.
רשת הלבשה תחתונה FEMINA נולדה ב-1960 אך רק לפני כמה שנים קיבלה פנים משל עצמה וכבר כבשה את ליבן של הנשים בישראל וזוהי סיפורה.
צבי בלומנשטוק נולד ב1914 בצ'כסלובקיה שבשנים אלו הייתה מהמדינות המובילות בתעשייה וייצור. כנער צבי התחיל לעבוד כסוכן נוסע באחד המפעלים הגדולים של בדים בבעלותו איש עסקים צ'כי ממוצע גרמני בשם שולץ ועם השנים השניים הפכו לחברים. בעזרתו צבי קיבל ידע רב והתמקצעות בעולם הייצור וסריגת הבדים. בזמן מלחמת עולם השנייה צבי מצא את עצמו תחת חסותו של חברו הטוב וכך שרד את המלחמה ואת השואה. אחרי המלחמה שולץ עבר לגרמניה וצבי עשה עליה לישראל. השניים שמרו על קשר ואחרי כ-10 שנים של חברות שולץ השקיע במפעל קטן ביפו שהקים צבי יחד עם אשתו ואף הציע את השם. כך ב1960 נולד המותג FEMINA
בתחילת דרכו המפעל עסק בייצור בדים ו"חגורות בטן" לנשים מה שהיום נקרא "מחטבים". בעזרת ההבנה והידע העמוקים של צבי הפכו מוצריו האיכותיים למבוקשים מאוד בשוק והמפעל גדל ונכנס לתחומי הלבשה תחתונה נוספים – ייצור חזיות. המפעל התחיל לייצר דגם אחד של חזייה בסיסית שגם היא במהירה הפכה ללהיט. בתחילת שנות ה-70 FEMINA התפתחה והכניסה מחלקת תדמיתנות ועיצוב והייתה בין חברות ייצור הראשונות בישראל שהפכה את החזיה ה"פשוטה" לחזיות מעוצבת ומדוייקת לפי סטנדרטים אירופאיים והתחילה למכור אותן בכל רחבי הארץ ברשתות אופנה כמו משביר לצרכן וחנויות פרטיות. ניהול המפעל עבר לילדים של צבי ומשם לדור השלישי, הנכדים שכיום מנהלים את החברה.
כך במשך יותר מ 30 שנה FEMINA הייתה החברה הסיטונאית המובילה בישראל לייצור ושיווק חזיות "אופנה" כחול לבן. היום FEMINA מוכרת את מוצריה בכ-300 נקודות מכירה ברחבי הארץ ואף מייצרת הלבשה תחתונה למגוון מותגים.
לפני כ-7 שנים FEMINA פתחה רשת קמעונאים נושאת את שם המותג. כיום, בנוסף לפעילות הסיטונאית, לרשת 25 סניפים משלה ולאחרונה עלה לאוויר אתר הסחר החדש וכבר צובר תאוצה רבה.
מגוון המצורים התרחב משמעותית ונוגע כמעט לכל תחום הלבשה התחתונה. כל שנה FEMINA מוציאה בין 4 ל-6 קולקציות שונות ומגוונות ותמיד שמה דגש על האיכות הבלתי מתפשרת ועל האופנתיות והטרנדיות הכי חמה בעולם הלבשה התחתונה והאופנה.