להאזנה לתוכן:

עסקים שרוצים לשמור על הסחורה שלהם טרייה חייבים להשתמש בצורה יעילה ומיטיבה במגוון רחב של אמצעים המאפשרים לעסק לעבוד בצורה שוטפת וללא עיכובים. מכונות קירור, מקררים וכן משטחי קירור, כל אלו הינם חלקים בלתי נפרדים מהעבודה השוטפת כאשר מספקים שירות ללקוחות בעסק פעיל.

Link Power

העסק הפעיל נדרש לעמוד בדרישות שוטפות מדי יום, ואלו בתורן מצריכות סחורה זמינה באיכות גבוהה ובצורה מסודרת המאפשרת לתקתק עניינים ללא עיכובים. מסיבה זו, מכונות קירור לעסקים וכן מקררים תעשייתיים צריכים לעמוד בסטנדרטים גבוהים הנקבעים ברמה בינלאומית ומיושמים גם בישראל.

עם זאת, כל עסק הינו בעל מאפיינים ייחודיים משלו וכתוצאה מכך, בכל עסק יש צורך בקירור שונה – בין אם מדובר במקרר בעל אופי שונה, בין אם מדובר בטמפרטורות ייחודיות, בין אם מדובר בשעות קירור מותאמות אישית, מוצרים מיוחדים או מיובאים, התאמה בין סוגים שונים של מוצרים המצריכים סוגים שונים של קירור ועוד.

סוגים שונים של קירור לעסקים

לא רק שלכל עסק יש צורך במכונות קירור ייחודיות המותאמות אישית לאופי הסחורה ולטמפרטורה המאפשרת את הפעילות השוטפת, אלא שבכל עסק יש צורך במספר סוגים של מקררים כאשר כל מקרר מותאם לשימוש בעל אופי שונה.

קירור המשמש לויטרינה ולהצגה ללקוחות לא ייראה ולא יתפקד כמו מקרר המשמש לאחסון הסחורה לטווח הרחוק וליותר מיום אחד. מקרר המשמש מוצרים שתפוקתם קצרה אינו כמקרר המשמש להקפאה.

הסטנדרטים שונים ממקרר אחד למשנהו ומסיבות אלו הולכת וגדלה החשיבות של התאמת קירור לעסקים לסוג הקירור הנדרש ולאופיו. הסיבות השונות מצריכות מכל בעל עסק להיות פיקח וערני בבחירת המקררים. בבחירת המקרר אין מקום לשיקולים חסכניים שכן המקרר הינו רכישה הנשמרת והולכת עם העסק למשך חודשים ארוכים ומסיבות אלו, יש צורך בבחירה של בעל העסק במקררים המתאימים לו לאחר תכנון שלם של כל העסק.

מנהלים ובעלי עסקים רבים בוחרים את המקררים לפי הצורך, וכאשר העסק מתרחב – רוכשים מקרר נוסף. הלכה למעשה, כאשר נפתח בית עסק חדש ועל מנת שהשירות ללקוחות "ירוץ" ללא עיכובים, רצוי לרכוש את כל המקררים לבית העסק בפעם אחת על מנת למנוע מבית העסק להתעכב או להזדקק למקררים מרוחקים המצויים במחסנים או בכל מקום אחר.

החל ממקררים למסעדות דרך מקררים לתעשייה ועד לחלקים השונים של מכונות הקירור – יש לוודא כי אתם עומדים בסטנדרטים הנדרשים וכי מכונות הקירור מותאמות לסוג הספציפי של בית העסק, של המבנה שלו, של שעות הפתיחה שלו והאופן שבו הוא פעיל.

בחירה של קירור לעסקים שאינו מתאים ספציפית לבית העסק יכולה להביא אותו להתמודד עם בעיות רבות ומגוונות הכוללות קשיים בתפעול השוטף וכן בעיות העומדות לפתחו של בית העסק מדי יום ומעכבות אותו ממתן שירות איכותי ואמין ללקוחות.

$(function(){setImageBanner('2b7d0876-3490-4855-9969-ee1bc5358987','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה