קונטרולר פיוניר Pioneer XDJ-RR – האם שווה את הכסף ?


להאזנה לתוכן:

 

1. איך נראה קונטרולר Pioneer XDJ-RR ?

קונטרולר פיוניר ה- XDJ-RR מתהדר בעיצוב מלוטש ומקצועי שמושך את העין מיד. הקונטרולר לא קטן, אך גם לא גדול במיוחד, עם פריסה אינטואיטיבית ואסתטית כאחד.

חומרי הבנייה האיכותיים מעניקים לו תחושת פרימיום, בעוד שמסך התצוגה מספק נראות ברורה וחדה בכל תנאי תאורה שונים. הכפתורים עם תאורה פנימית המוסיפים נופך של אלגנטיות למראה הכללי, ואפשרות של עבודה גם במצב של אולם מוחשך, מה שהופך אותו לבלוט בכל מערך DJ.

העיצוב של ה-XDJ-RR מייצר איזון מושלם בין מודרניות ופונקציונליות, מה שהופך אותו לתוספת מושכת מבחינה ויזואלית לארסנל של כל DJ.

מרכז הסאונד

2. נצלול לפרטים: מהם המפרטים והתכונות ?

קונטרולר פיוניר Pioneer XDJ-RR מצויד במגוון רחב של מפרטים ומאפיינים מרשימים הנותנים מענה ל-DJ מתחילים ומנוסים כאחד. הקונטרולר כולל שני ג'וגים גדולים המציעים שליטה חלקה ומגיבה במהירות, ואידיאלי להתאמה מדויקת. עם מגוון רפידות ביצועים, תקליטנים יכולים להפעיל לופים וסאמפלים בקלות, ולהוסיף כישרון יצירתי למיקסים שלהם.

ה-XDJ-RR כולל גם קטע מיקסר 4 ערוצים עם שליטת EQ ואפקטים ייעודיים, המאפשרים מעברים חלקים בין רצועות ויכולת להתאים אישית את הסאונד כדי להתאים להעדפות אישיות.

תכונה נוספת ומיוחדת של קונטרולר ה-XDJ-RR היא התאימות שלו לתוכנת Rekordbox DJ, המספקת גישה למגוון תכונות ביצועים מתקדמות ויכולת ליצור רשימות השמעה מותאמות אישית ולהכין רצועות מראש. הקונטרולר תומך גם בהשמעת USB, מה שמאפשר ל-DJ לחבר בקלות התקני אחסון חיצוניים ולגשת אל ספריית המוזיקה שלהם ישירות מהקונטרולר.

בנוסף, ה-XDJ-RR כולל כרטיס קול מובנה, המבטל את הצורך בממשק שמע חיצוני ומפשט את תהליך ההגדרה של הופעות והופעות.

מרכז הסאונד

3. איך קונטרולר פיוניר ה-XDJ-RR מתפקד בזמן אמת ?

קונטרולר Pioneer XDJ-RR מספק חוויה מעשית יוצאת דופן שהיא גם אינטואיטיבית וגם מגיבה, המאפשרת ל-DJ לשחרר את היצירתיות שלהם בזמן אמת.

פריסת הקונטרולר מעוצבת היטב, עם פקדים מסומנים בבירור ופריסה המחקה את ההגדרה של CDJs ומיקסרים מקצועיים בסטנדרט מועדונים. הפריסה המוכרת הזו מקלה על תקליטנים לעבור משימוש ב-XDJ-RR להגדרות מתקדמות יותר בצורה חלקה. גלגלי הג'וגים ראויים לציון במיוחד, ומציעים תחושה חלקה ומגע שמשפרת את חווית הביצועים הכוללת.

רפידות הביצועים ב-XDJ-RR מגיבות מאוד, ומאפשרות לתקליטנים להפעיל רמזים חמים, לופים ודגימות בדיוק ובמהירות. תכונה זו שימושית במיוחד עבור רימיקס חי והוספת אלמנטים דינמיים למיקסים תוך כדי תנועה. גם קטע המיקסר של ה-XDJ-RR הוא מהשורה הראשונה, עם פיידרים חלקים ופקדי EQ מגיבים המאפשרים מיזוג חלק בין רצועות. אתם יכולים להתאים בקלות רמות ולהחיל אפקטים באמצעות הפקדים הייעודיים, מה שנותן להם שליטה מלאה על הסאונד שלהם.

מרכז הסאונד

4.  שילוב תוכנה: עד כמה תואם ה-XDJ-RR לתוכנות DJ ?

קונטרולר דיג'יי ה- Pioneer XDJ-RR תואם מאוד למגוון תוכנות DJ פופולריות, מה שמשפר את הרבגוניות והפונקציונליות שלה עבור משתמשים המעוניינים להרחיב את האפשרויות היצירתיות שלהם.

ראשית, ה-XDJ-RR מותאם במיוחד לתוכנת Rekordbox DJ, שהיא התוכנה הראשית של Pioneer DJ שתוכננה במיוחד עבור הקונטרולרים והנגנים שלהם. שילוב חלק זה מאפשר ל-DJ לגשת בקלות לספריית המוזיקה שלהם, להגדיר סימנים, לופים ולהכין רשימות השמעה ישירות בתוך התוכנה, לייעל את זרימת העבודה שלהם ולשפר את חווית הביצוע הכוללת שלהם.

שנית, קונטרולר ה-XDJ-RR מציע גם תאימות עם Serato DJ Pro, תוכנת DJ בשימוש נרחב ופופולארי מאוד בקרב אנשי מקצוע. על ידי תמיכה ב-Serato DJ Pro, ה-XDJ-RR פותח לכם עולם של אפשרויות עבור אנשי מקצוע ותקליטנים שמעדיפים את הממשק והתכונות של תוכנה זו. תקליטנים יכולים לנצל את האפקטים הנרחבים, תכונות הביצועים ויכולות ההקלטה של Serato DJ Pro, והכל תוך שימוש ב-XDJ-RR כקונטרולר הבחירה שלהם.

שלישית, ה-XDJ-RR מותאם גם לתוכנת ה-Virtual DJ, ומספק אפשרות נוספת ל-DJ המעוניינים להרחיב את רפרטואר התוכנה שלהם. Virtual DJ מציע ממשק ידידותי למשתמש ומגוון רחב של תכונות, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית קונטרולרב תקליטנים מתחילים ובינוניים.

התאימות ל-Virtual DJ משפרת עוד יותר את המשיכה של ה-XDJ-RR לקהל רחב יותר של משתמשים, ומבטיחה שתקליטנים יכולים למצוא פתרון תוכנה המתאים להעדפותיהם ולזרימת העבודה שלהם.

5.  האם ה-XDJ-RR שווה את הכסף שלך ?

קונטרולר Pioneer XDJ-RR הוא ללא ספק השקעה שווה עבור תקליטנים המחפשים קונטרולר ברמה מקצועית המציע איזון בין ביצועים, תכונות ותמורה למחיר.

עם הפריסה האינטואיטיבית, המבנה האיכותי וקבוצת התכונות הנרחבת שלו, ה-XDJ-RR מספק חווית DJ חלקה ומהנה שיכולה להעלות את ההופעות שלך לרמה הבאה.

אחת מנקודות החוזקה העיקריות של ה-XDJ-RR היא התאימות הכפולה שלו עם Rekordbox DJ ו-Serato DJ Pro, המעניקה למשתמשים את הגמישות לבחור את פלטפורמת התוכנה המועדפת עליהם ללא הגבלה.

הקונסטרוקציה החזקה של הקונטרולר וביצועי התגובה מבטיחים שהוא יכול לעמוד בדרישות של שימוש קבוע במסגרות שונות, החל מהופעות קטנות ועד אולמות גדולים יותר.

בהתחשב במערך התכונות שלו, באיכות הבנייה ובתאימות לפלטפורמות תוכנה מרובות, ה-  XDJ-RR מציע תמורה מצוינת לכסף ומהווה השקעה ראויה עבור תקליטנים המחפשים קונטרולר אמין ורב-תכליתי להופעות שלהם.

בסך הכל, הקונטרולר Pioneer XDJ-RR מצטיין במתן חווית DJ מקיפה ומקצועית הנותנת מענה לצרכים של תקליטנים מתחילים ומנוסים כאחד.

מפרט טכני

תצוגה: מסך מגע בגודל 7 אינץ' עם תצוגת ויזואליזציה של קבצים, waveforms ומידע נוסף.

כניסות: שתי כניסות USB, כניסת Aux, כניסות ל-2 מיקרופונים.

יציאות: יציאות RCA, יציאות מאוזנות XLR, יציאת אוזניות 3.5 מ"מ ו-6.3 מ"מ.

פורמטים נתמכים: MP3, AAC, WAV, AIFF.

תוכנות תואמות: Rekordbox, אך ניתן גם לנגן מוזיקה ישירות מכונני USB.

תכונות מרכזיות

מסך מגע : המסך בגודל 7 אינץ' מספק תצוגה ברורה ונוחה לשימוש עם ממשק משתמש אינטואיטיבי. ניתן לחפש קבצים, לערוך פלייליסטים ולשלוט באפקטים דרך המסך.

שליטה

ג'וגים: שתי ג'וגים (jog wheels) ברגישות גבוהה מאפשרים שליטה מדויקת על המוזיקה.

פיידרים: פיידרים נוחים למיקסוס חלק ואינטואיטיבי.

אפקטים: מגוון אפקטים מובנים לשליטה בזמן אמת.

פדים: 8 פדים למיפוי דגימות, לופים, וקיו פוינטס (cue points).

חיבורים

ניתן לחבר את ה-XDJ-RR ישירות אל רמקולים מוגברים , ציוד הגברה, מיקרופונים, ולמגברים חיצוניים. הכניסות והיציאות המגוונות מאפשרות גמישות במגוון תרחישים.

הקונטרולר מאפשר עבודה במצב עצמאי (Standalone mode), כך שאין צורך במחשב לניגון או מיקסוס המוזיקה.

סיכום

ה-Pioneer XDJ-RR הוא קונטרולר DJ עצמאי ומתקדם, המשלב תכונות מתקדמות עם נוחות שימוש. הוא מתאים למגוון רחב של משתמשים, ממתחילים ועד למקצוענים, ומספק את כל הכלים הדרושים ליצירת סטים מרשימים ומקצועיים.

 

 

$(function(){setImageBanner('9e53d7cd-eeaf-43fc-b5b6-ba4cad315ce7','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה