פתחת עסק? הנה 7 סיבות מדוע כל כך חשוב לפתוח חנות וירטואלית

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('e3467fb7-3a04-4d52-a36f-02a90575376a','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e3467fb7-3a04-4d52-a36f-02a90575376a','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e3467fb7-3a04-4d52-a36f-02a90575376a','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e3467fb7-3a04-4d52-a36f-02a90575376a','/dyncontent/2024/12/12/77206715-7454-4100-b394-b156eb00b9a7.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e3467fb7-3a04-4d52-a36f-02a90575376a','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,21779,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

אנו חיים בעידן דיגיטלי בו הזמינות למידע גבוהה ואנשים ״מחוברים״ לרשת 24/7 ומכל מקום. הנוכחות האינטרנטית חשובה היום לעסקים יותר מאי פעם והדבר נכון לכל סוגי העסקים בכל הגדלים. היום אחת הדרכים היעילות ביותר לבסס נוכחות אינטרנטית ולהגיע לקהל מכל מקום, בארץ ובעולם, היא על ידי פתיחת חנות וירטואלית.

FREEPIK

פתיחת חנות וירטואלית (או אי-קומרס) מאפשרת לעסק לגדול ללא כל תקרת זכוכית, לנצל את הוצאות התקורה הנמוכות ולהיות גמיש מבחינת מספר וסוג המוצרים. "כל מי שמחזיק בחנות פיזית יכול להרוויח מנוכחות ברשת וכל מי ששוקל האם לפתוח חנות באופן כללי ומה הצעד הראשון שעליו לעשות, צריך להכיר את היתרונות והסיבות לכך שכל כך חשוב לפתוח חנות וירטואלית" אומר לנו ג’ורג’ שופאני, המנכ”ל והבעלים של סוכנות איקומרס  Original Concept, המתמחה בבניית חנות וירטואלית.

הגדלת טווח הלקוחות

חנות דיגיטלית מאפשרת לעסק להגיע ללקוחות מכל מקום בארץ ואפילו בעולם. בעוד שחנות פיזית מוגבלת במידה רבה למקום בו היא נמצאת ומסתמכת על תנועה מהאזור, חנות אינטרנטית יכולה למשוך אליה לקוחות מכל מקום, ללא כל מגבלה. בסיס הלקוחות יכול להיות עצום ללא כל חסם גיאוגרפי וללא חסם של שעה (למשל חנות שממוקמת בישראל ומוכרת לקהל אמריקאי יכולה להיות פעילה בשעות הלילה של ישראל כשבארה״ב השעה רק צוהריים). זו יכולה להיות דרך מעולה להגיע לשווקים חדשים, להגדיל את המכירות, ההכנסות ולהוביל את העסק לצמיחה.

עלויות תקורה נמוכות

כל בעל חנות פיזית יודע כי עלויות התקורה גבוהות מאד. עוד לפני המכירה הראשונה יש לדאוג לתשלום השכירות, ארנונה, חשמל ונוספות. כל ההוצאות הללו יכולות להיות גבוהות מאד והן לא קיימות בחנות הווירטואלית. עלות התקורה של חנות אי-קומרס היא מינימלית ולמרות זאת חלון הראווה שלה יכול להיות הכי מרשים. בנוסף לעלות התקורה, בחנות פיזית יש לדאוג לנראות הפנימית של המדפים והמלאי שיכול להופיע עליהם מוגבל. בחנות וירטואלית אין כל מגבלה על כמות המוצרים שיכולים להופיע ואין צורך להחזיק במלאי גדול (ולעתים אין בכלל צורך להחזיק במלאי, תלוי במודל המכירה).

יצירת חוויה נוחה ללקוחות

החוויה של הלקוח נמצאת במרכז ועם חנות וירטואלית קל להציע לו חוויה מהנה, בשעה ובמקום שנוחים לו. אין כל צורך לצאת מהבית, למצוא חניה ולטרוח כשכל המוצרים הנדרשים יכולים להופיע מול העיניים בצורה ברורה. יותר מכך, חנות המתוכננת נכון יכולה להציע ללקוח את המוצרים שהכי רלוונטיים עבורו ולהציג לו את המבצעים שיכולים להתאים לו. יותר ויותר לקוחות נהנים מקנייה וירטואלית כיוון שהם יכולים לקבל את כל המפרט על המוצר וכך הם יכולים לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורם. בנוסף לקניה עצמה, הלקוחות יכולים לעקוב אחר ההזמנה והמשלוח ולדעת למה לצפות בכל רגע נתון.

יכולת ניתוח ושיפור העסק

העסק לא צריך לנחש אילו מוצרים נמכרים יותר ואילו פחות. הוא לא צריך להעריך מה עליו לעשות כיוון שהנתונים אותם ניתן להפיק מהמערכת הופכים את הניהול לפשוט. ניתוח הנתונים הוא אחת הסיבות לפתוח חנות וירטואלית כאשר התהליך יכול להוביל לקבלת החלטות מהותיות ובהן: אילו מוצרים להחליף, אילו מבצעים להציע ואפילו באיזה קופי להשתמש. אחד היתרונות של מסחר אלקטרוני הוא ביכולת לעקוב אחר התנהגות הלקוחות וניתוח הנתונים לצורך שיפור העסק. הבנת העדפות הלקוחות ודפוסי הקנייה מאפשרת לשפר את היצע המוצרים, לקבוע את אסטרטגיית השיווק ואת דרך הפעילות הכוללת.

הכנסת שינויים בקלות

שינוי חנות פיזית דורש לא פעם השקעה כלכלית גדולה. גם כאשר מדובר ״רק״ בהחלפת מדפים, יש צורך להזיז את המוצרים, לצבוע את האזור ולהביא כוח אדם שיעבוד שעות נוספות. חנות וירטואלית יכולה בקלות לגדול או להצטמצם וזאת בהתאם לצורך של העסק ולאופן פעילות הלקוחות. ברגע שמוצר הופך לפופולארי הוא יכול בקלות לעמוד בחלון הראווה = דף הבית. ברגע שהדרישה קטנה או שהמוצר לא במלאי, הוא יכול לרדת תוך שניות מהאתר וכל זאת בלי שהעסק יידרש להוצאות נוספות וללא צורך בעובדים.

יותר הזדמנויות שיווק ומכירה

בעוד שחנות פיזית מסתמכת בעיקר על קהל מקומי ולכן הפרסום שלה הוא באזור, חנות וירטואלית יכולה לשווק את עצמה בכל מקום ולכל אחד, בכל שעה. הזדמנויות השיווק והמכירה הן אינסופיות כשהעסק יכול להשתמש ברשתות החברתיות, להפיק סרטונים, לבצע שיווק במייל וכמובן לקדם את החנות בגוגל באופן אורגני וממומן. קל מאד לחשב את החזר ההשקעה (ROI) של כל פעילות המתבצעת באינטרנט ולכן לא רק שישנן יותר הזדמנויות אלא שאפשר לנצל אותן ביעילות.

הזדמנות לשים את הפוקוס על שירות לקוחות

מכירה באינטרנט יכולה להיות חוויה שלמה אשר מסתיימת הרבה לאחר קבלת המוצר. שירות הלקוחות יכול ללוות את הלקוח מהרגע בו הוא נכנס לחנות עם בוט שיכול לענות על שאלות שונות, דרך מעקב פשוט אחר המשלוח והצעות למבצעים עתידיים. יותר ויותר עסקים מקימים חנויות וירטואליות ויש להם סיבות רבות לעשות זאת. כל מי שרוצה להביא יותר תנועה וליהנות ממכירות רווחיות, צריך לבחון את ההזדמנויות העומדות לרשותו.

 

 

 

$(function(){setImageBanner('cad05667-7424-4072-9f0b-f09fdf9c8c8a','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה