עיצוב אולמות תצוגה - אמנות בפני עצמה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('b6b2dcad-881d-4de7-85e5-c8f0abe8a60a','/dyncontent/2024/4/21/a7408a5b-8ce8-46ed-8747-f2328b41174f.jpg',17791,'סימול פסח אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('b6b2dcad-881d-4de7-85e5-c8f0abe8a60a','/dyncontent/2024/2/21/19022398-7ad1-43fb-980e-4729804bbbee.gif',17526,'הילה אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('b6b2dcad-881d-4de7-85e5-c8f0abe8a60a','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('b6b2dcad-881d-4de7-85e5-c8f0abe8a60a','/dyncontent/2024/4/21/1cebc6c2-b3bd-4e6e-9f9a-6a934a51d3d5.jpg',17792,'נמל אייטם כתבה',525,78,true,21779,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

לכולם ברור כיום, שכשבאים לעצב אולם תצוגה, אי אפשר פשוט לזרוק את הפריטים באקראי בתוך האולם ולצפות שזה יעבוד. כל הרעיון בהקמת אולם תצוגה, הוא בסוף לשכנע את מי שנכנס אליו לרכוש את המוצר שלכם. אנשים הרי יכולים גם לקרוא על המוצר שלכם ברשת, אבל זה לא באמת משכנע כמו להגיע לאולם ולחוות את המוצר באופן ממשי. עם זאת, כדי שזה יהיה אפקטיבי, ויעודד את הלקוחות לבחון את המוצר וגם לשקול בחיוב את הרכישה שלו, חשוב מאד שהאולם יהיה מעוצב ומסודר כמו שצריך, ושהוא יעודד אנשים לקנות. איך עושים את זה? הנה כמה טיפים שיוכלו לסייע לכם בתהליך העיצוב

pexels

חלון הראווה צריך להיות מפתה

נתחיל קודם כל מהדבר הראשון שאנשים יראו, אולי אפילו עוד לפני שהם יכנסו אל חלל התצוגה עצמו. הכוונה אל חלון הראווה של האולם שלכם, במידה ויש כזה. הרבה פעמים תפקיד חלון הראווה הוא לפתות את הלקוח להיכנס פנימה ולבחון את המוצר. יכול להיות שהוא לא חשב שהוא צריך את המוצר - אבל עיצוב נכון של חלון הראווה באופן מושך, ישכנע אותו לכל הפחות לבחון את הרעיון או לשקול אותו בצורה חיובית. כדאי לפנות לאדם שהוא בוגר לימודי עיצוב פנים, על מנת שיוכל לתכנן ולעצב עבורכם את חלון הראווה בדיוק כמו שאומרים שאין תחליף לרושם ראשוני במפגש בין בני אדם – כך זה נכון לגמרי גם בהקשר לרושם שחלון הראווה אמור להשאיר על הצופים.

 

זו לא רק חוויה של העין

אז הלקוחות שלכם נכנסו פנימה אל האולם, מה עושים עכשיו? פעמים רבות אנחנו חושבים שהדבר הראשון שהם ישימו לב אליו יהיה פריט מסוים שהם יסתכלו עליו, בדגש כמובן על המוצר עצמו. אבל האמת היא שעיצוב נכון של חלל תצוגה צריך להתייחס גם לחושים אחרים של הגוף, ולא רק לראייה. מה למשל הלקוח שלכם ישמע כשהוא יכנס לחלל התצוגה - הוא ישמע רק אנשים מדברים? שקט מוחלט? מוזיקה רועשת? מוזיקה מרגיעה? אין פה תשובה אחת נכונה וזה תלוי במסר שאתם רוצים להעביר. אפילו לחוש הריח יש משמעות גדולה מאד בעיצוב של אולם התצוגה, וריח כזה או אחר יכול ליצור אווירה נעימה יותר, שתעודד את הלקוחות לקנות את המוצר. כמובן שגם עיצוב נכון של תאורה במתחם (ולא רק מיקום של המוצר עצמו) יעזור לכם ליצור חלל שנעים יותר לשהות בו.

 

לתת ללקוח לחוות את המוצר

כאמור, המטרה באולם תצוגה היא לאפשר ללקוחות שלכם לחוות את המוצר באופן מיידי בלי שהם צריכים לדמיין איך הוא נראה או איך הוא מרגיש. לכן חשוב מאד שהמוצרים גם יהיו ניתנים לשימוש ולהדגמה ולא רק לצפייה - הרי בשביל זה אפשר להסתפק גם בתמונות מהאינטרנט. לכן, אפשרו ללקוחות שלכם לחוות באופן ממשי את המוצר - בין אם זו מיטה שאפשר לשכב עליה, מעבד מזון שאפשר להשתמש בו ולהפעיל אותו, מחשב שניתן להקליד עליו, רמקול לשמוע ממנו מוזיקה ועוד. אין תחליף לחוויית השימוש עצמה, והיא זו שבסוף תשכנע את הלקוחות לקנות את המוצר.

 

ואפשר גם ליצור שדרוגים שונים

עוד דבר חשוב בעיצוב של אולם התצוגה, הוא להוסיף אל החלל כל מיני מוצרים שנועדו לשדרג את הקנייה. יכול להיות שהלקוחות התכוונו לקנות מוצר אחד, אבל הם יפגשו באולם מוצר נוסף שפתאום הם ירצו לקנות גם. מיקום נכון של המוצר, למשל בסמוך לקופות, או בסמוך למוצר אחר מאוד מושך, יכול לשדרג את עסקת המכירה. כך, בעזרת עיצוב מקצועי ונכון של המתחם - המכירות שלכם יעלו ואתם תראו ברכה בעסקים.

$(function(){setImageBanner('cdc2589d-9814-45de-86b6-07533855316d','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה