מתנות מעסקים קטנים לצוות הגן: 8 רעיונות מקוריים


להאזנה לתוכן:

חופשת הקיץ כבר ממש מעבר לפינה, וזה הזמן לבחור מתנת סוף שנה לצוות הגן. כשבוחרים עבור הגננת והסייעות מתנות מעסקים קטנים התוצאה היא תועלת כפולה: גם מתנה מקורית וגם תמיכה בעסקים הקטנים שזקוקים לכל סיוע כדי לשרוד את המציאות הנוכחית. כדי לעזור לכם לממש את שתי המטרות החשובות, הכנו לכם רשימה של 8 רעיונות - מוזמנים לנצל אותם.

קרדיט תמונה FREEPIK

מוצרי טיפוח 100% עבודת יד

  1. ערכת טיפוח לדרך - הקיץ הוא תקופה של טיולים וחופשות, ומן הסתם גם צוות הגן ירבה בנסיעות. ערכת טיפוח ייעודית לטיולים מעסק קטן תאפשר לגננת ולסייעות לשמור על שגרת טיפוח במקסימום נוחות. בנוסף, כשהערכה מגיעה מעסק קטן, היא מיוצרת בעבודת יד ובאהבה, דבר שבא לידי ביטוי באימפקט של כל תכשיר. ערכת טיפוח כזו תכלול למשל קרם ידיים וקרם גוף, או בושם גוף וחמאת שיאה, ויש עוד אפשרויות.
  2. ערכת טיפוח לבית - מתנה דומה, שמתאימה לאלו שאוהבים להיות בבית ומשקיעים בו תשומת לב רבה כדי שיהיה נעים ומזמין. גם במקרה כזה העובדה שהמתנה היא מעסק קטן מבטיחה איכות מוקפדת וכן אלגנטיות מרשימה. חלק מהעסקים הקטנים שמייצרים מוצרים כאלה מעסיקים אוכלוסיות מיוחדות, כך שהנתינה כוללת גם תמיכה באותם עובדים.

חוויות חד פעמיות ומלהיבות

  1. יום כיף בספא - אחת הקטגוריות האהובות עבור מתנות לצוות הגן (ומתנות בכלל) היא חוויות. כל מתנה שהיא חוויה מייצרת זיכרונות חיוביים ולכן התועלת ממנה היא ארוכת טווח במיוחד. יום כיף בספא מושקע הוא אופציה שכל גננת וכל סייעת תשמח לממש אחרי שנה מתישה. כשבוחרים במתנה הזו מומלץ לוודא שלצוות יהיה נוח להגיע לספא, וגם שישנו חופש בחירה נרחב בין שלל סוגי עיסויים במסגרת יום הכיף.
  2. טיסה בכדור פורח - סוג אחר של חוויה שגם היא מחזקת עסק קטן במקביל להנאה של צוות הגן היא טיסה בכדור פורח. מומלץ לפרגן לכל חברה בצוות טיסה זוגית או אפילו משפחתית, כך שהנחת תהיה מקסימלית. כדאי לוודא מראש שלאף גננת או סייעת בגן של הילדים שלכם אין פחד גבהים.
  3. 5. סדנת צורפות – סדנה שמתקיימת באווירה אינטימית ומעודדת יצירתיות ועשייה. הגננות והסייעות שיקבלו את המתנה הזו יזכו גם בידע חדש, גם ביכולת להביא את עצמן לידי ביטוי דרך תכשיטים וגם בתכשיטים מעניינים מעשה ידיהן בסדנא. למעשה זוהי רק אופציה אחת מתוך שורה ארוכה של סדנאות שמציעים בתי עסק קטנים, ובהן אקרו יוגה (לגננות הספורטיביות), שיעור נגינה על גיטרה, סקסופון, בס או כלי אחר (לגננות המוזיקליות), ועוד.

מתנות טעימות לגננות ולסייעות

  1. ארוחה במסעדה מובחרת - ארוחה משובחת במסעדה או בית קפה היא עוד סוג של חוויה, טעימה ונעימה. אתם יכולים לבחור עבור צוות הגן מקום ספציפי לשבת בו עם בן/בת זוג, חבר/ה קרוב/ה או כל אדם אחר שירצו להזמין, ואפשר גם להשאיר את חופש הבחירה במסעדה לכל גננת וסייעת (האופציה הראשונה מתאימה כשמכירים את ההעדפות של הצוות, וגם כשיש מסעדה עם תפריט מגוון שכל אחת יכולה למצוא בו מנות לטעמה). בכל מקרה התוצאה תהיה נחת רבה, גם בזכות הכרת התודה עצמה וגם בזכות התענוג הקולינרי.
  2. סיור אוכל - עוד אופציה בתחום הקולינרי היא סיור שכולל גם אוכל. למשל, סיור ביקב, כשבמקרה כזה הטעימות הן לא "רק" של אוכל אלא גם של יין מובחר. או סיור במפעל ביתי קטן שמכין שוקולד בעבודת יד, וגם סיור שווקים בתל אביב, חיפה או ירושלים, בהתאם למקום המגורים של צוות הגן, מהווה מתנה מקורית ויפה לסוף השנה.

להושיט יד למי שהכי זקוקים לסיוע

  1. מתנות מעסקים שנפגעו השנה - עסקים קטנים רבים זקוקים כאמור לתמיכה. בפרט יש עסקים מאזור הנגב המערבי וגם כאלה של מילואימניקים שעבורם כל קנייה היא חבל הצלה של ממש. דרך אפקטיבית ונוחה לרכוש מהם מתנות לצוות הגן היא גיפט קארד ייעודי עבורם. חשוב להדגיש שאת המתנה הזו יוכל הצוות לממש בעשרות בתי עסק, מקטגוריות שונות, כך שיש חופש בחירה נרחב. לכן מדובר לא "רק" במעשה טוב אלא גם במתנה מצוינת ומשמחת במיוחד.

 

$(function(){setImageBanner('85e18736-4a21-48af-8d9b-c6180ebd6549','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה