מה עדיף קידום אורגני בגוגל או פייסבוק?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('4cdf7434-f0d3-43f1-9384-8c825b38ecd5','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('4cdf7434-f0d3-43f1-9384-8c825b38ecd5','/dyncontent/2024/12/12/77206715-7454-4100-b394-b156eb00b9a7.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('4cdf7434-f0d3-43f1-9384-8c825b38ecd5','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('4cdf7434-f0d3-43f1-9384-8c825b38ecd5','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('4cdf7434-f0d3-43f1-9384-8c825b38ecd5','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,21779,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

אנו חיים בעולם של אתרים. לא עובר יום מבלי שניכנס לאתר זה או אחר כדי לבדוק מה קורה בחדשות, למצוא שירות או כדי להירגע קצת אחרי יום עמוס עבודה ולראות סרטון מצחיק. בעלי עסקים רבים מבינים את הכוח שיש לאתר אורגני ולפרסום באמצעות האינטרנט או רשתות חברתיות גדולות כמו פייסבוק. לפרסום הדיגיטלי בדרכים השונות יש יתרונות רבים. אבל לפני הכול, כדאי לענות על השאלה היכן כדאי לפרסם יותר – בגוגל או בפייסבוק?

FREEPIK

כל הסיבות לפרסם את העסק דרך קידום אורגני בגוגל.

הנושא של קידום אתרים אורגני הולך וצובר תאוצה עם השנים. למעשה, כל עסק שמכבד את עצמו פותח אתר אינטרנט, על מנת שהוא יוכל לקדם את השירותים והמוצרים שלו. קידום אתרים אורגני מביא עמו יתרונות רבים שכדאי בהחלט להביא בחשבון:

  1. האתר האורגני הוא התדמית של העסק.

אתר אורגני שמנוהל טוב הוא תדמית טובה לעסק. כאשר הגולשים רואים אתר מעוצב עם תכנים ועוד מגוון רחב של פיתוחים, הם מבינים כי לפניהם יש עסק רציני המציע שירותים אמינים. באופן כללי, אם אתר מצליח להגיע למקומות הראשונים בגוגל בזכות עצמו, הוא זוכה להערכה רבה.

  1. אפשר לקחת את האתר לכיוונים שונים.

כאשר יש לכם אתר, ניתן לקחת אותו לכיוונים שונים שאולי לא חשבתם עליהם. אחד הכיוונים האלה הוא חנות מקוונת. כל שיש לעשות הוא לחבר את האתר לחנות מקוונת ולהמשיך לצבור רווחים מן הצד. לחנות זו יש יתרונות רבים על פני חנות פיזית, והיא זולה יותר לאחזקה. על מנת לנהל חנות כזו אין צורך בעובדים לעבודה במשמרות, ולא צריך לשלם על שכירות, ארנונה, חשמל, מים ותשלומים נוספים. החנות עובדת בשבילכם. כמו כן, באופן כללי, אנשים רבים מעדיפים לקנות אונליין מאשר להסתובב בגשם או בחום.

  1. אתם מקבלים הרבה יותר פניות רלוונטיות.

כשיש אתר אורגני הפונה ללב לבם של הגולשים ולקהל היעד, בעל העסק זוכה לפניות רבות הרבה יותר. הוא מקבלים פניות של גולשים אשר באמת מעוניינים בשירותים השונים.

  1. הקידום האורגני שמחזיר את ההשקעה שלכם.

אמנם בתחילת הדרך עליכם להשקיע זמן, מאמץ וגם לא מעט כסף כדי לפתח ולקדם את האתר שלכם, אבל בסופו של דבר זה משתלם. כי לאתר יש יכולת להחזיר את ההשקעה, אם השכלתם לבנות אותו כמו שצריך.

  1. אפשר לשנות כל מה שאתם רוצים.

כאשר מדובר באתר דיגיטלי, ניתן לשנות כל דבר בקלות, לשדרג, לקדם ולפתח. אם אתם מעוניינים להחליף את צבעי האתר או לרענן את התמונות, תוכלו לעשות זאת בקלות וביעילות.

  1. יש מקרים שבהם אפשר למכור את האתר.

אם פתחתם את האתר אבל כעבור כמה זמן גיליתם שאינכם צריכים אותו מסיבות שונות, תוכלו למכור אותו. ישנם אנשים שמחפשים אתר איכותי שמקודם היטב, ואתר כזה יכול לעלות כמה אלפי שקלים טובים. אז כדאי בהחלט להציע את האתר למכירה.

  1. קידום אתרים אורגני מגדיל את החשיפה.

מכיוון שניתן לפנות לכיוונים שונים ולחבר את האתר לאתרים נוספים כמו אתר חדשות או רשת חברתית, באמצעות האתר האורגני ניתן להגדיל את החשיפה ולקצור את הפירות. עד מהרה, כולם ידברו על האתר שלכם.

  1. לעקוב אחר הביצועים.

אתר אורגני מאפשר לכם לעקוב אחר הביצועים השונים שלכם, לראות מה עובד טוב ומה עובד הרבה פחות טוב כדי לשפר, לקדם ולפתח.

  1. מתאים גם לעסקים מתחילים.

קידום אתרים אורגני מתאים בהחלט לכל כיס. בניגוד לפרסומים ברדיו או בטלוויזיה, ההשקעה באתר אינה גדולה, כך שגם עסק קטן יכול להיראות באתר כעסק גדול ומשמעותי.

כל הסיבות לפרסם בפייסבוק

לאחר שדיברנו על קידום האתר האורגני, אי אפשר שלא להזכיר את הפייסבוק. כבודו של פרסום בפייסבוק במקומו מונח. לפייסבוק יש יתרונות משמעותיים כאשר מדובר בקידום העסק. ראשית, פייסבוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר נכון להיום. אנשים נכנסים לפייסבוק כדי לשמור על קשר, להתעדכן בנעשה וגם כדי למצוא שירותים והמלצות על מוצרים ועסקים שונים. לפעמים גולשים אינם יודעים שהם זקוקים למוצר מסוים, עד שהם לא נתקלים במודעה. שנית, באמצעות הפייסבוק ניתן להגיע לתוצאות פילוח טובות ולהתאים את המודעות בהתאם לקהל יעד לפי מין, גיל, מיקום גיאוגרפי ועוד. כמובן, כאשר יותרים את המודעות, ניתן להוסיף תמונה, סרטון ולכתוב פוסט ויראלי שכולם ידברו עליו.

אז מה עדיף בכל זאת?

לשאלה זו אין הכרעה של ממש, ולמעשה גם לא צריך להכריע. כי קידום אורגני ופייסבוק יכולים בהחלט לעבוד ביחד, כך שאחד אינו סותר את השני. ניתן, ואפילו רצוי, להשקיע בבניין אתר אורגני ולאחר מכן לחבר אותו לרשת חברתית גדולה כמו פייסבוק. בדרך זו תגדל החשיפה וניתן יהיה לאחד כוחות כדי למשוך כמה שיותר לקוחות וגולשים. עם השילוב הנכון, אפשר בהחלט להגיע לדרך הקידום הנכונה ביותר. מעבר לכך, ברגע שמחברים את האתר לפייסבוק, יוצרים למעשה קישור חיצוני אשר תורם לקידום.

מי יכול לקדם לי את האתר?

לא חייבים לקדם את האתר לבד. ניתן לפנות למומחה לקידום אתרים אשר יעשה את העבודה, ואף רצוי לעשות כך. קידום אתרים הוא תחום נרחב הדורש ידע ומיומנות. מומחה לקידום אתרים הוא האדם שיספק לכם את כל המידע הדרוש וגם יאפשר לכם מרווח נשימה. ברגע שהמקדם עוסק באתר, אתם יכולים לנהל את הדברים בעסק. אז זה הזמן למצוא מומחה טוב לקידום אתרים, להיפגש איתו לכוס קפה ולהציג את העסק. ככל שהמומחה יקבל יותר מידע, כך הוא יוכל להתאים את סוג הפרסום לעסק שלכם על הצד הטוב ביותר, ועד מהרה העסק יקבל פניות רלוונטיות.

 

 

$(function(){setImageBanner('93ebd31b-f1b5-47fa-b920-99736f3bde51','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה