מה חשוב לבדוק לפני השכרת משאית ליום?


להאזנה לתוכן:

השכרת משאית ליום אחד היא פתרון מצוין כשנדרש שינוע חד-פעמי של חפצים גדולים או כמות גדולה של פריטים ממקום אחד לשני. זהו גם הפתרון המשתלם ביותר עבור פרויקטים קטנים שבהם הצורך במשאית הוא למספר שעות בלבד. גם עסקים שבהם השימוש במשאית נרחב יותר אבל עדיין לא כזה שמצדיק קניית משאית והשקעת משאבים רבים בתחזוקתה שוכרים מעת לעת משאיות ליום אחד בלבד - ולכן כדאי לדעת מהן הבדיקות החיוניות לפני שמשלמים על ההשכרה. את כל המידע הרלוונטי תמצאו כאן בעמוד.

Link Power

כושר ההעמסה של המשאית והסוג שלה

השיקול הראשון בבחירת משאית ליום אחד הוא כושר ההעמסה שלה. באופן טבעי יש מגוון רחב מאוד של משאית: כאלה שמאפשרות להוביל כמות גדולה מאוד של פריטים - למשל משאיות של 7-8 טון; משאיות צנועות של 3.5 טון ואפילו פחות; משאיות בטווח הביניים עם משקל כולל של 4-5 טון; וגם משאיות כבדות מאוד. הבחירה היא בהתאם למטרת השימוש במשאית, אבל אל תשכחו לוודא גם שרישיון הנהיגה של מי שצפוי לנהוג במשאית מאפשר לעשות זאת. כמו כן יש סוגים שונים של משאיות, ואם למשל אתם זקוקים להובלה בקירור מן הסתם תצטרכו משאית עם ארגז ניתן לשמור בו על טמפרטורות נמוכות מאוד.

מצב המשאית

גם כשאתם שוכרים משאית לפרק זמן קצר למדי של יום אחד בלבד, חשוב לוודא שכלי הרכב שאתם מקבלים במצב טוב. יש חברות רבות שמציעות השכרת משאית ליום, כך שיש לכם חופש בחירה. מומלץ לבדוק מהי רמת התחזוקה של המשאיות בכל חברה, להתעניין מתי היה הטיפול האחרון במשאית שמתאימה לכם וגם לוודא שאין נזקים חיצוניים בולטים לעין - אם תחזירו את המשאית עם נזק שלא צוין במפורש בעת קבלתה, אתם עלולים להידרש לשלם עליו מפני שלכאורה הוא נגרם כשאתם השתמשתם במשאית.

מה כולל הביטוח עבור השכרת משאית ליום?

דגש חשוב נוסף לגבי השכרת משאיות, גם כשזה רק ליום, הוא הכיסוי הביטוחי. מומלץ לעבור על הפוליסה כדי לדעת מה כולל הכיסוי שלכם ועל מה אתם עלולים לשלם אם ייגרם נזק כלשהו למשאית במהלך היום שבו אתם אלה שמשתמשים בה. לפעמים מוצעות מספר אופציות של ביטוח ושל השתתפות עצמית, ולמען השקט הנפשי שלכם לאורך היום שבו המשאית ברשותכם רצוי לבחור בהשכרה שכוללת כיסוי מרבי.

השוואת מחירים מקיפה

השכרת משאית ליום היא שירות שמוצע כאמור על-ידי לא מעט חברות. בהתאם תוכלו לנצל את העובדה כדי למצוא משאית שמתאימה באופן מושלם לצרכים שלכם, במצב מצוין ועם ביטוח מתאים, והכל במחיר אטרקטיבי. השוואת מחירים בין 3-4 חברות, רצוי כאלה ותיקות ואמינות, תוביל אתכם לעסקה הטובה ביותר מבחינת היחס שבין העלות לתועלת - ולשימוש נוח ויעיל במשאית איכותית.

$(function(){setImageBanner('9af4030d-c7b7-47d4-b657-95d51eb63549','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה