טכנולוגיה חכמה לבית: מוצרים שיהפכו את הבית שלכם לחכם


להאזנה לתוכן:

FREEPIK

מוצרים חכמים שישפרו לכם את החיים

 

בעידן הטכנולוגי של היום, הפיכת הבית לחכם היא אפשרות זמינה ומרגשת מתמיד. עם מגוון רחב של מוצרים חכמים, ניתן לשדרג את איכות החיים שלנו ואת היעילות שבה אנו מבצעים משימות. במאמר זה נסקור שני מוצרים בולטים שיכולים לשדרג את הבית שלכם: שלט חכם לטלוויזיה LG ומצלמה עם פיתוח תמונות מיידי.

 

המוצרים שאתם חייבים – שלט לטלוויזיה LG

 לא מעט ישראלים בחרו דווקא ב-lg כשזה נוגע לטלויזיה הראשית שלהם, ואין זה מפתיע. מדובר באחת מיצרניות הטכנולוגיה המובילות בעולם - וכך גם כשזה נוגע לטלוויזיות. לא מעט דגמים שונים של טלוויזיות lg מגיעים עם טכנולוגיה מתקדמת של קצב ריענון מסך משתנה. הטכנולוגיה הזו בעצם מאפשרת לטלוויזיה להתאים את קצב הריענון שלה באופן אוטומטי לקצב הריענון הנדרש עבור תכנית טלוויזיה מסוימת או משחק מסוים (במידה ומדובר בשימוש עם קונסולות משחק). אולם, לצד כל אותן תכונות נהדרות של מיטב הטלוויזיות של lg - יש דבר אחד מאוד מעצבן שקורה לכולנו - אנחנו נוטים לאבד את השלט. ובכן, אם איבדתם את השלט - אל דאגה. תוכלו לרכוש אצלנו שלט חכם לטלויזיה חכמה של lg. שלט לטלוויזיה LG מסוג זה מתאים לרוב סוגי הטלוויזיות של lg - כולל דגמים כמו SMART TV QLED 4K TV, LCD/LED/HDTV/3DTV וכדומה.

כמו כן, כדאי לדעת כי אין שום צורך לקודד את השלט - זאת מאחר והוא מגיע מוכן לשימוש. עם זאת, חשוב להדגיש כי שלט זה לא תומך בחיפוש קולי, ואינו כולל פונצקיית גלילה או הצבעת עכבר.

מצלמה עם פיתוח תמונות מיידי

מתגעגעים למצלמת הפולרואיד של פעם? ולאלבומים? נמאס לכם לחפש שעות את התמונה הכי יפה ולהכין אלבומים דיגיטליים? אז יש לנו פתרון מצוין עבורכם: מצלמה שמדפיסה תמונות במהירות הבזק. זו מצלמה לילדים (אבל לא רק)  שמאוד פשוט ונוח להשתמש בה, עם פונקציה ייחודית שבעצם גורמת לה להיות מצלמה שמדפיסה תמונות בצורה מידית. אפשר סוף סוף להכין אלבומים כמו פעם. רזולוציית התמונה כאן היא 12MP, והמצלמה תומכת במגוון רחב של שפות - אנגלית, רוסית, ספרדית, יפנית, איטלקית, גרמנית, צרפתית, קוריאנית, הולדת ועוד. סוללת הכוח בגודל של 1200mAh, והמצלמה יכולה לעבוד למשך בין 3 שעות ל-3.5 שעות, לאחר טעינה של בין שעה וחצי לשעתיים. יש לא מעט פונקציות שימוש במצלמה - מצב תמונה של צילום וידיאו, כפתור חזרה, כפתור סגירה של עינית, כפתור אימות, זום, הדפסה, מצב מסך LCD, מחיקת תמונות ועוד. אם אתם מחפשים פתרון נהדר עבור הילדים שלכם שיעזור להם לתעד רגעים בלתי נשכחים מהגן, מבית הספר או אולי אפילו מהטיול השנתי - אין ספק כי זו הבחירה בשבילכם.

כמה מילים לסיכום

השקעה במוצרים חכמים לבית יכולה להפוך את חיי היומיום לקלים ונעימים יותר, ולעזור לנו לנצל את הזמן והמשאבים שלנו בצורה יעילה יותר. בין אם מדובר בנוחות, בטיחות או בידור, הטכנולוגיה החכמה מציעה פתרונות שמתאימים לכל אחד ואחת.

 

 

 

 

 

$(function(){setImageBanner('97fc4ee9-77c6-4ea4-995b-6f32fa9176b1','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה