$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('b846e341-f16a-44f3-84cf-826040098962','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('b846e341-f16a-44f3-84cf-826040098962','/dyncontent/2024/4/21/1cebc6c2-b3bd-4e6e-9f9a-6a934a51d3d5.jpg',17792,'נמל אייטם כתבה',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('b846e341-f16a-44f3-84cf-826040098962','/dyncontent/2024/3/19/08f1124b-66b0-4b70-8f17-5dd7ae679819.gif',17617,'מכבי אסתטיקה אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('b846e341-f16a-44f3-84cf-826040098962','/dyncontent/2024/2/21/19022398-7ad1-43fb-980e-4729804bbbee.gif',17526,'הילה אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('b846e341-f16a-44f3-84cf-826040098962','/dyncontent/2024/4/21/a7408a5b-8ce8-46ed-8747-f2328b41174f.jpg',17791,'סימול פסח אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

האתר שלנו נראה נהדר, השקענו מאמצים רבים, אבל בסופו של יום מה שיקבע האם האתר יצליח, זה התוכן, המצוי באתר.

FREEPIK

ואנחנו צרכים לשאול את עצמנו כבעלי אתר, האם התוכן באתר שלי מספק ערך? האם האתר שלי נותן פתרון לבעיה, עליה ביקשו הגולשים למצוא תשובה? מה אחוז הנטישה, המרה ועוד ועוד.

התוכן חשוב גם בהיבט של קידום האתר וגם בהיבט של חווית המשתמש. במאמר זה ננסה להבין איך חברת כתיבת תוכן תוכל לחסוך לנו בזמן וכן לספק לנו תוכן שיזניק את האתר קדימה בדירוגים של מנועי החיפוש.

למה לא לכתוב את התוכן בעצמי?

ראשית אין שום פסול בלכתוב את התוכן בעצמך והדבר אפילו מומלץ, במידה ויש לך את ההבנה באיך מאמר צריך להיכתב מבחינה טכנית שה פסקאות, כותרות, כמות מלל ועוד. אבל לא רק, נדרש כי המאמר ייתן ערך, עניין או פתרון לגולשים.

על כל זאת יש לקחת בחשבון גם את הזמן, שנצטרך להשקיע בכתיבה. רוב רובם של בעלי העסקים עמוסים וקשה לבעל עסק גם לנהל את העסק והעניינים השוטפים וכן למצוא זמן לכתיבת תכנים.

לכן במידה ואתם יכולים לבצע את הכל בעצמכם, אין בעיה עם כך, אבל אם אין לכם את האפשרות אז בהחלט כדאי להשתמש בשירותי כתיבת תוכן.

איזה תכנים מספקים חברות לכתיבת תוכן –

ישנם הרבה סגנונות, כתיבה ולכל סגנון מטרה משל עצמה. להלן כמה סוגי תוכן נפוצים:

כתיבה אינפורמטיבית –

כתיבה אינפורמטיבית, הנה כתיבה המספקת לגולש מידע וערך לשאלה עליה הוא מבקש לדעת תשובה.

דוגמא לכתיבה אינפורמטיבית, ניתן למצוא באתר תיירות, המסקרים יעדי תיירות. נניח מאמר העוסק - במה ניתן לעשות בעיר ליסבון בפורטוגל.

בעצם מדובר במאמר אינפורמטיבי והוא מספק מידע, אינפורמציה אודות יעד מסוים.

כמובן שמאמרים אינפורמטיביים, יהיו באתר עריכת דין, בעלי מקצוע ועוד ועוד.

כמובן שאת המאמרים הללו, כדאי לשב עם אלמנטים שיווקיים המנעים גולשים לפעולה.

מאמרים מקצועיים –

מאמר מקצועי, הוא מאמר אשר כתוב עם מינוח מקצועי מהתחום עליו הוא כתוב והוא מופנה בעיקר לקולגות. עמו כן, למאמרים מקצועיים מטרות נוספות והם העלאת המומחיות של הכותב ברשת.

מאמרים אלה יתפרסמו במגזינים מקצועיים וכן גם באתרנו.

מאמרים שיווקיים –

אלה מאמרים אשר נועדו להניע גולשים לפעולה, כלומר לגרום לקורא להשאיר ליד או להתקשר או לרכוש מותר וכו'.

נדרש מיומנות רבה על מנת לכתוב מאמרים מסוג זה ולעיתים קרובות משלבים את הטקסטים השיווקיים במאמרים אינפורמטיביים.

עיקר הכתיבה השיווקית היא לנגוע ברגשות של האדם, כאשר ידוע על פי מחקרים כי אנשים מקבלים החלטות לא על פי ההיגיון אלה על פי הרגש. כאשר כולנו מכירים את המשפט "דברים היוצאים מהלב נכנסים ללב".

מאמרי SEO

מדובר במאמרים שדורשים פחות מחקרי עומק ולכן גם המחיר שלהם הוא זול. מטרת המאמר היא לספק תוכן לאתר חיצוני, על מנת שיקשר לאתרנו.

דעתנו בעניין של מאמרי SEO היא שגם פה לא צריך להקטין ראש ויש לכתוב את המאמר באופן מעניין ואיכותי. שכן לא נרצה להוציא קישור לאתרנו מתוך מאמר לא איכותי, במיוחד לאור העדכונים האחרונים של גוגל ובמיוחד עדכון EAT, באתרים העוסקים ב YMYL (כסף ובריאות).

 

איך חותם המילה יכולה לעזור לכם?

אצלנו כל שתצטרכו הוא למלא שאלון המכיל מה נושא המאמר או מילת מפתח וכן לתת לנו פרטים נוספים שאינם בגדר חובה, אך רצוי להשקיע קצת ולספק לנו את הפרטים על מנת שנוכל לספק לכם מאמר באיכות גבוה ביותר, אשר יענה על דרישתכם ומטרתכם.

תחילה אנו נכניס את המאמר, לסורקים המקצועיים שלנו, על מנת לבחון, מה דרוש להכיל המאמר על מנת להתעלות על עשרת המתחרים הראשונים, אנו מדברים פה, על כמות הטקסט ביחס למתחרים, מילות מפתח שונות אשר צריכות להיות במאמר, כותרות ועוד.

לאחר שנקבל את הנתונים מהניתוח שלנו, נדאג לעדכן אותכם בממצעים על מנת שתאשרו לנו לבצע את הכתיבה, לאחר אישורכם, אנו נדאג לספק לכם מאמר מנצח.

יש לציין כי חברתנו עובדתם עם, סוכנויות קידום אתרים, חברות הייטק, רפואה, עורכי דין. כאשר התוכן אותו אנו מוציאים נמצא בתוצאות הראשונות בגוגל בשל איכותו.

לסיכום –

כתיבת תוכן דורשת הבנה וידע גם בתחום עליו אנו כותבים אבל לא פחות חשוב גם בדרישות של גוגל מבחינה צורנית וכן מבחינת סמכותיות וכו'.

חותם המילה, עוסקת בכל סוגי כתיבת התוכן לאתרים כאשר המטרה שלנו לספק לכם מאמר לשביעות רצונכם, אשר מתעלה על כל 10 המתחרים הראשונים בגוגל.

 

 

 

 

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('291ab732-7132-415f-b090-d8ff2a792fde','/dyncontent/2024/4/18/cb46861c-40a3-4bc9-b354-4e7ed0617ae4.gif',17784,'ביג תדמית אייטם כתבה ',525,78,true,21781,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('291ab732-7132-415f-b090-d8ff2a792fde','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,true,21781,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('291ab732-7132-415f-b090-d8ff2a792fde','/dyncontent/2024/4/12/5a942a28-5c63-409d-b765-2db1b8e6f2c5.jpg',17748,'תיירות אייטם כתבה ',525,78,true,21781,'Image','');},15]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה