הניסיון הטוב שלי עם אשדוד שופ
26.10.21 / 15:16
יצאתי לשופינג באשדוד שופ והתאהבתי - המטרה שלי במסע השופינג האינטרנטי/אשדודי, הייתה להבין האם באמת למיזם החשוב הזה יש סיכוי לשנות את הרגלי הצריכה של הקהל האשדודי ולשמש כפלטפורמת מסחר רלוונטית ורווחית בעבור בעלי העסקים.
התוצאה - יצאתי מרוצה מכל ארבעת ההזמנות שביצעתי
לפני כחודש קמתי בבוקר לעיר מלאה בשלטים של ארנבים ורודים שאומרות: אשדוד שופ, הקניון הדיגיטלי של אשדוד; הסרט פרסומת שלהם רודף אותי במדיה החברתית; וחברים מספרים שפתחו שם חנויות אשדודיות ברשת לרכישה אונליין, שמדובר במיזם חדשני וראשון מסוגו בארץ ומסתבר שגם בעולם (הוקם בחסות ובמימון מלא של עיריית אשדוד למען העסקים בעיר), קניון עירוני שמאפשר לכל בעלי העסקים בעיר למכור לציבור הרחב באמצעות חנויות דיגיטליות ולהתחרות בענקיות המסחר.
סקרנית ואפילו קצת סקפטית יש לומר, החלטתי לנסות ולבדוק האם מה שנשמע מרגש, גם יעיל באותה מידה ...
ריכזתי לי שלוש קטגוריות שהם מאסט מבחינתי בקניות שלקראת השבת: דגים, פיצוחים ויינות. על הדרך קרצה לי איזה חנות צעצועים יפה באתר אז אמרתי יאללה – אם כבר אז כבר והחלטתי לפנק את הילד בצעצוע חדש.
וכך עשיתי לי גם קניות של שבת בקניון הדיגיטלי החדש - אשדוד שופ:
את הדגים באשדוד שופ, הזמנתי מדגי הסיטי. בדגים אני לא מתפשרת. אבל פייר? המשלוח מדגי הסיטי היה מעולה! הכל הגיע מהר, הזמנתי דג סלמון שהגיע סופר טרי. בנוסף, קיבלתי הודעה בחלון צ'אט בוואטסאפ מהעסק לגבי הדג – אם ארצה אותו עם עור או בלי, כי כמובן שצעירה שכמותי בכל הנושא של הזמנות דיגיטליות שכחה להוסיף הערות וזה רק הראה לי עד כמה חשוב לעסק שהלקוח יצא מרוצה.
בינינו? מה שהופך חווית קנייה לטובה זה שירות טוב ואכפתי. אבל יודעים מה היה הכי הכי כיף? שכל זה הגיע בלי שאחכה דקה בתור, ובלי שום חניה באדום לבן בשישי צהריים סואן עם הילד ביד אחת והשקיות ביד השניה.
נמשיך לחנות השנייה – ג'עלה. חנות פיצוחים, תבלינים וקטניות.
תראו, אצל בעלי שישי בלי פיצוחים זה לא שישי, ויש לו סטנדרטים מאוד גבוהים לגרעינים שחורים שיהיה בריא אז גם כאן חששתי להזמין ושחלילה יתבאס עליי. אבל תודה לאל, לג'עלה ולאשדוד.שופ, גם כאן המשלוח הגיע מצויין וטעים מאוד! באתר שלהם יש מבחר עצום של סוגי תבלינים ופיצוחים שלפעמים מרוב שאנחנו רגילים לקחת את הקבועים שלנו, בחנות הפיזית אנחנו לא שמים אליהם לב, אבל כשגוללתי ונתקלתי בתמונות של פיצוחים מיוחדים (כמו למשל קשיו מצופה קוקוס – להיט מאילנית!) אמרתי יאללה ננסה והכל באמת הגיע טעים, טרי וארוז היטב.
את היינות הזמנתי מ יין בעיר
אני יודעת שזאת רשת מוכרת וארצית (יש להם סניף זכיין כאן בביג) אבל עד היום לא יצא לי לקנות ממנה, אז אמרתי שעכשיו זאת אחלה הזדמנות. גם כאן לא התאכזבתי – המבחר היה עשיר ומגוון, ומה שהכי אהבתי זה שתחת כל יין היה הסבר על הזן, ממה מורכב ולאיזה סוג ארוחה מתאים. ככה שגם נהניתי ממשלוח מהיר תוך כמה שעות עד פתח הדלת ועל הדרך גם השכלתי למה מחמיא קברנה פרנק (במיוחד למנות בשר ודגים על בסיס רוטב עגבניות אם שואלים).
ולסיום סיומת – ניצלתי את מצב הרוח הטוב שהיה לי והזמנתי לבן שלי רובוטריק שהופך למכונית משטרה מ"טריו" צעצועים שיהיה לו במה להתעסק בזמן שאני מבשלת.
יום אחרי המשלוח כבר הגיע ובתוכו חיכתה לנו גם מתנה נוספת. למה? כי מסתבר שהייתי בין עשרת הרוכשים הראשונים מהחנות דרך האתר, שזאת חברים יוזמה יפה שמראה הרבה על בעל העסק והמחויבות שלו לכל הפרויקט החדש של החנות האינטרנטית.
לסיכום:
אני יכולה להגיד שאני לגמרי הולכת לאמץ את הפלטפורמה ויותר ממזמינה אתכם לנסות גם. האתר ידידותי מאוד לכל המשתמשים, הכל מחולק לקטגוריות נוחות ומסודרות, ניתן לבצע גם חיפוש מהיר לפי סוגי מוצרים או חנויות שאתם רוצים ומצורפות תמונות והסברים לכל מוצר שמאוד מקלים על חווית הקניה.
ניכר שבעלי העסקים מאוד רוצים למנף את ההצלחה של הפלטפורמה ומשקיעים בשירות לקוחות, אפילו מעל למצופה. מעבר לכך, אני לא יכולה להסביר לכם את ההרגשה הכיפית שהכל מגיע אליך לפתח הבית ואת לא צריכה לצאת ולבזבז את הזמן שלך בתורים וחיפושי חניה במרכזונים השונים בעיר.
אני אומרת - את הכסף שלנו אנחנו הרי גם ככה נבזבז על הקניות, אז שלפחות נחסוך את הזמן, לא ככה?