בעלי עסקים כך תתאימו את העסק שלכם לעידן הדיגיטלי

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d0bd7fdc-bb18-49f9-a18a-28169396c720','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d0bd7fdc-bb18-49f9-a18a-28169396c720','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d0bd7fdc-bb18-49f9-a18a-28169396c720','/dyncontent/2024/12/12/77206715-7454-4100-b394-b156eb00b9a7.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d0bd7fdc-bb18-49f9-a18a-28169396c720','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d0bd7fdc-bb18-49f9-a18a-28169396c720','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

איך מנצלים את הטרנדים האחרונים בשירותים המקוונים לשיפור ביצועים של עסקים בכל גודל? מדריך זה ילמד אתכם מה זה דיגיטל מעבר למילת באז, אילו אלמנטים בתחום רלוונטיים לכל עסק, ואילו טעויות נפוצות נוהגים ישראלים לעשות

shutterstock

בישראל יש הרבה מאוד חברות שיווק, ייעוץ ושירותי אינטרנט שמבטיחים להכניס את העסק שלכם "לדיגיטל". בפועל, זו מילת באז ריקה מתוכן: מדובר בסט של פעולות, טרנדים ומהלכים שחשוב להכיר, אך לא כולם רלוונטיים לעסק שלכם. מדריך זה יציג לכם את האלמנטים שכן משפיעים, ובהם צריך להתמקד כל בעל חשבון עסקי: זה יכול להיות ההבדל בין צמיחה מהירה בפלטפורמות מקוונות ובין הפסד למתחרים.

חשבון העסקי לא צוין סתם: כל שירותי הדיגיטל לעסק מתייחסים לקידום עסקאות מקוונות, על ידי פנייה למשתמשים באפיקים שונים ומגוונים, ובכל אחד - בשפה, בסגנון ובממשק המתאימים. בלי מערכת תשלומים מסודרת, אתם עלולים למשוך לקוחות אך לאבד מכירות.

מה זה דיגיטל בכלל?

הכוונה היא למכלול השירותים המקוונים, במשמעות של צריכת תוכן, אינטראקציה חברתית ושופינג ברשת. לרוב, נאמר המונח במשמעות של שיווק ומכירות - פנייה למשתמשים בצורה שתנצל את היכולת לנטר ולמדוד את פעולותיהם ברשתות חברתיות ורכיבים כמו מייל, כדי למקד ולחדד מסרים ולשפר יחסי המרה. 

אילו מאפייני דיגיטל רלוונטיים לכל עסק?

  • התייחסות לצריכה כחווייה. המשתמשים רוצים לראות את העסק שלכם כיצרן תוכן - סטוריז ותמונות, סרטונים ועוד שמציגים את המוצרים, אך גם רעיונות ודעות, התייחסויות לדברים כמו אקטואליה וטרנדים - וכמובן חומרים שימושיים. מבחינתכם, זה אומר שתצטרכו לפרסם פוסטים עם טיפים ורעיונות שקשורים לעולם המוצרים שלכם, להרים תחרויות וחידונים וכך להתבלט על פני מתחרים.
  • תהליכי רכישה מהירים. במקום עמודים על עמודים של הסברים, מעדיפים משתמשים ללחוץ ולקנות. עבורכם, המשמעות היא התקנת כפתור רכישה ישירה בבאנרים, בתוך אפליקציות, ולינקים בפוסטים חברתיים. כמו כן, שימו לב שיש לכם כרטיס אשראי עסקי* מומלץ, כמו כן, תשתית אישור וניטור עסקאות בינלאומיות.
  • שירות לקוחות אינטראקטיבי. הכוונה למענה זמין ומיידי בצ'ט, ללא המתנה לשירות לקוחות בטלפון. אפשר להשיג זאת ע"י התקנת בוט שירות באתר או באפליקציה, וניהול השירות דרך ווטסאפ. ההתאמה הנדרשת היא זמינות גדולה של אנשי השירות שלכם, שתוסיף לעלויות שוטפות אך תשפר שביעות רצון ותגדיל שיעור לקוחות חוזרים.
  • מדידה מתמדת. כל הפלטפורמות - אפליקציות מובייל, רשתות חברתיות, דיוורי מייל, קמפיינים ב-SMS וכן הלאה - מאפשרות לכם לקבל נתוני קליקים ואפקטיביות. כל עסק, אפילו קטן ונישתי, צריך תשתית אנליטיקה שתרכז נתונים ותראה בדיוק היכן נמצא הקהל הכי פעיל ורלוונטי, ואיזה נוסח קמפיין הצליח יותר מאחרים.

טעויות נוספות בשיווק ומכירה בדיגיטל

  • מסר חוצה פלטפורמות. עסקים רבים בונים קמפיין מאוד בסיסי, למשל דיוור במייל - ומשתמשים באותן סיסמאות והבטחות גם בחשבון הפייסבוק שלהם, בטוויטר, בסטוריז באינסטגרם וכן הלאה. זאת, כאשר לכל פלטפורמה יש שפה וסגנון משלה, שצריכה להתאים לקהל - למה שהוא מצפה למצוא שם.
  • שכפול ממשקים. עסקים רבים בישראל משקיעים באתר המכירה שלהם או באפליקציה אחת, ומנסים להעתיק אלמנטים לקמפיינים, לדפי נחיתה, לאפליקציות במערכות הפעלה אחרות וכן הלאה מבלי לחשוב על התאמת התוכן לפלטפורמה ולקהל שלה. למשל, טקסט ארוך ומפורט, עשיר בגרפים ואנימציות, יכול להתאים לדפדפן אך לא לאפליקציית אייפון.
  • הפנייה לאתרי מכירה במקום לעמודי עסקה. כל רשת חברתית מהווה נקודה לאיסוף משתמשים, דרך תוכן צבעוני ומושך - אבל עסקים רבים שוכחים שעבור קהלים מסוימים, די במסר שהוצג בסטורי או בפוסט כדי לשכנע את המשתמש לשקול רכישה. אם הפוסט התייחס למוצר ספציפי, לא צריך שהלינק יפנה את המשתמש אל האתר הראשי שלכם. הוא צריך להגיע לעמוד הרכישה עצמו. אחרת, תיצרו עבורו בלבול ועומס, ותפספסו המרות.
  • התפרשות על שטח גדול מדי. לא כל עסק צריך נוכחות בכל מקום, אלא רק היכן שנמצאים המשתמשים שלו. מחקר מילות חיפוש ותגיות נפוצות, שיעורי צפייה וביצועי מתחרים יוכלו להראות לכם אם עדיף להשקיע ברשת חברתית אחת או אחרת - ולא לזרוק כסף על קמפיין חסר תוחלת.
  • עבודה ללא מדידה. כל צעד שלכם צריך להיות מנוטר ומפוקח, כדי שתדעו אם שווה להשקיע בפוסטים מקודמים באינסטגרם או בטוויטר, וגם באיזה נוסח של פוסט לבחור. כל קמפיין צריך להתחיל בתקופת מדידה קצרה בה ייבחר הנוסח והסגנון המתאים ביותר - ורק אז יושק הנוסח במלואו בקמפיין מלא.

סיכום

כדי לספק שירותי דיגיטל אפקטיביים ולשפר המרות, צריכים עסקים להשקיע בתשתית ענן מאובטחת, שירותי כרטיס אשראי עסקי מתקדם, רכיבי ניתוח ביצועים ופעולת ייצור תוכן מתמדת. אך מאמצים אלה מתגמדים לעומת שיעורי הצמיחה והאפקטיביות של כל שקל שהושקע בקידום. כך תוכלו להבטיח שהעסק שלכם יממש יותר מהפוטנציאל שלו, ויבנה תשתית נאמנה של רוכשים קבועים.

*הנפקת הכרטיס וגובה המסגרת נתונים לשיקול דעתה הבלעדי של המנפיקה אמריקן אקספרס בע"מ ו/או אקספרס פרימיום בע"מ. בכפוף לתנאי החברה ולתנאים המפורטים באתר, ההטבות עשויות להשתנות מעת לעת. אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

** הפרסום איננו מהווה הצעה ו/או התחייבות למתן הלוואה/אשראי.

*** מידע כללי בלבד. אין לראות באמור משום המלצה ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא

 

$(function(){setImageBanner('a04a28ce-7693-4542-8b75-d23b5619f224','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה