איך לבחור חברה לכתיבת תוכן?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('74cd6321-cb1b-45fa-81c2-be50f607a33d','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('74cd6321-cb1b-45fa-81c2-be50f607a33d','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('74cd6321-cb1b-45fa-81c2-be50f607a33d','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('74cd6321-cb1b-45fa-81c2-be50f607a33d','/dyncontent/2024/12/25/211d3eaa-f06f-4f07-b0a4-eb102e78d7cd.jpg',18846,'סימול אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('74cd6321-cb1b-45fa-81c2-be50f607a33d','/dyncontent/2024/12/25/d8ebac34-27d0-4390-81bf-fac7d4d5035b.gif',18850,'ביג אייטם כתבה ',525,78,true,21779,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('74cd6321-cb1b-45fa-81c2-be50f607a33d','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,21779,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

שוק הכתיבה לאינטרנט כיום הוא שוק תחרותי ביותר ויש בו עשרות חברות שונות המספקות שירותי כתיבת תוכן לבעלי אתרים פרטיים, חברות קידום אתרים, סוכנויות שיווק ועוד.

Pixabay

ישנם פרמטרים שונים לבחירה בחברה כזו על פני חברה אחרת, ובסופו של דבר כולם רוצים לקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף. כלומר, מאמר כמה שיותר איכותי במחיר סביר.

אז על פי מה ואיך בדיוק כדאי לבחור חברה לכתיבת תוכן? הנה כמה עצות שנכתבו בשיתוף פעולה עם חברת שירותי כתיבת התוכן "השקדן":

בקשו מאמרים לדוגמה

מאמרים לדוגמה הם הדרך הכי טובה לבדוק את הרמה הכללית של הכתיבה והאם היא עונה על הדרישות שלנו. יש לשים לב  בעיקר לנקודות הבאות:

  • האם המאמר מחולק לפסקאות בצורה שבה נוח לקרוא אותן?
  • האם יש שימוש בכותרות ראשית וכותרת משנה (חשוב לגוגל)?
  • אם יש מילות מפתח, האם הן מסודרות בצורה הגיונית ולא "נדחפות" לתוך המאמר?

כמובן שמעבר לכך יש לשים לב לטעויות דקדוק וניסוח בולטות, אשר יכולות להעיד על כך שהמאמרים לא עוברים בדיקה מקיפה לפני שהם נשלחים ללקוח.

תמיד חשוב לקחת מאמר אחד או כמה לניסיון

בשוק כתיבת תוכן מקובל להזמין מאמרים בכמויות גדולות, אך עדיף להזמין בהתחלה רק מספר בודד של מאמרים. כך תוכלו לדעת שיש תיאום ציפיות בינכם לבין החברה ותימנעו ממצב בו אתם משלמים מאות או אפילו אלפי שקלים על מאמרים שלא עונים על הדרישות שלכם.

שאלת המחיר

המחיר הוא אחד הפרמטרים היותר חמקמקים : מקובל לקחת מספר מסוים של אגורות למאמר. יש חברות שמחלקות את הכתיבה לרמות שונות כמו למשל "כתיבה לקידום אתרים" (הזולה ביותר), "כתיבה מקצועית" ו"כתיבה שיווקית" / קופירייטינג (היקרה ביותר). גם ההבדלים במחירים בין החברות השונות יכולים להיות גדולים מאוד והרבה פעמיים יש גם הנחות להזמנות גדולות. לכן, בהחלט כדאי להשוות מחירים ולרוב יש מרווח גדול יחסית למשא ומתן.

שירותים נוספים

חברות רבות מציעות שירותים שונים מעבר לשירותי כתיבת תוכן. לדוגמה, הזנה של תכנים, ניהול עמודי פייסבוק, תרגום התכנים לשפות זרות ועוד. לעיתים רבות קל ומשתלם יותר לקבל את כל השירותים מאותה החברה ולחסוך זמן.

התחייבות ולוחות זמנים

לוחות זמנים והתחייבויות אחרות של שני הצדדים זה מול זה הן פרמטר שיכול להיות קריטי, במיוחד אם מתקשרים עם חברה מסוימת לטווח ארוך. הנה כמה סעיפים שיש לשים עליהם את הדעת:

  • זמן מינימלי ומקסימלי להעברת המאמרים
  • כיצד אתם (הלקוח) מפוצה במקרה של איחורים
  • מהם תנאי התשלום (10 לחודש, שוטף +30 וכו')
  • כמה תיקונים ניתן לדרוש ללא תשלום נוסף
  • על מי חלה האחריות משפטית של תביעה בנוגע לתוכן מועתק

המאמר נכתב בסיוע השקדן, המספקת שירותי כתיבת תוכן לאתרים, קופירייטינג ותרגום

 

 

 

$(function(){setImageBanner('2c5e82fe-458b-4773-b340-ddc861876713','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה