קורע לב! אליהו חיים כהן נפטר מקורונה - "לא האמנתי שהנגיף הארור ייקח את אבא שלי"


להאזנה לתוכן:

באוקטובר השנה נפטר מסיבוך של נגיף הקורונה אליהו חיים כהן, לאחר שנדבק ככול הנראה בבית כנסת במהלך ראש השנה. "אבא היה חזק ובריא, למרות גילו, היו לו עוד שנים רבות לחיות - לא האמנתי שהנגיף ייקח אבא שלי. אני מתחננת, תשמרו על ההנחיות", אמרה בתו לאשדוד נט

אליהו חיים כהן ז"ל - באדיבות המשפחה

נגיף הקורונה ממשיך לגבות קורבנות, משפחות שמאבדים את יקיריהם בלי יכולת להפרד כמו שצריך ותוך זמן קצר לאחר ההדבקות.

אתמול בערב נפטר מסיבוכי הנגיף אליהו חיים כהן (83), לאחר שנדבק בראש השנה עת התארח אצל בתו וביקר בבית כנסת ביחד עם חתנו. "אמרתי לאבא שלא יבוא, אני מפחדת, אבל הוא היה לבד, לא היה לו איך לחגוג את ראש השנה. לא האמנו שאבא נדבק, לא היו לא תסמינים", סיפרה בבכי בתו לאשדוד נט.

התוצאה החיובית הגיעה יום לפני שאליהו ז"ל אמור היה להיות הסנדק של נכדו. "אבא לא האמין שהוא נדבק, אבל אז הגיעה התשובה החיובית. אחרי מספר ימים החלו התסמינים, חולשה ועייפות, חוסר תיאבון ועוד" והמשיכה וסיפרה בתו.

בתו הגדולה של אליהו ז"ל טיפלה במשך יומיים באביה בביתו, במקביל הוא היה במעקב של אחות שלקחה מדדים של חמצן בדם. "למרות שניסינו להמנע מלהגיע לבית החולים, החמצן שלו בדם ירד והיה צורך לתת לו חמצן - מה שלא ניתן לעשות בבית".

בבית החולים טופל אליהו ז"ל עם חמצן, אחרי מספר ימים החמצן כבר לא עזר. לדברי הבת, אבא היה מודע לעצמו, אפילו ביקש בבוקר שיקלחו אותו כי הוא הזיע בלילה. "הרופאה סיפרה לנו שאבא היה צלול עד הרגע האחרון, אבל הריאות שלו קרסו והם רצו להנשים אותו. אבא סירב בכל תוקף וקראו לנו לבית החולים לראות אותו ולשמח אותו. הרופאה מספרת שאבא שמח לשמוע שאנחנו באים לבקר, ואמר לרופאה שקצת קר לו, אם היא יכולה לכסות אותו. אחרי שהיא כיסתה, אבא אמר לה שהוא קצת עייף והוא יירדם קצת עד שנגיע - אבא לא התעורר עוד. לא הספקנו להפרד ממנו. אני לא מאמינה שאבא לא איתנו, הוא הבנאדם הכי חזק שאני מכירה, הוא לא נראה בן 83. אף אחד לא מאמין שאבא איננו", אמרה בבכי בתו של אליהו ז"ל.

הבת ביקשה להוסיף ולבקש מכלל הציבור להשמר מהנגיף, להקשיב להנחיות: "זו לא שפעת, אפילו אני ובעלי קיבלנו את זה קשה - תחשבו מה קורה לאנשים מבוגרים. אני מתחננת, תקשיבו להנחיות".

אליהו חיים כהן ז"ל  הותיר אחריו שישה ילדים, 16 נכדים ושלושה נינים.

יהי זכרו ברוך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה