עצוב: עורכת הדין המוכרת סיגל אזולאי נפטרה בגיל 42 לאחר מאבק בסרטן נדיר


להאזנה לתוכן:

עצב גדול באשדוד עם היוודע דבר פטירתה בטרם עת של עורכת הדין המוכרת סיגל אזולאי (42), לאחר מאבק ממושך במחלת סרטן נדירה. מור, בעלה, מספר על האישה המיוחדת שהייתה ועל הפרויקט המרגש שהקים על שמה, אשר ימשיך את דרכה בסיוע משפטי למעוטי יכולת שידם אינה משגת. "היא הייתה משהו מיוחד, אהובה על כולם ואימא מדהימה...זכינו אני והיא לאהבת אמת שלא הרבה זוכים לה", אמר לאשדוד נט הבעל מור

סיגל אזולאי ז"ל

כמעט שנתיים וחצי שסיגל אזולאי, עורכת דין מוכרת מאשדוד, נאבקה במחלת הסרטן. אחרי מספר ניתוחים ומסכת טיפולים אינטנסיבית שאף כללה טיפול ניסיוני ומיוחד שאינו כלול בסל התרופות, ביוני השנה תש כוחה, וסיגל בת ה-42 השיבה את נשמתה לבורא.

"זה היה מקרה נדיר" – מספר מור, בעלה. "סיגל התמודדה עם מחלת סרטן שרק שלושה אחוזים מהאוכלוסייה חולים בה, וגם רק אצל מעטים מהם היא מחמירה כמו שהיא החמירה אצלה. זו הייתה מחלה נדירה לאדם נדיר עוד יותר".

לדבריו, סיגל הרגישה כי הסוף קרב ולאור מצבה, היא ביקשה לתרום את הטיפול התרופתי היקר שקיבלה לחולה אחר. "היא אמרה לי: 'אני לא יודעת אם אחזיק מעמד', והעדיפה לתת את הטיפול למישהו אחר" – הוא מספר. "כזו היא הייתה, אישה שכולה לב".

סיגל אזולאי ז"ל. צילום פרטי

"היא הייתה אדם מדהים, תמיד אהבה לתת ולעזור לזולת" – הוא מוסיף. "הייתה לה מלא רגישות לסביבה. כל מי שהכיר אותה התאהב בה במקום. היא הייתה משהו מיוחד, אהובה על כולם ואימא מדהימה. גידלנו יחד שלושה ילדים מדהימים...אני והיא זכינו לאהבת אמת שלא הרבה זוכים לה".

כעורכת דין סיגל ז"ל התמחתה בדיני הוצאה לפועל ופשיטות רגל. בין לקוחותיה נמנו כמה חברות בינלאומיות, אך זה לא הדבר היחידי שהעסיק אותה - במסגרת פרויקט "שכר מצווה", היא העניקה לא פעם סיוע משפטי למעוטי יכולת שידם אינה משגת בהתנדבות.

"זה היה לב ליבה לעזור למי שאין בידו, להשיג סיוע משפטי" – מספר מור אזולאי, בעלה. "בחרתי להמשיך את דרכה בצורה קצת שונה, תחת השם "סיגליות" על שמה. ישנם כבר 9 משרדי עורכי דין מרחבי הארץ שהסכימו להצטרף ולהעניק סיוע משפטי בהתנדבות לכל מי שיעמוד בקריטריונים".

מודעת האבל שפרסמה המשפחה

מותה בטרם עת של סיגל ז"ל, הותיר רבים מחבריה בכאב גדול. עו"ד נריה און, שותפה למשרד, סיפר: "היא הייתה אישה נדירה עם אישיות מדהימה. לא תשמע אותה מדברת לא לעניין, בטח לא לשון הרע או רכילות. אישה טובה, עניינית ועורכת דין מצוינת שייצגה את לקוחותיה מכל הלב וביושר רב". 

"אחרי 7 שנים שעבדנו יחד, היא תחסר לנו מאוד" - הוסיף עו"ד נריה. "עברנו איתה ביחד את כל התהליך והיא הייתה מאוד חזקה. קיווינו מאוד שהיא תתגבר על המחלה ודאגנו לעודד אותה, אבל למרבה הצער החליט מי שהחליט אחרת".

סיגל ז"ל לא תשוב יותר למשרד. יהי זכרה ברוך

חברה הקרוב, עו"ד דותן לינדנברג, ספד לה: "אין מילים להביע את הצער והכאב שלי של בני משפחתי ושל כל צוות משרדי. סיגל ז"ל הייתה אישה מיוחדת ומעבר לחברות הקרובה איתה ועם מור משך 19 שנים היא עבדה איתי בשנים האחרונות וזכינו אני וכל צוות משרדי להכירה גם כפרקליטה מבריקה שהיה צפוי לה עתיד מזהיר, עתיד שנגדע עתה בפתאומיות. מור היקר והילדים, אנחנו כולנו משתתפים באבלכם הכבד מנשוא ואין לנו די מילים לנחמה".

חברתה אילנה ספדה לה: "ברוך דיין האמת. תודה שהיית חלק מחיי, תודה שנתת לי את הזכות להגשים לך את החלום האחרון בחייך...הלכת ולקחת איתך את הלב שלי".

סיגל ז"ל הובאה למנוחות בבית העלמין בעזריקם כשמשפחתה וחבריה מלווים אותה בדרכה האחרונה. היא הותירה אחריה את מור בעלה ו-3 ילדים קטנים שהגדול ביניהם בן 14 וחצי בלבד.

יהי זכרה ברוך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה